Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde Vatmanu076 pe 01 Dec 2018, 20:12

Societatea de Transport București STB SA a organizat astăzi, ocazia zilei de 1 Decembrie, Parada Tramvaielor de Epocă.

Cele trei Tramvaie de Epocă au circulat pe următorul traseu : Depoul Victoria, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Calea Moșilor, Piața Sfântul Gheorghe și retur, în intervalul orar 11.00 - 13.00.

Cele trei Tramvaie de Epocă sunt : V56 #119, Rathgeber P3.16 (Cofetărie) și EP/V3A #6001, iar acestea sunt modificate în cadrul Uzinei de Reparații a STB SA.
---------------------------------------------
Să urmărim câteva poze de astăzi, de la acest Eveniment :
IMG_2071.jpg

IMG_2073.jpg

IMG_2074.jpg

IMG_2076.jpg

IMG_2077.jpg

IMG_2078.jpg

IMG_2081.jpg

IMG_2082.jpg

IMG_2089.jpg

IMG_2090.jpg

IMG_2091.jpg

IMG_2092.jpg

IMG_2095.jpg

IMG_2096.jpg

IMG_2097.jpg

IMG_2102.jpg

IMG_2104.jpg

IMG_2106.jpg

IMG_2110.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2741
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: S.T.B. (R.A.T.B.) - E.T.E. - Depoul Colentina, Depoul Titan şi Uzina U.R.A.C.

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde 133 313 pe 02 Dec 2018, 00:47

Super plimbare! :twisted: :P Sa te dai cu tramvaiul "de epoca" pe Reinvierii, unde liniile sunt praf, pulbere si chiar mai putin de atat (cum se vede prea clar in poze)! Probabil sperau sa le deraieze ca sa spuna ca-s proaste si sa scape de ele la Remat! :evil:
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde Daniel pe 02 Dec 2018, 05:25

Era si normal sa aleaga portiunea aia din linia lui 36, un tramvai fantoma de cand exista. Daca circulatia e mai slaba probabil au preferat sa nu aglomereze Stefan Cel Mare. Ca linia e praf, asa este dintotdeauna. Niciodata in zona aia nu s-a obosit cineva sa fie altfel. Inca dinainte de 1989 era o portiune pe care nici ITB-ul nu o prea baga in seama.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde 133 313 pe 02 Dec 2018, 09:30

Evident, e normal sa faci plimbari de agrement prin hartoape, ghetouri (vezi moara lui Haznan si zona generica Lizeanu) si pe langa cimitir... :twisted: La fel cum e normal sa dispui de bani europeni fara numar si sa refuzi sa mai repari 1 metru de linie de tramvai pe motiv ca nu ai certitudinea ca mai poti lua spaga din asta! :ugeek: Ceea ce este un caz de inalta tradare, subminarea economiei si de ce nu... complot, daca ar fi sa vorbim in limbajul vremurilor cand tramvaiele de epoca erau de linie! :twisted:
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde Daniel pe 02 Dec 2018, 20:59

Eu m-am referit la faptul ca dintotdeauna bucata aia de linie a fost "Cenusareasa" ITB-ului, iar "traditia" continua. Ca o paranteza nu vad de ce se mai baga bani in linia 5 in loc sa fie desfiintata si reintroduse troleibuzele care deserveau cartiere importante pe vremuri. Ar costa mai putin decat o linie de tramvaie.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde 133 313 pe 02 Dec 2018, 21:35

