Pagina 1 din 2

Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 02 Apr 2012, 07:00
de Vatmanu076
DATE TEHNICE

Tipul vehiculului: 812 EA
Masa proprie: 11.000 kg
Masa max. autorizata: 17.732 kg
Masa max. autorizata pe axa fata: 6.648 kg
Masa max. tehnic admisa pe axa spate: 6.700 kg
Masa max. autorizata pe axa spate: 11.084 kg
Masa max. tehnic admisa pe axa spate: 11.500 kg
Masa utilă: 6.732 kg
Tip motor: 4ML3550K/4, 750 V c.a.
Putere motor: 156,5 kW
Capacitate totala: 99
Locuri pe scaune: 25
Locuri in picioare: 74
Presiunea in pneurile din fata: 9 bar
Presiunea in pneurile din spate: 8,5 bar

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 02 Apr 2012, 07:02
de Vatmanu076
Va atasez o poza :

7460-91-3 (Custom).jpg


Sursa pozei : http://ratb.stfp.net/

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 16 Apr 2012, 00:12
de Matei
Este al Depoului Bujoreni si acum este titular al liniei 61. ;)

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 08 Iul 2013, 14:48
de Andrei Rocar 1035
Cateva poze...

IMAGINI RETRASE PE MOTIV DE PUBLICITATE NEPERMISA! - Administratia Railnet.ro.

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 08 Iul 2013, 14:49
de Andrei Rocar 1035
Mai circula?
Autodromo?
:D

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 08 Iul 2013, 16:44
de Ikarus_260
Acesta e troleibuzul, conservat în depoul Bujoreni. Nu v-a mai vedea, cred, vreodată, vreo plimbare pe propriile roți.
ImagineTroleibuz ROCAR-AUTODROMO #7460 by Kaba Adrian, on Flickr
ImagineTroleibuzul Rocar Autodromo #7460 in dep. Bujoreni (interior) by Kaba Adrian, on Flickr
ImagineBord troleibuz ROCAR-AUTODROMO #7460 by Kaba Adrian, on Flickr

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 10 Iul 2013, 14:50
de Andrei Rocar 1035
Mersi ca mi-ai zis!
Pacat de el!
Si scuza-ma ca ti-am spus desteptu` satului oricum am sters mesajul! :D

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 12 Noi 2013, 09:07
de Ikarus_260
Vă rog să ștergeți acest mesaj. Mulțumesc anticipat!

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 10 Apr 2014, 20:46
de Vatmanu076
7460
Fotografie0931.jpg

Bordul
Fotografie0946.jpg

Detalii ale Bordului
detalii bord (1).jpg

detalii bord (2).jpg

detalii bord (3).jpg

detalii bord (4).jpg

detalii bord (5).jpg

detalii bord (6).jpg

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 11 Apr 2014, 09:16
de Andrei Rocar 1035
DSCN2785.jpg
DSCN2786.jpg
DSCN2787.jpg
DSCN2788.jpg
DSCN2789.jpg
DSCN2790.jpg
DSCN2791.jpg
#7460 :D

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 17 Iun 2014, 20:56
de Vatmanu076
7460
Fotografie3856.jpg

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 30 Mar 2017, 18:40
de 5170 Boss
Mai exista acest troleibuz?Are cineva poze mai recente cu el?Mai are vreo sansa sa circule?Eu nu prea cred,dar...

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 01 Apr 2017, 01:38
de Ikarus_260
Da, domne, există... Pentru poze mai recente, imaginează-ți cum arată fără parbriz. :lol:
Nu cred că o să mai circule vreodată!

LE: 7460 în prima sa perioadă de circulație. ;)
Imagine
phototrans.eu

Și la vreo 10 ani diferență.
Imagine
flickr.

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 25 Iun 2017, 11:40
de 5170 Boss
7460 a fost mutat in fata (!!). Este pus in spatele lui 7459 care este COMPLET si pare functional. Din pacate,7460 este descompletat. Măcar il putem vedea de pe strada ;) . Sa vedem ce se intampla cu ele..
Totus,reactivarea lui 7460 ar fi benefică deoarece are podea coborara iar la Bujoreni sunt o tonă de Irisbus descompletate. Chiar daca pare vechi (si este vechi) este încă bun. UN TROLEIBUZ CU PODEA COBORATA IN PLUS NU STRICA.
Sa vedem...

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 26 Iun 2017, 12:24
de 5170 Boss
Daca a fost mutat in fata inseamna ca mai are sanse de revenire? Totusi,este in zona troleibuzelor retrase...

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 26 Iun 2017, 18:11
de Ikarus_260
M-ai facut curios! de ce nu le faci o poza? :lol:

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 26 Iun 2017, 21:15
de 5170 Boss
Softronic12 scrie:M-ai facut curios! de ce nu le faci o poza? :lol:

Am vrut dar erau niste oameni de la paza care erau aproape sa se ia de mine ca ma uitam la ele...măcar l-am vazut si eu prima data pe 7460 in realitate... :D :) :) :) :lol: 8-)

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 29 Iun 2017, 09:17
de 5170 Boss
Ieri am reusit sa fac niste poze la depoul Bujoreni si,pentru voi,am facut poze si cu 7459 si 7460 care sunt parcate in fata,unul dupa altul.
7459- la exterior este complet (!!)puteti observa din poza
-pe afisaj scrie "D DEFECT"
-La cum arată ARE SANSE DE REVENIRE.
DAR SA VORBIM DESPRE EL LA SUBIECTUL LUI...
7460-la exterior este descompletat (nu are faruri...etc)
-pe afisaj scrie "61" + ruta
-La cum arată NU PREA ARE SANSE DE REVENIRE.
Mie mi se pare ca reactivarea lui 7460 ar fi chiar buna deoarece un troleibuz cu podea coborata nu ar strica,mai ales ca Bujoreni are peste 15-16 irisbusuri descompletate (unele de cativa ani...).
Ceva sanse de revenire ?...
-poza este facuta de mine de pe telefonul unui prieten,care mi-a dat-o pe messenger-

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 29 Iun 2017, 10:32
de Ikarus_260
E bine insa ca a mutat-o de acolo, oricum repet: nu stiu nici masina asta cat are sanse de revenire. 7459 sta acolo cam de prin 2014 iar 7460 a circulat ultima data pe la inceputul lui 2012...
LE: avand in vedere ca conducerea depoului Bujoreni s-a schimbat, probabil d-aia se vrea ca acele masini pe orice cale sa revina in traseu. Ori, sa fie mutate in parcul rece din depoul Berceni insa nu cred. :?

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 29 Iun 2017, 10:42
de 5170 Boss
La cum arată 7460.... slabe sanse de revenire...
La cum arată 7460, si 7459 are sanse de revenire mai mari :lol: :?

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 29 Iun 2017, 11:22
de Ikarus_260
Se poate repara daca se vrea. :roll:

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 13 Oct 2017, 19:37
de cfr fan
exact,dacă se vrea.dar suntem în românia

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 13 Oct 2017, 20:21
de Andrei98
Nu prea mai are nici un rost sa fie reparat din punct de vedere mecanic, electric sau financiar. Odata ce ai ramas cu niste modele care sunt unicate, nu prea ai de unde sa faci rost de piese si daca ai putea nu se merita din punct de vedere financiar.

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 13 Oct 2017, 23:15
de Ikarus_260
Orice se poate daca se vrea. S-o luam intr-o ordine, o data, nu o sa mai aiba sens sa se repare din niciun punct de vedere ca o masina care sta pe dreapta un timp, si indelungat zic eu (cam din sem I al anului 2012, adica de aproape 6 ani) cu timpul se degradeaza, se strica, se intepeneste, fiindca el nu mai este folosit (ca un om care ar sta numai in casa, si toata ziua in pat). Numai zic ca baietii daca au avut nevoie de ceva, au luat de pe el. :roll: :lol: A doua, model unicat? :? este o copie destul de leita a unei marci italienesti, doar ca e facut la Rocar spunandu-se ca e romanesc dar asta e o minciuna. :evil: adica nu vad ceva prea unicat la el, e un Rocar mai avansat :P. Ganditi-va 2 secunde cate modele au fost dintre fiecare... 112, 212, 312, 412, 512 si 812 (de 612 si 712 nu stiu daca au existat) cele mai raspandite au fost 112 si apoi 412, DeSimonul, restul serii mici imprastiate prin tara.
Infine, a treia, sa mai faci rost de piese e o adevarata aventura, oarecum ce a spus si Andrei, la o strungarie sau vreo comanda ceva de la italieni nu stiu cat s-ar merita atat ca timp (pana se stabileste ce trebuie inlocuit, pana se da comanda, pana se fabrica, pana vine, pana se monteaza...) cat si ca bani (fiind ceva adus din import nu e prea ieftin, pana si un simplu bec fabricat la ei), apoi sa stii ca ia ITP-ul ca degeaba ai dat 5000 de euro pe piese daca el este respins :oops: (ii gaseste rugina pe dedesupt, la pasaje, ba nu merge aia, ba nu merge alta, si nu cred ca se repara sau face ceva prea usor ca pana si 1000 de masini la fel difera cate ceva de la una la alta, d-apoi de la un model la altul). Si a patra, concluzia mea finala, avand in vedere ca orice ajunge la RATB, moare la RATB... in ultimul deceniu s-au taiat atatea autobuze, troleibuze si tramvaie bune de circulat inca macar 10 ani... nici nu vreau sa-mi amintesc, asta a fost decizia idioata a fostului primar al capitalei, nea Videanu dar si a PMB-ului. :evil:
,,Noroc" ca la RATB in decursul anului 2012 s-au taiat pe ascuns autobuze de la Alexandria, Ferentari, Titan iar la Berceni cand s-a facut gol o parte din parcul rece se spunea ca autobuzele au fost plecate la RK, nicidecum valorificare ca fier vechi la Bursa Metal alaturi de celelalte masini :evil: si de atunci s-a interzis sa se mai caseze vreun vehicul la RATB pe o perioada nedeterminabila d-aia prin parcurile reci din garaje au ramas autobuze descompletate de la o zi la alta, precum si acest 7460.
Ganditi-va inca o data, PMB-ul :evil: vrea sa arunce la gunoi Citarourile si noi visam sa se repare Rocarurile... :lol:

Re: Troleibuzul Rocar Autodromo 7460

MesajScris: 14 Oct 2017, 14:57
de Andrei98
E unicat prin faptul ca e singurul din Romania si e imposibil sa mai gasesti piese pentru el. Cum ai zis si tu, numai la o strungarie mai poti face piese pentru el pe comanda speciala, si asta costa de 2-3 ori mai mult.