Ciprilica scrie:Nu cred că ar fi probleme cu șoferii din ce știam mulți șoferi stăteau pe dreapta trași deoarece mulți din ei aveau autobuzele defecte.Deci astea câteva zeci care au venit din primul lot completează șoferii rămași plus că din ce citisem recent șeful Eurolines spunea că rămâne fără șoferi de când s-a anunțat revoluția în transportul in comun deci ceva angajări s-au mai făcut intre timp.Vedem.
Nu se pune problema ca au fost masini defecte si soferii stateau pe dreapta, cate masini ai pe inventar atatia soferi trebuie sa ai, teoretic, deci vor fi 400 de masini in plus, trebuie soferi NOI pentru ele, altfel o sa ne trezim ca iar se canibalizeaza 100-150 de Citaro mai vechi si stau pe butuci 4-5 ani prin autobaze, dupa care vor fi declarate direct moarte si casabile! Ce mai revolutie ar fi... Cand alte orase din Romania ruleaza DAC-uri si Ikarus 260 Bucurestiul sa caseze din Citaro E3...
Oricum "revolutia" asta cred c-o sa se lase cu morti. Dintre liniile de tramvai sigur, poate si din troleibuze! Sunt cateva linii de tramvai pentru care se mai speculeaza investitii, 1, 10, 21,25, 32, 40, 41, 55. Despre restul nimic.