Povestea asta cu liniile noi infiintate nu stiu cat o sa dureze. Atat 471 cat si 460bis ori altele reinfiintate de curand, au la baza doar o promisiune electorala de moment a unor primari care doreau sa fie alesi in functie, sau realesi, dupa caz. Unele au fost infiintate inainte de alegerile locale de anul acesta, pe altele s-au suplimentat masinile (cum este cazul defunctei 421), altele de abia acum sunt introduse pentru ca au fost promise in campanie (cazul 460bis), samd. Totul pana trece "valul" mai apoi ne intoarcem la alte surogate de transport in comun, scumpe si care nu ofera aceleasi conditii ca un autobuz
Mercedes Citaro Euro4 (printre cele mai moderne din lume).
Din pacate aceste linii nu pot fi denumite decat "efemeride" pentru ca nu au "viata lunga". De ce? Deoarece, in opinia mea, conceptul de "autonomie locala" nu duce la nimic bun intr-o tara ca Romania, total incompatibila cu acesta. Astfel, politica RATB-ului (P.M.B.-ului in speta) din ultimii ani, este una total gresita. De asemenea aceasta politica este pe gustul multor primari din Ilfov, care abia asteapta motive ca sa intre ei pe piata cu diverse surogate.
Si toate aceste "nebunii" au inceput sa apara odata cu
Judetul Ilfov si cu "descentralizarea" asta aiuristica si ineficienta. Daca Ilfovul ramanea un sector "agricol" al Bucurestiului, asa cum a fost initial (ca "judet" nu e oricat am vrea noi), situatia poate ar fi fost cu totul alta...
Dar, traim in Romania tara tuturor "imposibilitatilor" in toate domeniile...