Tramvaiele Bucur LF.

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 12 Ian 2014, 11:03

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:48, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 12 Ian 2014, 18:57

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:48, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Vatmanu076 pe 12 Ian 2014, 21:05

Asa arata motorul unui Bucur LF-CA
Picture 010.jpg

Picture 011.jpg

Picture 013.jpg

Picture 012.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 13 Ian 2014, 20:01

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:48, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 13 Ian 2014, 22:07

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:49, modificat de 4 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 13 Ian 2014, 22:14

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:49, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde sulzerul 0733 pe 13 Ian 2014, 22:18

Mie tramvaiele astea nu-mi plac mai deloc. Si sa va spun si de ce. Primul motiv este faptul ca mi se pare prea inghesuit, interiorul e praf, iar lipsa usii din fata, de langa cea a vatmanului mi se pare cea mai proasta idee posibila la un tramvai care circula pe o linie aglomerata. O idee la fel de idioata o constituie si usa din spate care e taiata ca dracu', plus ca nu e dubla, ceea ce o face foarte inghesuita. Inca un mare minus al acestui tramvai ''modern'' il reprezinta lipsa instalatiei de aer conditionat, ceea ce consider ca nu trebuia sa lipseasca din dotarea unui tramvai modern.
Asa ca eu nu sunt impresionat deloc de aceste asa zise ''bijuterii''.
Recunosc public ca ma droghez. Trenul este drogul meu, pt el traiesc, prin el traiesc :D
www.facebook.com/sulzerul0733
Avatar utilizator
sulzerul 0733


Mesaje: 586
Membru din: 02 Feb 2010, 12:42
Localitate: P.O. Frunzanesti, linia 801
Avertismente: 3

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 13 Ian 2014, 22:39

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:49, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde vlad pe 13 Ian 2014, 22:50

Draga Adrian, cum sa iti explic, orice V3A,V2A,BUCUR1/LF nu o sa bata nicio data viteza unei Tatre T4-R,daca te intreb de ce,
stii cum sa imi raspunzi?Astept parerile tuturor pasionatilor,
INTREBAREA ESTE:DE CE ORICE TRAMVAI EXISTENT IN BUCURESTI NU POATE SA PRINDA VITEZA UNUI TATRA T4-R pe o linie comerciala a RATB si nu una de depou :clap:
:)
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 13 Ian 2014, 23:03

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:49, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Daniel pe 14 Ian 2014, 01:20

Cred ca Vlad s-a referit la altceva... :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde vlad pe 14 Ian 2014, 01:24

Da...Pentru acest raspuns tocmai m-ai facut sa cred ca defapt esti doar un fotograf, care nu stie absolut nimic despre tramvaie...

Raspunsul era: :arrow: Pozitionarea boghiului :mrgreen:

Daca boghiul este pe articulatie vagoanele inferioare sunt supuse unor socuri provocate de accelerare/franare/joanta/macaz, ele pot deraia, respectiv ruperea vagoanelor din articulatie.
Tatra T4R isi permite sa accelereze la viteze rezonabile normelor UE(daca vrei tu sa le spui asa) deoarece are 2xBoghiuMotor/Vagon, daca ne uitam in liniile drepte un 35 o ia foarte repede pe langa un CHPPC linia 1 sau V3A-93/Faur/Papagal(orice se poate gasii) linia 11
Singurul tip de tramvai care poate ajunge ceva pe langa Tatra T4-R este Rathgeber(dar din motive tehnice este limitat la viteze mici, si din cauza tonajului nu accelereaza foarte mult, iar viteza este mica)

Nu stiu ce sa spun sincer am fost dezamagit de voi, nu mi se pare normal, eu cu metroul stiu absolut orice pe parte tehnica, teoretic ca pasiune asta inseamna, sa sti sa conduci, sa o faci, sa ajungi sa cunosti tehnicile de reparatie, date tehnice,etc..
NU SA FACI POZE SI SA STI PE CE LINIE CIRCULA SI DE CE DEPOU APARTINE SI SA AJUNGI SA TE ROGI DE VATMANI PENTRU CARTI DOCUMENTATIVE, AJUNGI SA CUNOSTI UN LUCRU DOAR PUNAND O SIMPLA INTREBARE... :idea:

"Un om stie doua lucruri pe pamant, ca o sa moara si ca nu stie nimic, el va afla restul intreband de la cei care se ocupa cu asa ceva"
SOCRATE
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 14 Ian 2014, 09:53

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:49, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Daniel pe 14 Ian 2014, 15:23

Tatrele au fost si vor ramane cele mai fiabile tramvaie din toata istoria regiei de tarnsport din Bucuresti. Ele inca mai sunt folosite pe scara larga in Cehia, Rusia si Polonia, chiar daca unor nu le va veni sa creada. Am vazut un clip si din Koreea ce Nord unde functionau aproape in aceeasi scehma de vopsire de la ITB-ul anilor '70-'80. Cred ca si la ora asta cu cateva modificari la partea de motorizare pentur reducerea consumului, raman extrem de comfortabile si nu par deloc demodate.

Revenind la LF-uri, apreciez design-ul cutiei. Este interesant, modern, si arata a tramvai, nu ca cele de la SIemens ori Pesa care arata a "hibrid" intre un metrou, tramvai si TGV si care sincer, degeaba sunt construite pentru viteze mari, pentru ca in orase nu prea ai ce face cu acea viteza.

Ce nu-mi place la ele: lipsa usii din fata, care nu stiu ce are a face cu normele E.U. Am vazut in alte tari ca exista usa in fata. Daca acea usa nu mai apare la unele modele,e vorba despre alte motive, cum ar fi lungimea apreciabila a tramvaiului. In poza de mai jos vei vedea unul alcatuit din vreo 7 segmente - asadar capacitate mare de transport, ceea ce nu se vede la un LF.

Imagine

Usa din spate extrem de ingusta este o adevarata problema , indiferent daca esti mai "skinny" sau mai corpolent. Am mers intr-o seara cu un prieten cateva statii cu un LF super aglomerat si la usa din spate iesea mereu cu scandal din cauza lipsei de spatiu pentru urcare/coborare. Oamenii se calca mereu in picioare, iese cu injuraturi, etc. Daca tot exista problemele astea, RATB-ul ar trebui sa explica calatorilor cum trebuie sa calatoresti cu tramvaiele astea, ca sa nu ajungi sa te certi cu ceilalti calatori.

In rest, chiar daca pare mai generos ca spatiu, ins in realitate mi se pare ca e mult mai comfortabil si mai aerisit un V3A clasic, sau un "chopper". Oricum, e laudabila incercarea celor de la URAC de a veni pe piata cu un tramavai nou, caruia, sa speram ca pe viitor i se vor remedia si aceste "lipsuri". Hiba cea mai mare pentur toate tramvaiele din Bucuresti este lipsa aerului conditionat deoarece verile au devenit mai toride in ultimii ani si nu prea se mai poate fara asa ceva...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 14 Ian 2014, 18:52

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:49, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Daniel pe 14 Ian 2014, 19:47

1. Eu la orice tramvai prefer spatiul si mai putin ma intereseaza ca e "ultimul racnet" daca imi da senzatia de inghesuiala si trebuie sa ne rupem hainele unii altora atunci cand urcam sau coboram.

2. Am observat ca unii soferi de autobuze si troleibuze si vatmani pun frane urate si dau impresia ca transporta saci de cartofi, nu oameni. Ca tu ai insistat la un incident cu un idiot de a taiat calea, asta e un caz particular.

Dupa cum am spus, la LF-uri apreciez design-ul exterior si cam atat. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Andrei98 pe 14 Ian 2014, 19:53

Pai atunci trebuia sa intre in el, atunci ce mai ziceau calatorii?
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 14 Ian 2014, 20:17

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:50, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Daniel pe 14 Ian 2014, 20:25

Pana una alta suntem singurul "Railnet" de prin Romania si singurii pe care poti pune baza. :lol: Cat despre LF-uri, Vlad ti-a explicat acolo ca acestea la anumite capitole sunt inferioare vechilor Tatra. E adevarat ca in Bucuresti liniile nu permit in totalitate viteze mai mari pentru a transforma tramvaiul in ceea ce ar trebui sa fie la ora asta, un mijloc de transport rapid nu "old fashion". Pentru asta ar fi trebuit ca liniile sa fi fost inchise cu garduri precum linia 41 sau sa se fi aflat la un nivel superior fata de carosabil cum e pe Bd. Timisoara, pentru a avea cale libera si viteze mai mari prin intezicerea incalecarii liniilor de catre automobile. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 15 Ian 2014, 11:22

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:50, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Daniel pe 15 Ian 2014, 12:19

Bre, da ce face RATB-ul cu astia de mazgalesc tramvaiele? Stau si ma gandesc daca nu cumva in Bucuresti ar trebui sa circula niste tramvaie mai vai de mama lor ca nu merita lucruri noi... :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 17 Ian 2014, 20:51

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:50, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 18 Ian 2014, 22:17

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:50, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 20 Ian 2014, 19:50

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:50, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Tramvaiele Bucur LF.

Mesajde Ikarus_260 pe 24 Ian 2014, 22:44

Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!
Ultima oară modificat de Ikarus_260 pe 31 Iul 2018, 00:50, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

AnteriorUrmătorul

ÃŽnapoi la TRAMVAIE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki