Vagonul motor Tatra T4R

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde 133 313 pe 27 Iun 2018, 20:54

Noi avem o problema cu faptul ca unii calatori se pisa IN improvizatiile facute de URAC... nu pe ele...
Macar materialul rulant il mai carpim in regie proprie, refacerea de linii in schimb este moarta in cotet...
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde Andrei98 pe 27 Iun 2018, 21:22

Este adevarat si asta dar nu se poate sa mai scoata in anul 2018 vagoane cu interior de anii 70-80. Fac si calatorii prostii dar nici ce fac ei nu prea este de calitate, pur si simplu totul se dezmembreaza la ei...
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde 133 313 pe 27 Iun 2018, 21:42

Dupa buget. A se observa ca pentru modernizarea licitata 50 V3A-R nu s-a depus nici o oferta. Deci ai de ales intre URAC si travaie noi. Mult succes sa cumperi ceva compatibil cu OR pe fonduri europene. :twisted: Sau mult succes sa cumperi orice fel de tramvai nou sau vechi din bugetul local. :mrgreen: :lol:
De pe Tatrele noastre ce se poate lua cel mult sunt boghiurile. Sasiul este indoit sub majoritatea, au luat alura de copaie iar salonul la ora actuala este pentru alta generatie (ca sa nu spun rasa), una ceva mai scunda.
Deci reiau ideea, ori ca bagi un V3A RK pe OR ori ca bagi un Imperio, Tramino, etc rezultatul va fi acelasi, vagonul se face praf in timp record. Ba ai mai multe sanse sa rulezi V3A-ul cu cateva roti patrate in timp ce un tramvai LF sta imobilizat defect in depou.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde Andrei98 pe 28 Iun 2018, 14:59

Totusi exista cateva linii complet modernizate pe care ar putea circula tramvaie noi.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde 133 313 pe 28 Iun 2018, 21:17

E aceeasi situatie ca la CFR, unde exista un numar mare de locomotive imobilizate, canibalizate, "donatoare de organe", mostenite din vremea cand CFR n-avea concurenta rutiera. La RATB Tatrele & V3A-urile ca si numar sunt mostenite de pe vremea cand automobilul inca era un lux pentru Bucuresti si de pe vremea cand autobuzele nu erau LF si circulau pe piatra cubica.

Se va pune in discutie la un moment dat, am aceasta convingere, inlocuirea tramvaielor cu troleibuze, castigandu-se astfel o banda pentru rutier, carosabil. Ma indoiesc ca vreun primar nontehnic, atehnic sau cum vreti sa spuneti unei persoane de formatie alta decat de natura tehnica, se va da de ceasul mortii sa pastreze un mijloc de transport feroviar de suprafata, care necesita investitii substantiale urgente in infrastructura si material rulant. Este mare pacat, ca tramvaiul se afla in situatia abandonului, dar pana la urma calatorul (platitorul) dicteaza.

Oricum, tramvaiul ar trebui sa iasa de pe strazile cu o banda pe sens, asta e clar. Trebuie sa ramana pe arterele majore, eventual sa fie introdus si pe altele.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde Andrei98 pe 28 Iun 2018, 21:24

La cum merg lucrurile sunt sigur ca nu se gandeste nimeni la inlocuirea tramvaielor cu troleibuze, introducerea tramvaielor pe niste artere aglomerate sau la extinderea retelei de troleibuze. Transportul electric este in curs de distrugere si se vrea inlocuirea lui cu autobuze, si nici macar cu unele de mare capacitate...
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde 133 313 pe 28 Iun 2018, 21:31

Dragostea pentru autonomie si motorul termic care o asigura are ca orice lucru un cost si un pretz. In bani dar si in sanatatea pulmonara si sanguina. :ugeek: Sa lasam selectia naturala sa-si faca treaba pana se trag anumite concluzii.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde Vatmanu076 pe 01 Noi 2018, 22:40

#3381 in Probe
IMG_1750.jpg

IMG_1751.jpg

IMG_1752.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde Vatmanu076 pe 14 Mar 2019, 08:22

Incepand de astazi 14.03.2019 au fost retrase din circulatie toate Tramvaiele Tatra T4R.
Revin cu un set de fotografii diseara cu Tatrele care au ramas in circulatie pana astazi.
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde cfr fan pe 24 Mar 2019, 22:00

Mâine revin. ;) ;) ;)
cfr fan


Mesaje: 208
Membru din: 06 Aug 2017, 20:26
Localitate: București,Sector 2,lângă Depoul Colentina

Re: Vagonul motor Tatra T4R

Mesajde Vatmanu076 pe 26 Mar 2019, 22:49

#3405 dupa RK
20190326_224123.jpg

20190326_224033.jpg

PSX_20190326_223636.jpg

20190326_223925.jpg

IMG_3193.jpg

20190326_223800.jpg

IMG_3197.jpg

20190326_224141.jpg

20190326_223428.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Anterior

ÃŽnapoi la TRAMVAIE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki