maus5 scrie:Salut!Da,absolut fabuloase pozele,o arhiva foarte valoroasa.Cam mult ai stat ,pana sa le pui,dar,vorba aia,mai bine mai tarziu,decat niciodata.Intr-adevar s-au schimbat niste tendere,50.489 PL,are un tender mai special,de BcT,placutele lipsesc pe ambele laterale,nu stiu daca si in spate pe tender,dar asemenea tendere sunt in seria 50.100.De asemenea 50.642 BcT,avea T 695,acum are 226(fostul T al lui 50.525 BcT),apoi 50.805 Pl,avea T 805,acum are 836(fostul T al lui 50.909 Pl).50.786 avea T 149,trebuia sa arate ca tenderul lui 50.489,acum are alt T,nu s-a vazut in poze.La poza 33,nu se vede ultima cifra,50.85?,poate ne ajuti,daca se poate,de asemenea la poza 51,se vede T 50.853,dar seria locomotivei nu prea.La poza 52,T 150.???,,iar la poza 61,e cumva tenderul lui 230.245?Dupa boghiuri asa pare,dar nu se vede numai ultima cifra 5,iar in fata lui un 6? sau 8?Pe 50.517 acum l-am vazut prima data,la fel si pe 50.535 si 230.245 de la Faurei.
Trifu22 scrie:Era o practica des intalnita la CFR in perioada de glorie a tractiuniii cu abur, ca locomotivele sa schimbe tenderele intre ele. cred ca se tinea seama de capacitate... ?
ÃŽnapoi la Locomotive cu abur / Steam engines
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group