Colectia "Vintage" CFR

Aici puteti atasa fotografiile cu trenuri realizate de voi! Succes!

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 01 Mar 2012, 02:27

Ei bine, de la fostele masini cu abur ale Romaniei, si fostele sale granite istorice, sa ne reintoarcem in vara anului 1994, cand impreuna cu cativa prieteni am dat o tura prin Gara de Nord din Bucuresti. Am reusit sa mai gasesc un set foarte scurt de imagini din acea perioada. Va trebui sa mai caut si dupa altele, in masura in care mai gasesc negativele...

Supriza cea mare a fost sa gasesc o masina ale carui numere nu le-am gasit pe nicaieri, ceea ce ma afce sa cred ca fie a fost renumerotata, fie a fost casata... O alta ipoteza ar fi transformarea ei in Clasa 45, respectiv 45-0364-5. Oricum, imi plac mult stemele deosebite pe care scria cu litere de-o schioapa: "C.F.R. DEP B C"... Asadar sa fie cateva imagini de arhiva cu masina 41-0364-4 ce apartinea la acea vreme Depoului Bucuresti Calatori, o clasica frumoasa la vremea ei. Imi aduc aminte foarte vag faptul ca frumusetea acestei masini ne-a facut sa ne fotografiem cu ea. Din pacate eu nu am fost asa de norocos ca prietenul meu Vlad Badescu, pentru ca instantaneele cu mine au iesit neclare si nu pot fi reproduse...

Masina 41-0364-4 sosita cu un tren in compunerea caruia figurau vagoane de clasa tip RK.jpg
Masina 41-0364-4 sosita cu un tren in compunerea caruia figurau vagoane de clasa tip RK / Foto: Daniel


Masina 41-0364-4 a Depoului Bucuresti Calatori in vara anului 1994, Gara de Nord Bucuresti.jpg
Masina 41-0364-4 a Depoului Bucuresti Calatori in vara anului 1994, Gara de Nord Bucuresti / Foto: Daniel


Masina 41-0364-4 pregatita de intrare in grupa.jpg
Masina 41-0364-4 pregatita de intrare in grupa / Foto: Daniel


La final, pentru pasionatii de transport in comun, una utobuz tip DAC, ce avea numarul de parc la RATB 3638 si efectua serviciul pe linia 182, in vara aceluiasi an 1994, astazi in mod sigur disparut...

Autobuzul cu nr. de inventar 3638 al RATB pe linia 182 in anul 1994, Piata Garii de Nord, Bucuresti.jpg
Autobuzul cu nr. de inventar 3638 al RATB pe linia 182 in anul 1994, Piata Garii de Nord, Bucuresti / Foto: Daniel


Ar mai fi fost o imagine cu unul din corpurile Garii de Nord, insa nu fost prea reusita si am s-o las pentru vremuri mai bune. Cu speranta ca v-a facut placere si aceasta reintoarcere in timp, va las sa va ganditi la vremurile de glorie ale CFR-ului, de dinainte sa-si faca aparitia tot felul de acefali care distrug totul in ziua de azi...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde vlaicuandrei pe 01 Mar 2012, 08:49

Aveam si eu o poza cu ea, da nu asa de clara, oricum e incredibil ca asta e inca o masina pe la care au mers stemele lui 41-0606 :| Astea acum sunt pe 538... si da, 41-0364 a fost transformata in Siemens..
Avatar utilizator
vlaicuandrei


Mesaje: 72
Membru din: 14 Sep 2010, 21:26
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 01 Mar 2012, 20:54

Uite asa mai aflu si eu niste lucruri pe care nu le stiam. Multumesc pentru informatii Andrei! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde vlaicuandrei pe 02 Mar 2012, 18:30

Revin cu niste rectificari. Stemele au fost ale masinii 364, pana a lovit ceva pe moldova si au fost transferate lui 606 cand avea titulari. Dupa aceea, au fost date jos de pe ea cand a disparut titularizarea si de cand cu Delfinele au aparut pe 538.
Plus 2 poze de prin anii 1990, care le-am gasit intr-un album cu trenuri.
1.
060-EA-004 impingand tren in Grivita.
41-0004.jpg

2.
40-0843, cu tren. De remarcat vagonul de dormit de dupa locomotiva.
40-0843.jpg
Avatar utilizator
vlaicuandrei


Mesaje: 72
Membru din: 14 Sep 2010, 21:26
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 02 Mar 2012, 18:46

Foarte interesante si frumoase imaginile tale Andrei! In cea de-a doua imagine este vorba de un vagon dormitor seria 71-70 nemodernizat, tip Z Eurofirma produs la Waggenbau Görlitz (Germania) intre anii 1975-1995. Un astfel de vagon nemodernizat este o raritate! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde vlaicuandrei pe 04 Mar 2012, 12:47

Inca una, din acelasi album. Dieselul este 60-0936-9. Nu stiu in ce statie este facuta poza, dar de remarcat semnalele, vagonul de posta si Malaxa-ul care se vede in fundal.
60-0936-9.jpg
Avatar utilizator
vlaicuandrei


Mesaje: 72
Membru din: 14 Sep 2010, 21:26
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 09 Mar 2012, 23:10

Iata ca si pentru iubitorii de locomotive cu abur, avem ceva. Un prieten mi-a trimis cateva copii ale unor fotografii cu masini din seria 231.000 ale CFR-ului din perioada anilor 1960, imagini suprinse de catre fotografi englezi.

