Daca tot faci si aceasta infrastructura, de ce nu pui si numarul de troleibuze (sau macar seriile de inventar, ca unele is sarite)
Hai ca te ajut eu.
1.
Dac 112 -
ex. 117 (sau scurtate din 117) au mai fost
7148 (si singurul din aceasta serie - adica 71
xx), mai erau
7340,
7354,
7378,
7380,
7391 (scoala),
7400 si
7405.
Au apartinut de dep.
Bucurestii Noi, iar cat despre troleibuzul de scoala -
7391 nustiu daca a fost dintotdeauna la
Bucurestii Noi, dar in ultimii lui ani de viata a fost in dep.
Berceni casat pe
29.11.2007 o data cu venirea noiilor troleibuze
Irisbus Citelis.
2.
Dac 117 E au fost de ex.
7336, care era de
Berceni,
7347 era de
Bucurestii Noi,
7355,
7359,
7362 si altele...
3.
DAC 212 ECS au fost troleibuze
DAC de tip
112 (
nearticulate) si aveau numerele
7335, 7341, 7342, 7446. Casate totodata cu sosirea noiilor troleibuze
Irisbus Citelis, in rest, troleibuzele apartineau de
Bucurestii Noi, iar, spre ex. unul dintre ele (
7446) a fost dus la
Berceni pentru conservare.
4.
DAC 317 E a fost unul singur cu numarul
7440, apartinand intotalitate de dep.
Berceni, si casat in
oct.20075.
Rocar 312 E au fost doua exemplare pentru
RATB, erau troleibuze destul de
fitoase si cam...
periculoase.
Aveau probleme mecanice destul de des, si erau urmatoarele:
7447 care a fost la
Berceni, iar in anul casarii a fost dus in
Vatra Luminoasa.
7448 a fost dintotdeauna la
Vatra Luminoasa, amandoua troleibuze au fost casate in anul
2007.
6.
Rocar 412 E sau
Rocar de Simon, tot asa, doua exemplare la
RATB:
7454 care a fost la
Vatra Luminoasa, avand si o schema de culoare originala din fabrica, si
7459 la fel. Doar ca
7459 este si in acest moment, tot la dep.
Bujoreni asteptand niste reparatii de saptamani bune. Cat despre vechiul
7454, a fost casat in
apl.20097.
Rocar 512 E au fost seria:
7449-7453 &
7455-7458. Toate aceste troleibuze au fost la
Vatra Luminoasa si casate in anii
2008-2009.
8.
Rocar Autodromo 812 EA (unul singur: 7460) a fost adus acum
15 ani, si tot deatuncea si in dotarea
RATB. El a fost din start la dep.
Bujoreni, iar in acest moment sta pe dreapta din lisa unui
servomotor de
24V, costand
€ 60 cu tot cu
TVA.
9.
Saurer 5 DUK-A in primul rand au fost autobuze cand ni le-au donat elvetienii la inceputul aniilor
'90. Modificate ulterior in troleibuze pe la mijlocul aniilor
'90 si sfarsitul lor, dar la venire, ele intrau pe liniile
express, dupa au fost inlocuite cu
modernele autobuze
DAF aduse de la
olandezi. Dar si din consumul exagerat de combustibil. Ele au circulat la noi in varianta autobuze cu numerele originale de parc din
Elvetia, de tip
4xx. Dupa le-au numerotat cu
1, 2 (cand s-a decis transformarea lor) ulterior
1 si
2 au devenit
5001 si
5002.
Imprastiate la urma prin toate depouriile de troleibuze din Bucuresti. La inceputul aniilor
2000 au fost adunate toate si duse la
Berceni, intrand pe liniile
73 si
74 (
76 era mai mult de
DAC 117, datorita terminalului de la
Piata Resita). Nu zic ca nu intrau si in
76, dar mai rar. Au fost in total
22 de
troleibuze (
autobuze) si casate toate in anul
2007.
10.
Ikarus 415-T sunt de doua serii, cele de seria
51xx se pot recunoaste ca sunt in culoarea verde toate si ca au geamuriile mai mari, iar cele de seria
52xx sunt cele care laterale sunt albe, si deschiderea geamuriilor sunt ca la primele
Citaro sosite (
ulterior, inlocuite si lor). Infine! doar din seria
52xx face vreo doua troleibuze exceptie la culoare,
5244 care-i de
Berceni si inca unul. Troleibuzele
Ikarus au fost aduse in perioada
1997-1999, pentru inlocuirea vechiilor troleibuze
DAC de la
Bujorein si
Vatra Luminoasa (erau cele de tip 70
xx, vechi si "
galbejite"). Singurul troleibuz care lipseste in parcul lor este
5200, care a fost un troleibuz de test adus la sfarsitul aniilor
'90, tot
Ikarus (
412T parca). Cam era galagios iar in prezent el circula pe liniile din oraseul
Budapesta.
11.
Irisbus Citelis au fost aduse in anul
2006(doar
5301)-
2008 pentru inlocuirea vechiilor troleibuze
Saurer,
DAC si unele
Rocar. Ele stau doar la doua depouri (
Bujoreni & Vatra Luminoasa). La
Berceni ele vin doar pentru
ITP.