Pentru ca banii pentru tramvai sunt moka! Si pentru ca tarile constiente de schimbarile climatice si implicit de faptul ca isi gazeaza proprii cetateni ca la Auschwitz cu dieselul in oras au inceput sa dispere dupa full electric. Iar tramvaiul este electric, ca si troleibuzul, dar cu avantajul volumului mai mare de calatori si acela ca troleibuzul trebuie sa astepte tractarea in caz ca a crapat pe cand tramvaiul poate fi teoretic impins pana in terminal de urmatorul vagon care vine in linie si din terminal poate pleca la depou tractat de un vagon care face retragere din linie. Desigur, cu bunavointa intelegerii intre vatmani, ca nu exista proceduri "sfinte".
Deci unde exista deja o linie de tramvai veche in mediul urban nu exista nici un argument contra refacerii ei, deoarece nu acapareaza din trama stradala si mai ales din carosabilul existent. Tramvaiul 5 nu este o problema pe arterele late, este o problema in zona centrala, veche, nesistematizata, unde nu are ce cauta. Ca atare nici nu trebuia refacuta prima linia pe Tunari ci linia pe Barbu Vacarescu. Nu tramvaiul trebuie inlocuit cu troleibuze ci autobuzul diesel! :ugeek:
Mai mult, linii care se califica la reparatii mai sunt si pe Dudesti, Serban Voda, Goga, Nerva Traian, Lacul Tei, Petricani, Pompeiu, Teiul Doamnei, Lizeanu, Reinvierii, Coposu, Calarasilor, Basarabia, Chisinau, Ferdinand, Mihalache, Bucurestii Noi, Milea. Apoi se adauga proiecte pentru viitor, cum ar fi tramvaiul Luica-Turnu Magurele-Iriceanu-Splai Dudescu-Grigorescu-Doamna Ghica! Este neverosimil sa consideri troleibuz pe toate aceste rute.
La noi s-a instalat ideea ca sa se desfiinteze tramvaiul si banda 1 sa fie declarata parcare iar banda doi banda de oprire-stationare! De ce? Pentru ca n-avem nici o legislatie impotriva Auschwitzului automobilistic si aduci un cazan fumigen diesel cu 200 euro, nu-i faci rca, il infigi intr-un stalp, il lasi sa zaca pe marginea drumului pana se ii fura unii rotile si farurile, apoi vine asfaltatorul cu reasfaltarea anuala il impinge cu buldo-exca putin mai acana, apoi sesizeaza cineva ca e vehicul abandonat si face o sesizare si dupa x timp il salta primaria, asta ar veni un interval de 9-10 luni, rastimp in care tu deja ai mai adus 1-2 cazane din strainatate. :mrgreen: :twisted: Nimeni nu se intreaba de ce aia din vest dau cazanul la 200 euro bucata... de prosti sigur nu...

P.S. Putin offtopic, cu un studiu de caz recent superelocvent: cartierul Tineretului a primit cadou de la PS4 si Tribunal o megaparcare gratuita la Palatul Copiilor. Doar 600+ locuri de parcare. Ideea era ca toate masinile din cartierul Tneretului parcate pe trotuare si pe carosabil inafara locurilor ADP sa dispara in aceasta parcare. Nici vorba de asa ceva. In continuare se parcheaza pe fiecare trotuar, colt de strada si chiar in fata masinilor de pe locurile ADP. Asta in timp ce pe Bd. Tineretului trec 3 autobuze si 3 troleibuze (majoritatea goale) la o succesiune de invidiat, 30-60 secunde chiar si in intervalele non-rushhour! Deci nu se vrea sa se lase masina la o statie STB distanta de casa nici daca autobuzul si troleibuzul este gol! De ce? Pentru ca nu se dau amenzi! Pentru ca nu se pazesc trotuarele cu gard (eventual electrificat), stalpi, ziduri... Asta ne e nivelul.

P.S. Mai trist si bizar mi se pare ca pe RAILNET va intrebati de ce sa se bage bani intr-o linie de tramvai si sa nu fie inlocuita cu pneuri... :| Sper sa fie doar un mic derapaj de la directia rail-embedded autoasumata prin titlu si nu o attitudine ieftina indoita politic... Si cu mult mai trist mi se pare obtuzitatea acuta de a considera ca tramvaiul poate fi inlocuit cu succes de troleibuz, cand succesorul lui logic si volumic este doar metroul!
Mie se pare ca ne invartim in jurul a ce am zis eu. Fugim de orice contract de lucrari si servicii cu romanii pentru ca nu ne mai dau spaga si cautam doar sa achizitionam produse (doar produse si de uz general, nimic foarte specializat; servicii ioc si se va vedea la happy-servisarea otokarelor :twisted: ) de la turcaleti si alte entitati non-EU moarte de foame si cu o durere in cot de olaf. Iar cascadoria asta va avea un pret care va aparea in vitrina dupa megasarbatoarea centenara. :ugeek:
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde Daniel pe 02 Dec 2018, 23:05

Scurt pe doi ca nu-mi place sa bat campii cu tot felul de povesti: tramvaiul are o infrastructura scumpa, greu de intretinut, si din pacate se trage aiurea de el pe anumite linii unde circula cam gol - vezi linia 5. De asta trebuie inlocuit cu troleibuz, care are o infrastructura mai ieftina si mai usor de intretinut. In plus un troleibuz modern se incadreaza in tot felul de curbe pe strazi inguste fara probleme - sau am uitat in peste 30 de ani de Strada icoanei unde circulau in draci troleibuze articulate si pe unde nu ai loc sa bagi un tramvai? Eu vorbesc strict tehnic si financiar, nu bat campii cu politica si alte prostii de gen. Linia de tramvai treuie sa ramana doar pentru zonele si arterele cu trafic greu unde e necesara o capacitate de transport sporita - vezi zona Militari care nu mai are tramvaie. Ma rog, acolo exista deja Metrou, dar ti-am dat un exemplu. :dance:

P.S. Stiu ca unora dintre voi le plac foarte mult tramvaiele, insa nu putem umple tot orasul doar cu tramvaie ca ne plac noua foarte mult. Si intr-adevar, autobuzele pe combustibili fosili ar trebui sa dispara incet, incet, iar oamenii de rand ar trebui sa inteleaga ca e bine sa mai folosesti si transportul in comun si sa mai lasi masina personala de-o parte daca nu faci naveta dinafara orasului. In Bucuresti de bine, de rau transportul este destul de oke fata de localitatile din jur care "beneficiaza" in continuare de conserve pe roti cu tarife mari si cu un prgram de circulatie ingrozitor, mai ales in week-end.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde 133 313 pe 03 Dec 2018, 09:16

Forumul se numeste RAILNET iar parerea moderatorului este ca tramvaiul (care poate circula in regim CF) are o infrastructura scumpa si greu de intretinut, cand banii sunt gratis si tehnologia CF este deja extrem de exersata la nivel plaetar si rezilienta! Am inregistrat, sunteti o entitate falsa, cu alte scopuri decat cele declarate oficial. Eu implicit imi asum retragerea de pe forum. Mult succes... cu... orice intreprindeti.

P.S. Cand tramvaiul circula gol dar strada este sufocata de automobile si noxe (cum sunt Barbu Vacarescu-Aerogarii) inseamna ca nu ai facut un tramvai atractiv, cu un culoar de rulare propriu pentru a descuraja traficul auto in favoarea folosirii tramvaiului. Inlocuirea lui cu un troleibuz care sa stea si el blocat in trafic, sa ma scuzi, este o aberatie infantila. Iar de aici eu nu am ce dialoga mai departe, caci simt ca suntem in zona dialogului surd intre copii de autobaza...
Utilizarea benzilor actuale de tramvai pentru traficul auto va incuraja utilizarea autoturismului, nu a troleibuzului, o banda de circulatie se va transforma instantaneu in parcare si nu s-a rezolvat absolut nimic, doar s-a pus in practica ideologia politica stim noi a carui partid lamentabil si pe care din nou, ma scuzi, va suspectez acum ca o aveti in spate. Degeaba dregeti busuiocul la finalul frazei daca o incepeti ca tur de forta anti-rail, discursul de genul asta este neclar, abramburist si tipic politicianist.
SI ma repet, succesorul logic si volumic al tramvaiului este NUMAI metroul, in nici un caz ceva pe pneuri.
So... parting of ways from here.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Parada Tramvaielor de Epocă organizată de 1 Decembrie

Mesajde Daniel pe 03 Dec 2018, 13:04

Deja bati campii cu gratie... Ia fa tu numai tramvaie si metrouri in tot Bucurestiul. Presupun ca ai suficiente posibilitati financiare. :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1


Înapoi la TRAMVAIE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki