3350 în prima sa perioadă de circulație, foto: Cătălin Ghiță. Chiar nu înțeleg, au venit 40 de autobuze Iveco din Italia în anul 2006(?) dar știam că 2005, deșii în mai-iunie 2006 au început să circule. Erau aspiratoare de călători, și numerele lor originale erau ceva cu 47xx deșii o parte au ajuns și la Piatra Neamț (care, am înțeles că mai există dar nu circulă). Și au venit prima dată în Constanța, acum nu mai știu dacă pe vapor sau pe tren și acolo le-au descărcat ceea ce au primit numere provizorii de CT să poată circula, au ajuns în autobaza Pipera unde au stat în conservare o perioadă (cel mai probabil, s-au făcut actele și se stabilea garajul unde să „domicilieze”). Mai vechi ca Ikarusurile, au circulat cu succes până prin anul 2011 când au fost retrase iar la sfârșitul anului au fost casate rămănând 3322, 3328 (care, dacă spun de ce astea mă trage ETA la răspundere) și 3343, care era singurul cu motor FIAT și din câte știu a mai fost un autobuz supraviețuitor ulterior vândut, dar nu bag mâna-n foc. Oricum, ca fapt-divers știu că erau gunoaiele altora la fel ca și Saviemurile, Saurer, ceea ce mă întristează că și la Buzău au fost aduse niște VDL-uri Ambassador olandeze care sunt și mai gunoaie la 18 mii de eur o bucată... și când mă gândesc că acum în decembrie o să circul zi-de-zi cu unul o să mă încânte doar sunetul motorului, care e foarte asemănător celui de DAF bucureștean dar le-am făcut sesizare pe domnule primar să văd ce mi se răspunde pentru jegurile astea de mașini, off topic end.