Cateva explicatii privind cele doua imagini:

În ce priveste poza realizată la Dârza în anul 1961 aceasta a apărut atât în cartea The Steam Locomotives of Eastern Europe cât si in monumentala lucrare a d-lor Nils Huxtable si Ron Ziel (la pagina 182). Imaginea a fost realizată în 15 Mai 1961 de către englezul A.E. Durrant si ne prezintă un tren rapid format din 5 vagoane care se îndreaptă, probabil, spre Constanta, Galati, sau Iasi. Asadar, prima imagine, o fotografie a lui A.F. Durrant infatiseaza masina 231.065 cu un tren in zona Darza din anul 1961.

Dârza_1961.jpg
Foto: A.E. Durrant, 1961


Realizatorul celei de-a doua imagini se numeste C. Gammel, iar sursa pentru ambele fotografii este cartea Steam Beneath The Red Star vezi detalii, publicată în 1995 de către Amereon Ltd. Copyrightul este detinut de catre autorii Nils Huxtable si Ron Ziel împreună cu editura Amereon House din SUA. Aceasta imagine, datand din anul 1967 a lui C. Gammel, infatiseaza alte doua masini ale seriei 231.000 la intrarea in Bucuresti Nord, in zona Depoului Bucuresti Nord, cel mai probabil imagine luata de pe vechiul Pod Grant.

Bucuresti_1967.jpg
Foto: C. Gammel, 1967



Sper ca v-a facut placere aceasta incursiune in vremurile demult apuse ale C.F.R.-ului. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde zimbrulcarpatin pe 31 Mar 2012, 21:09

Daca tot facem incursiuni in istoria CFR, zic sa poposim si pe la Electroputere Craiova. Enjoy! :dance:

+Picture 012-tile.jpg


5+Picture 014-tile-tile.jpg
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 02 Apr 2012, 17:18

Sunt foarte interesante instantaneele din colectia ta. Din ce an dateaza?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde zimbrulcarpatin pe 02 Apr 2012, 17:50

Din pacate nu cunosc acest detaliu. Sorry! :|
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 03 Apr 2012, 09:01

Mai, in prima poza am vazut un ST43 pentru polonezi, a carei productie a inceput in anul 1965 pana in 1978. Este posibil ca imaginile sa dateze de pe la inceputul anilor '70.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Oana Valentina pe 03 Apr 2012, 10:36

[quote="zimbrulcarpatin"]Candva pe Caile Ferate Romane...

Uite o pasionata de feroviare in poza. :lol:
Tanti studia atent roata. :D
Avatar utilizator
Oana Valentina


Mesaje: 244
Membru din: 01 Iun 2011, 21:02
Localitate: Bucuresti/Craiova
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 03 Apr 2012, 10:43

...si in mod sigur nu era stim noi cine, ca e prea subtirica. :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde zimbrulcarpatin pe 06 Apr 2012, 17:58

Fara alte comentarii mai scot din tolba alte 4 fotografii batranesti. Sper sa va placa. ;)

+Picture 003-tile.jpg


2+Picture 003-tile.jpg


3+Picture 003-tile.jpg


4+Picture 003-tile.jpg
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 06 Apr 2012, 21:39

Felicitari pentru aceste adevarate comori! :) Din cate vad eu acolo avem cam asa: in prima imagine prima rama electrica romaneasca fabricata la Electroputere Craiova, respectiv 080-TEA-001; in cea de-a doua o locomotiva "Faur" celebra, respectiv LH 12 (atribuita initial Clasei 80) - e drept ca ar putea fi LH6 sau LH8 insa dupa forma cabinei si lungime tind sa raman la LH12; in cea de-a treia poza este celebra BR119 fabricata de Uzinele 23 August (Faur) pentru fosta Germanie de Est (RDG); si in ultima poza celebra Clasa 47 veche, electrica monocabina, fabricata la Craiova. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde zimbrulcarpatin pe 13 Apr 2012, 09:37

Desi acest post nu contine o fotografie, ci doar o fraza decupata din documente vechi, ea ne contureaza imaginea CFR-ului imediat dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial.
In sectorul cailor ferate, sarcina primordiala este restabilirea parcului rulant; ne lipsesc 265 locomotive pentru a atinge numarul de 3.400 dinainte de razboi, ne lipsesc 29.000 vagoane pentru a completa parcul pana la nevoile traficului, adica 85.000 bucati. Mai trebuiesc refacute triajele, liniile, podurile, telecomunicatiile, garile, atelierele si depourile distruse sau avariate in timpul razboiului.

iunie 1945
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 23 Ian 2013, 21:24

Astazi am sa va prezint un nou diafilm cu valoare de fotodocument, din colectia personala. Din pacate calitatea filmului este una destul de precara, cu emulsia slabita si aproape stearsa pe anumite fotograme. Filmul nu este intreg, lipsindu-i ultimele fotograme, ceea ce a facut aproape imposibil de datat producerea acestuia cu precizie. Teoretic ar trebui sa fie facut pe la finele anilor '50 si inceputul anilor '60 ai secolului trecut. Filmul a fost scanat si prelucrat de catre preietenul meu Cristian Glodeala (membru APTR, UCIN) caruia tin sa-i multumesc pe aceasta cale. Datorita lui, va veti bucura cu totii de cateva crampeie de Istorie feroviara romaneasca...

