Autobaza Floreasca a avut inițial 2 secții, cea principală și cea de garare. Aia de garare s-a desființat acum ceva timp, dar din câte știu terenul încă aparține de RATB.
Și tot așa, Floreasca este cea mai veche autobază oficială din București fiind construită în anul 1950.
Să ne întoarcem un pic în urmă...
Și prin anul 2004.
În prezent, nu cunosc din păcate cam ce linii exploateaza dar a avut la vremea ei, autobuze Ikarus 180 (nu știu dacă și 556, strămoșul lui 260), autobuze Ikarus 280, DAC 117UD, iar după revoluție ceva 112UD-uri, Ikarusuri 260, Rocar de Simon iar prin anul 2007 au început să vină MB-urile Citaro. Floreasca n-a cerut însă autobuze noi, deșii obligată a primit. Ei au numai Mercedesuri E4 și doar seria 45xx o are din euro 3. Prin iulie 2011 a primit de la autobaza Ferentari niște autobuze DAF să înlocuiească RdS-urile din linia 422 deșii au rezistat doar până prin toamnă, din cauză că erau uzate până peste măsură acele autobuze. Și acum sunt garate în hale, așteptând alături de unicul autocar Ikarus 256 casarea.
Fotografiile au fost preluate din arhiva RATB.