Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 12 Dec 2017, 23:45

Se aude ca vor sa se apuce de pasajul pietonal de la eroii revolutiei.Se pare ca circulatia tramvaielor nu va fi afectata.Tot ce stiu pana acum.
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Andrei98 pe 13 Dec 2017, 16:34

Nu are ce sa fie afectat, pasajul in sine este realizat deja.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 829
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Brasov
Avertismente: 1

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 20 Dec 2017, 11:22

Imi spunea un vatman zilele astea de pe 19 ca exista pericol de deraiere pe dealul de la Tineretului pana sus la Adesgo,ca abia urca cu viteza mica,de melc.Cica ar fi vorbit si cu unul din cei care sudeaza la linii prin zona Sincai,si ca acestia ar fi transmis mai departe ca circulatia tramvaielor sa fie inchisa pana la modernizare,sa nu se intample vreo nenorocire in zona,si 19 sa fie deviat pe marasesti,carol,filaret/istrati,viilor,sura mare.Cum s-a intamplat pe Barbu Vacarescu,pana il baga in modernizare...
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 22 Dec 2017, 10:25

Old news. Sectiunea Goga-ERV via Timpuri Noi trebuia inchisa de multi ani. Au deraiat si LF-uri pe ea. Acum ce mai conteaza. Pe principiul asta trebuie inchise Lacul Tei, Maica Domnului, Mihalache, Basarabia, Calarasilor etc. Tot ce s-ar moderniza pe parte de tramvaie ar trebui facut independent de restul bulevardului, CF cu stalpi intre sensuri. Mai ca la tara dar fara complicatii, in special cu soferii. Altfel mai bine inlocuiesc cu troleibuze... :x
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Vatmanu076 pe 23 Dec 2017, 17:18

#123, #125, #128 si #156 vor fi colantate zilele acestea si vor circula in Linia 21
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2654
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: R.A.T.B. - E.T.E. - Depoul Colentina şi Depoul Titan

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 23 Dec 2017, 19:05

Cu ce vor fi colantate?
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 03 Ian 2018, 13:42

Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Vatmanu076 pe 03 Ian 2018, 15:04

Gabriela Firea: Vom implementa banda unica si pe linia tramvaielor 16, 1 si 32, dupa modelul de succes al liniilor 41 si 21

Primaria Capitalei va delimita in acest an liniile tramvaielor 16, 1 si 32 cu garduri, dupa modelul liniilor 41 si 21, a declarat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea. Aceasta a declarat ca asteapta modificarea Codului Rutier, astfel incat pe benzile unice dedicate tramvaielor sa poata circula autobuzele si, posibil, biciclistii.

"In ceea ce priveste dezbaterea privind banda unica. In prima etapa vom folosi banda unica care este construita acum la tramvai. Dupa succesul liniei 21, unde linia de tramvai a fost asigurata cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 si linia 32. Asteptam modificarea Codului Rutier astfel incat autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am vazut asta in multe capitale europene. Sustinem si posibilitatea intrarii biciclistilor pe spatiul dedicat circulatiei tramvaielor", a declarat primarul general.

Sursa - HotNews.Ro
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2654
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: R.A.T.B. - E.T.E. - Depoul Colentina şi Depoul Titan


Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 05 Ian 2018, 22:29

Poate imi scapa mie dar daca tramvaiul 16 va fi in banda/culoar unic asta inseamna ca pe Mosilor vechi, Vasile Lascar, Lizeanu se va interzice circulatia auto? Si pe Maica Domnului ce se face? Ca nu prea e loc de garduri, banda 1 este pe alocuri mai ingusta decat un camion.
Despre 32... e clar ca cineva nu si-a facut temele, cine crede ca soferii ar fi intimidati de garduri intre Viilor si Unirii e aerian! Probabil ca madam pandalii nu stie ca 32 n-are nici macar refugii pe tronsonul ala.
Despre 1... abia astept garduri pe Oltenitei si Mihai Bravu-Stefan cel mare-Iancu de Hunedoara si eventual pe Milea. Pe Vacaresti pot sa scuteasca sa puna doar maciulii elastice eventual.
Pot doar sa sper ca de acum orice reabilitare de linii de tramvai va fi in sistem cale ferata direct, treaba asta cu gardurile de fier care separa asfalt de asfalt cu linii este practic o solutie disperata si costisitoare pentru "educarea" unui popor de maimute care nu da semne de iluminare in cursul catorva decenii... :ugeek:

