Vatmanu076 scrie:RATB a beneficiat de 4 troleibuze de acest tip numerotate ca #7454 si #7459, in prezent mai este decat unul : :7459 deoarece in luna Mai a anului 2009 s-a casat 7454
Datele tehnice ale unui troleibuz Rocar E-412 (Rocar de Simon):
Motor de tractiune: TN 96 R, 150 kW - 750 V c.c.
Echipament de tractiune: chopper in tehnologie IGBT, comandat de o unitate de control echipata cu microprocesor pentru diagnoza
Servicii auxiliare:
- converzitor static in tehnologie IGBT, 750 V c.c. / 3 x 380 V c.a. - 24 V c.c.
- compresor de aer WABCO, actionat de motor asincron 3 x 380 V c.a. - 4 kW
- pompa servodirectie actionata de motor asincron 3 x 380 V c.c. - 3 kW
Caroserie: autoportanta, invelis exterior, tabla de aluminiu si tabla de inox
Viteza maxima: limitata de unitatea de comanda la 60 km/h
Numar de locuri:
- pe scaune: 25 + 1
- in picioare: 68
Optional:
- motoare TN 76 (125 kW) si MCT 38 (125 kW)
- instalatie adaptata la tensiunea nominala de 600 V c.c.
Daniel scrie:Am vazut si eu recent un troleu de genul asta prin Militari. Nu stiu ce numar are ca nu prea ma pasioneaza si nici nu l-am pozat pentru ca lumina era oribila. Pe cer innorat nu se fac fotografii de vehicule, cladiri, etc. Lumina difuza e buna doar pentru portret. Oricum e interesant ca l-ai prins. Vor mai circula multa vreme, deoarece RATB-ul dupa tzapa pe care si-a luat-o cu cele 1000 de Citaro a cam ramas fara bani de achizitii.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group