Orice se poate daca se vrea. S-o luam intr-o ordine, o data, nu o sa mai aiba sens sa se repare din niciun punct de vedere ca o masina care sta pe dreapta un timp, si indelungat zic eu (cam din sem I al anului 2012, adica de aproape 6 ani) cu timpul se degradeaza, se strica, se intepeneste, fiindca el nu mai este folosit (ca un om care ar sta numai in casa, si toata ziua in pat). Numai zic ca baietii daca au avut nevoie de ceva, au luat de pe el.
A doua, model unicat?
este o copie destul de leita a unei marci italienesti, doar ca e facut la Rocar spunandu-se ca e romanesc dar asta e o minciuna.
adica nu vad ceva prea unicat la el, e un
Rocar mai avansat
. Ganditi-va 2 secunde cate modele au fost dintre fiecare... 112, 212, 312, 412, 512 si 812 (de 612 si 712 nu stiu daca au existat) cele mai raspandite au fost 112 si apoi 412, DeSimonul, restul serii mici imprastiate prin tara.
Infine, a treia, sa mai faci rost de piese e o adevarata aventura, oarecum ce a spus si Andrei, la o strungarie sau vreo comanda ceva de la italieni nu stiu cat s-ar merita atat ca timp (pana se stabileste ce trebuie inlocuit, pana se da comanda, pana se fabrica, pana vine, pana se monteaza...) cat si ca bani (fiind ceva adus din import nu e prea ieftin, pana si un simplu bec fabricat la ei), apoi sa stii ca ia ITP-ul ca degeaba ai dat 5000 de euro pe piese daca el este respins
(ii gaseste rugina pe dedesupt, la pasaje, ba nu merge aia, ba nu merge alta, si nu cred ca se repara sau face ceva prea usor ca pana si 1000 de masini la fel difera cate ceva de la una la alta, d-apoi de la un model la altul). Si a patra, concluzia mea finala, avand in vedere ca orice ajunge la RATB, moare la RATB... in ultimul deceniu s-au taiat atatea autobuze, troleibuze si tramvaie bune de circulat inca macar 10 ani... nici nu vreau sa-mi amintesc, asta a fost decizia idioata a fostului primar al capitalei, nea Videanu dar si a PMB-ului.
,,Noroc" ca la RATB in decursul anului 2012 s-au taiat pe ascuns autobuze de la Alexandria, Ferentari, Titan iar la Berceni cand s-a facut gol o parte din parcul rece se spunea ca autobuzele au fost plecate la RK, nicidecum valorificare ca fier vechi la Bursa Metal alaturi de celelalte masini
si de atunci s-a interzis sa se mai caseze vreun vehicul la RATB pe o perioada nedeterminabila d-aia prin parcurile reci din garaje au ramas autobuze descompletate de la o zi la alta, precum si acest 7460.
Ganditi-va inca o data, PMB-ul
vrea sa arunce la gunoi Citarourile si noi visam sa se repare Rocarurile...