P.S. Madam primar, vezi ca biciclistii n-au ce cauta pe liniile de tramvai din cauza ca "ecartamentul" bicicletei intra foarte bine in canalul sinei si risca sa si ramana prins acolo rezultand bicicleta rasturnata in calea tramvaiului. De unde stiu? Am testat io personal. :ugeek:
Doi la mana, bicicleta confera aceeasi independenta de transport ca si autoturismul, o "autonomie" mai buna decat autoturismul si nu ocupa domeniul public cand este parcata, orice cladire in care riveranii se respecta are un spatiul de "parcare" a bicicletelor, iar daca nu exista spatiu dedicat oricum poate defpozitata indoor foarte simplu. Deci este putin probabil ca biciclistul sa fie interesat sa fie "arestat" intre gardurile culoarului de tramvaie. Daca necesitatea de transport ar coincide cu traseul tramvaiului ar lua tramvaiul in locul bicicletei. Desigur, introducerea in litera legii a libertatii de circulatie cu bicicleta in culoarul de tramvai nu ar strica cu nimic, in special pentru "cursieri", care intradevar parcurg distante suficient de mari cat sa poata avea in traseu chiar si o linie intreaga de tramvai. Dar cazurile sunt rare si specific din nou, circulatul cu bicicleta in proximitatea unui canal de sina este un risc asumat independent.
Apoi, biciclistul care are si permis de conducere este cel mai fericit acolo unde banda 1 este plina de masini parcate paralel cu bordura si suficient de lata cat sa mai circule si bicicleta pe langa ele fara sa iasa din banda. Daca nu sunt parcate este buna si banda 1, unde se circula la margine paralel cu bordura in proiximitatea acesteia astfel incat depasirile sa nu fie extrastresante pentru comozii cu volan. La urma urmei un ghidon in plus inseamna un volan in minus. Si alte cateva inconveniente eliminate.

P.S. Au mai ajuns CA-uri noi la Colentina?
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Andrei98 pe 05 Ian 2018, 23:56

Nici mie nu prea mi-ar conveni fiu alergat de un tramvai sau autobuz si sa fiu inchis intre garduri...probabil o sa ma aleg cu injuraturi de la vatman/sofer si de la calatori :lol:
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 829
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Brasov
Avertismente: 1

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 08 Ian 2018, 10:03

La mine nu se pune problema ca m-ar alerga tramvaiul sau autobuzul, fara grija autoturismelor si fara escala la fiecare refugiu RATB as scoate o medie de viteza care sa va tina in avans fata de autobuz si tramvai. Dar din nou la 30-40 km/h daca nimeresti cu roata bicicletei intr-un canal de sina... faci o escala la dispesar/spital. :P
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 09 Ian 2018, 14:46

Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 09 Ian 2018, 15:55

Comunicat
RATB pune în valoare încă o linie care are cale proprie de rulare: tramvaiul 47, Marţi, 09 Ianuarie 2018
Regia Autonomă de Transport București (RATB) va crește numărul de vehicule alocate liniei de tramvai 47, asigurând o capacitate de transport sporită pe relația Ghencea – Piața Unirii, cu patru zile înainte de redeschiderea anului școlar.

Astfel, începând de joi, 11 ianuarie 2018, pe linia 47, timpul de așteptare în stații va deveni atractiv, reducându-se de la 20-23 de minute în prezent, la 10-11 minute.

Prin această măsură, călătorii din zonele Ghencea, Drumul Taberei și Cartierul Latin vor beneficia de o alternativă reală de transport spre centrul orașului, prin transbordare la terminalul Ghencea, unul dintre punctele foarte importante de transfer ale sistemului de transport bucureștean.

Totodată, având în vedere calea proprie de rulare existentă pe cea mai mare parte a traseului (Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Strada Progresului), durata unei călătorii între terminalele Ghencea și Piața Unirii va fi de 20-25 de minute.

RATB are în vedere creșterea calității serviciilor oferite, prin sporirea capacității de transport și utilizarea intensă a liniilor de tramvai care dispun de cale proprie de rulare, cu efecte pozitive asupra gradului de motorizare din București.
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 09 Ian 2018, 17:03

Daca ar fi pe logica asta si anume sa se puna valoare si pret pe liniile separate de trafic,automat si 27 ar trebui dus pe Mihai Bravu-Calea Vitan. 23 ar ajunge pe Dudesti.
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 09 Ian 2018, 19:33

Ce are tramvaiul, "cale proprie de rulare"? :) Really, pe buune? Uau, dar asta este o descoperire epocala! Eu credeam ca tramvaiul merge pe pneuri ca orice vehicul. :mrgreen:
Dar apreciez ca au folosit formularea ca sa evite sa spuna o minciuna pe care o gandeau si anume ca 47 ar avea cale de rulare separata de trafic. Evitarea minciunii este un pas inainte. :P
Dar ce sa spun, pe 47 au existat in anii anteriori o capacitate mai mare de transport, doar au circulat Tatre cuplate. Acum este doar o... tentativa de reconstituire a cpacitatii de atunci. Teoretic este o veste buna (mai mult electric, mai putin esapament), daca nu cumva vine la pachet su "subtierea" lui 385. :ugeek:

Anyway, in alta ordine de idei... azi din vagonul #125 au coborat la Obor doi jandarmi. Ma gandesc ca au pazit luneta sa nu pice, ca e prinsa in niste table sudate de carcasa care tin chederul pe dinafara. Vagonul cred ca era fix cel mai imputit din linie, jegos pe afara, mizerabil in special de mazgaleli si versuri de ghetou pe dinauntru (parca toata pleava si scursura din orasul asta s-a adunat in vagoanele depoului Colentina).

Furthermore... "sporirea capacitatii" de transport spre Unirii mi-a readus in minte subiectul unirii capatului lui 32 cu terminalul Sf. Vineri. Cum este evident ca acest lucru este putin probabil a se face prin Piata Unirii (zona turistica de protocol) poate ar fi cazul sa se ia curajul municipal in dinti si sa se faca ceva cu str. Traian in vederea latirii si introducerea de linii de tramvai pe portiunea Goga-Calarasilor. Apropo de str. Traian, Galatiul ne-a luat-o inainte si la ei latirea este cam gata.
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 11 Ian 2018, 17:33

"Avem in pregatire proiecte importante de fluidizare a traficului si imbunatatirea transportului in comun in Capitala, cu aplicatii de peste 200 de milioane de euro. Pe langa achizitionarea a 100 de tramvaie si modernizarea a altor 50, pentru care vom lansa licitatia in luna februarie, avem in lucru proiecte de modernizare a sapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 si 55), reabilitarea depoului de tramvaie Titan."

https://www.facebook.com/PMBucuresti/po ... 4206150623
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 11 Ian 2018, 22:51

Uat da fak! :shock:
1,10,21,32,41,55? Prin modernizare astia de la presa probabil inteleg montarea de garduri la liniile de tramvai. :twisted:
Din toate laudele alea singura care sunt aproape sigur ca se face (pe bani europeni) este phUTI-re-semaforizarea. :ugeek: Oricum, din ce am vazut de exemplu pe Serban Voda, anul trecut prin primavara au reusit sa reintroduca bucle inductive pe la intersectii, asta iarna s-a ras asfaltul acum au re-re-introdus buclele inductive. Cooperativa munca in zadar, mare minune daca la primvara vor mai functiona.
100 de tramvaie noi, 100 troleibuze noi parca promitea si Oprescu. :lol: Cu autobuzele ne-am lamurit, nu se poa'...
50 de tramvaie modernizate... daca or sa fie tot in ritmul de 3 CA-uri la 1-2 ani... e old news.
200 km termoficare prin poim... vorbim de radet, care nu e societate comerciala...
Rebreanu si Pantelimon pe fonduri europene... halucinant, eu daca as fi Comisia Europeana n-as da un cent, asfaltul cel putin cel pietonal este o batjocura absoluta, piste de biciclete ilegale, iluminat deja mort pe Rebreanu, sunt cate 7-8 stalpi consecutivi morti de la Ramnicu Sarat la Campia Libertatii!

Nici un cuvant despre linia 5, nici un cuvant despre restul liniilor pe otelul rosu care n-or sa mearga carpite la nesfarsit.
All-in-all... articolul aduce a supra-abureala.

Una peste alta... culoarul unic al lui 21 a inceput sa fie folosit cu succes de ambulante. DAR, trebuie eliminate rapid vechile garduri de plasa sudata dintre liniile de tramvai, care fac imposibila depasirea uni tramvai oprit.
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 12 Ian 2018, 16:53

Referitor la modernizari linia 1 daca se apuc iar ca aceasta linie sa fie impartita in doua si sa se apuce de Vasile Milea ,linia pana la Afi,nu am facut nimic.Abia are cateva luni de cand circula cum trebuia si acum iar sa o impartim in doua.Daca va fi asa ramanem si fara tramvaie pe Basarab...
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 12 Ian 2018, 22:50

Stai relaxat, nu se apuca de inlocuit sine, e clar ca la pmb modernizarile sunt gardurile plantate pe langa linii spre a limita bizonii cu volan. Reiese prea clar din insusi liniile/traseele specificate. Legat de inlocuire linii e clar ca nu mai vedem ceva curand, abia se co**sc cum sa bage Rebreanu si Pantelimonul pe fonduri europene.
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 27 Ian 2018, 12:00

Pe trei artere mari din Capitala vor fi modernizate liniile de tramvai si sistemul rutier
· Modernizare sistem rutier si linii de tramvai pe bulevardul Vasile Milea. Buget alocat pentru studiul de fezabilitate este de 37.000 euro
· Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Bdul Dimitrie Pompei si str. Barbu Vacarescu. Avem studiu de fezabilitate, indicatorii tehnico-economici aprobati in CGMB, urmeaza demararea procedurilor pentru atribuirea contractului de executie.
· Penetratie Prelungirea Ghencea Domnesti – Se reface studiul de fezabilitate intrucat proiectul trebuie revizuit, asa cum prevede Planul de Mobilitate Urbana Durabila, care propune construirea liniei de tramvai si a unui nod intermodal in zona pasajului pe care il construieste Ministerul Transporturilor. Bugetul alocat este de 200.000 euro.

https://www.facebook.com/PMBucuresti/po ... 0131972697
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 27 Ian 2018, 22:57

Studii, refacere de studii, etc etc. Ce urmeaza dupa studii? Ca de obicei, alte studii! Ca primele expira! :twisted:
P.S. Pompeiu e praf, bine ca apare macar "in carti"...
Observ ca apare Barbu Vacarescu fara Alexandru Serbanescu (indicatori, studiu, dar proiect unde?). In plus spune ca refacere sistem rutier, dar Vacarescu a fost reasfaltat anul trecut, singura zona care necesita interventii practic este cea cu liniile de tramvai carosabilul fiind in regula.
Aia cu largirea Ghencea e science fiction.
Mai e de notat aia cu refacere Basarabia cap coada dica de la Mihai Bravu la Republica. Dar-ar domnu dar ma indoiesc.
Aia cu (supra) largire Coposu si Calarasilor e cel mai tare banc de pe secolul asta. Cine o sa reuseasca sa largeasca ce a mai ramas nedemolat din Calarasilor probabil va muri impuscat in ziua de Craciun. :ugeek: Dar daca tot si-au propus o chestiune atat de ambitioasa sa incerce ceva si cu Mantuleasa si Traian. :mrgreen:
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 28 Ian 2018, 22:35

sincaiul se pare ca mai asteapta.Nici pomeneala de el.
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde 133 313 pe 28 Ian 2018, 23:30

Nu-i prioritar, exista variante intr-o stare mai buna, adica Vacaresti si Marasesti-Filaret. De fapt se poate si fara tramvai pe Sincai, oricum trebuie desfiintat 313 odata cu ducerea lui 73 la Unirii si cu 76 la Unirii trebuie scurat 381 iar turele din 313 si 381 introduse in 116 si 141/323.
Are trebui facut ceva mai urgent cu Reinvierii-Maica Domnului.
Apropo scrie prin postarea aia de pe feisbucs si ceva despre (supra)largire Bucurestii Noi.

Si sa mergem mai departe cu citate:
"Strapungere Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu- lucrarea este aproape finalizata. Mai avem de executat lucrari neprevazute in contract: iluminat public, iluminat arhitectural, semaforizare intersectii si separatoare de sensuri. Buget alocat este de 4,3 milioane euro."
E terminata pe :twisted: Juma din rampa Grigorescu lipseste din cauza ca se agata excavatoarele in LEA. Trotuarele sunt o gluma proasta, ori lipsesc cu desvarsire ori sunt o poteca betonata, fara asfalt inca. Plus iluminat semaforizare si chestii de genul pe care le-au sesizat si ei.

"Penetratie Splaiul Independentei - Ciurel – Finalizarea lucrarii este conditionata de relocarea unor retele si descarcari arheologice. Nodul Virtutii va fi finalizat in acest an. Bugetul alocat este de 17.8 milioane euro."
In acest deceniu poate, intr-un an slabe sanse.

Despre Glucoza nici nu pomenesc ca mi-e sila.
"Park and Ride-ul de la Cora Pantelimon, cu o capacitate de 500 de locuri, pentru care s-a aprobat PUZ – ul la inceputul acesti an, a fost definitivat proiectul si urmeaza sa inceapa lucrarile. Bugetul alocat este de 15 milioane euro."
In loc de o bucla banala de tramvai vom avea o parcare falimentara taraganata pe 10-15 ani, in care nu va parca nimeni din cauza ca parcarea Cora, gratuita si la sol, este la 15 metri distanta. Viziune nu gluma. Ba' prin unele PUZ-uri de pe Vergului am decoperit si o alta lucrare science fiction, pasaj denivelat pe Vergului la intersectia cu Pantelimon! :shock:

"Parcarea subterana prevazuta in proiectul de modernizare a soselei Iancului, cu o capacitate de 200 de locuri - bugetul alocat 2,5 milioane euro."
Bullshit! :liar:

"Prelungirea Strada Brasov intre Soseaua Alexandriei si Prelungirea Ghencea. Valoarea alocata pentru prima etapa, studiul de fezabilitate, este de 130.000 euro"
Stati ca va fac eu studiul de fezabilitate acum: da, ne trebuie completarea inelera rutiera si inelara metrou, e mama fezabilului, sa se faca. Cine se opune sa fie impuscat.

Aia cu Pasajul Doamna Ghica-Clentina e vesnica pomenire...

"Pod planseu Piata Unirii – conform expertizelor tot planseul trebuie refacut, toata structura subterana trebuie consolidata. Valoare studiu de fezabilitate 88.000 euro.
Intregire Splaiul Unirii – Zona Bdul Marasesti – Hanul lui Manuc. Revizuire studiu – 21.000 euro"

Ce are podul de la Unirii? Ce consolidae nne ca e unul dintre cele mai noi.
Aia cu intregirea Splaiului sunt de acord... ca varianta pietonala, ca rutier este rezolvat prin bulevardul Mircea Voda, unde trebuie latit putin pe partea Bibliotecii pentru o banda dedicata stanga spre Unirii, cu temporizare dedicata.

"Supralargire Calea Grivitei si Bdul Bucurestii Noi – Valoare studiu de fezabilitate 32.000 euro"
Largire, nu supralargine, nu exista termenul asta supralargire. Si de ce se lateste Grivitei ca e lata si incotro mai exact, ca spatiun nema.

"Reabilitare Bulevardul Basarabia, intre Sos. Mihai Bravu si Sos. Dudesti-Pantelimon. Buget alocat studiu 32.000 euro.
Supralargire Calea Calarasi si Bdul Corneliu Coposu, intre str. Sf. Vineri si Sos. Mihai Bravu. Buget studiu fezabilitate 37.000 euro."

Studii studiii studii. Ceva la nivel fizic in secolul viitor.

"Pasaj denivelat sos. Petricani-Sos Bucuresti Nord. Buget alocat pentru studiu 32.000 euro.
Pasaj denivelat peste intersectia Sos. Andronache – Bdul Eroilor. Buget alocat studiu 32.000 euro."

Ooo... primele proiecte comune Bucuresti-Voluntari. :twisted:

"Innoire parc auto RATB: Buget alocat pentru acest an, pentru achizitia a 400 de autobuze Euro 6, 100 de troleibuze, 100 de tramvaie si 42 autobuze electrice – aproximativ 32 milioane euro.
Investitii derulate de RATB – 43 milioane euro
SUBVENTIE RATB – 103 milioane euro"


Stai sa vezi la prima rectificare...
133 313


Mesaje: 153
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Discutii diverse despre Tramvaiele Bucurestene

Mesajde Ciprilica pe 29 Ian 2018, 13:23

Dilema mea este ca anul asta chiar vor sa inchida circulatia tramvaielor pe Vasile Milea? Cel mai probabil din martie...
Spun asta ca abia l-au reintregit pe 1,plus ca vor inchide circulatia pe pasajul Basarab ca din ce stiu nu exista alternativa de traseu!?!
Ciprilica


Mesaje: 115
Membru din: 07 Sep 2017, 18:43

AnteriorUrmătorul

Înapoi la TRAMVAIE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki