Între timp s-au mai schimbat și pe aici un pic treburile, în special în privința E3-urilor.
2 au fost donate Chișinăului, unul e parcă 4523 și un altul cu 44xy parcă dar cum Citaro-urile nu m-au prea pasionat nu le cunosc exact situația la fiecare. Sunt și destule retrase, mai ales în autobaza Ferentari.
4116 este transformat în GNC, dar autobuzul nu prea este bun de traseu, având o putere destul de slabă.
4117 este (sau trebuia să fie) transformat în electric, proiect eșuat.
4142 este (sau trebuia să fie) transformat în troleibuz, proiect abandonat.
4536 este transformat în autovestiar însă s-a păstrat mult mai original față de DAC-uri (find aparent mai mult modificat doar prin interior), încă-și păstrează și numărul de inventar, geamurile, ușile și cabina.
Sunt E3-uri retrase iar altele revenite după perioade serioase de imobilizări, cum ar fi 4100 și 4210.
Un E4 nu va mai circula niciodată, acela find 4661 parcă. A intrat sub un balcon și i-a fost afectată toată structura caroseriei, ar trebui să fie și el în parcul rece al autobazei Alexandria find oficial primul E4 retras.