Autobuzele Roman 112UD au apărut la începutul aniilor '70, fabricate la uzinele Tudor Vladimirescu. Au rezistat până undeva înspre sfârșitul aniilor '80, circulând încă foarte puține după revoluție fiind rămase doar pentru curse speciale, iar câteva din ele au fost transformate în autobuze de intervenție.
Au aparținut autobazelor Alexandria(?), Ferentari, Floreasca și Titan din câte știu. Erau niște autobuze cu o manevrabilitate grea și astăzi au mai rămas în circulație în doar câteva zone autobuze Roman dar modelul 111, tip autobuze interurbane (nu pot spune autocare, că nu sunt). Știți că, pentru un viitor muzeu a rămas fostul 664 al autobazei Ferentari (sau Floreasca) în curtea de vis-a-vis a autobazei Alexandria. Înfine, iată o fotografie cu ele în autobaza Ferentari la începutul aniilor '70.
Și din traseu, înspre sfârșitul aniilor '80, autobuzele 140 și 207 la capătul de la CFR Progresu în linia 171.
Predecesorul autobuzului RD112 a fost TV-ul, iar succesorul UDM'-ul (UD/UDM mare diferență nu e). Au fost în toată țara aceste autobuze.