Sub genericul "ASPECTE DIN ACTIVITATEA TRENULUI SANITAR AL C.F.R." fostul Studio de diafilme "Ion Creanga" la comanda Ministerului Cailor Ferate de la acea vreme, prezinta activitatea acestui tren sanitar ce se deplasa conform misiunii sale "[...]in complexele feroviare indepartate de policlinici pentru a studia influenta conditiilor de mediu asupra sanatatii salariatilor cat si pentru a examina medical[...]" ceea ce asatzi nu prea se mai intimpla...

Presupun ca la acea vreme, trenul era remorcat de masina 50.665 (dupa cum cu greu se poate distinge din imaginea recuperata). Masina era de tipul CFR T 1, construita la Uzinele Malaxa in anul 1935, cu numarul de fabricatie 207, facand parte dintr-un lot de masini fabricate intre anii 1931-1935 de la 50.565 (ce a fost capturata pe front si repatriata) pana la 50.682. Viteza maxima era de 60km/h. Din lucrarea Istoricul Tractiunii Feroviare din Romania, am aflat ca aceasta masina a intrat in serviciul CFR in anul 1936 la Depoul Tecuci, pentru ca ulterior sa fie transferata Depoului Buzau (la 21.05.1945) pana la iesirea din serviciu in anul 1997.

Fara alte comentarii, va invit la o noua incursiune in timp...

1.jpg
Colectia personala


2.jpg
Colectia personala


3.jpg
Colectia personala


4.jpg
Colectia personala


5.jpg
Colectia personala


6.jpg
Colectia personala


7.jpg
Colectia personala


8.jpg
Colectia personala


9.jpg
Colectia personala


10.jpg
Colectia personala


11.jpg
Colectia personala


12.jpg
Colectia personala


13.jpg
Colectia personala


14.jpg
Colectia personala


15.jpg
Colectia personala


16.jpg
Colectia personala


17.jpg
Colectia personala


18.jpg
Colectia personala


19.jpg
Colectia personala


20.jpg
Colectia personala


21.jpg
Colectia personala


22.jpg
Colectia personala


23.jpg
Colectia personala


24.jpg
Colectia personala


25.jpg
Colectia personala


26.jpg
Colectia personala


27.jpg
Colectia personala


28.jpg
Colectia personala


29.jpg
Colectia personala


30.jpg
Colectia personala


31.jpg
Colectia personala


32.jpg
Colectia personala


33.jpg
Colectia personala


34.jpg
Colectia personala


35.jpg
Colectia personala


36.jpg
Colectia personala


37.jpg
Colectia personala


38.jpg
Colectia personala


39.jpg
Colectia personala


40.jpg
Colectia personala


41.jpg
Colectia personala


42.jpg
Colectia personala


Sper ca in feicare luna sa va pot oferi cate un nou diafilm din aceasta serie, care vor imbogati treptat, Colectia Vintage CFR...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde electrica023 pe 23 Ian 2013, 21:53

Felicitari pentru topicul creat. Foarte interesant.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 23 Ian 2013, 22:22

Subiectul are ceva traditie pe la noi pe forum. Trebuie sa-i multumim lui Cristi pentru efortul depus. Imagineaza-ti ca diafilmul se afla intr-o stare infioratoare si a necesitat un efort destul de mare pentru a fi recuperat fotograma cu fotograma in forma actuala. Urmatoaree filme ce vor fi prezentate se bucura de o calitate ceva mai buna. Insa, am ales acest diafilm deoarece infatiseaza imagini cu cel mai vechi tren sanitar al CFR-ului astazi partial disparut, partial imprastiat prin diverse puncte de lucru ale celor de la Infrastructura.

Cateva imagini de acum cativa ani cu acest tren, au fost surprinse sub Podul Grant din Bucuresti de catre Costache MIhail:

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 19 Apr 2013, 21:04

Inainte de a va prezenta un nou diafilm, va propun o reintoarcere in anul 2001 pe peroanele statiei Herculane. Cateva instantanee din vara acelui an, pe care le-am suprins mai mult dintr-o intimplare. Din pacate nu am avut suficient timp sa prind asa cum trebuie si locomotiva unui tren Rapid pe relatia Bucuresti - Timisoara, motiv din care masina respectiva ramane deocamdata neidentificata. Oricum presupun ca era o masina a Depoului Timisoara. Haideti sa urmarim imaginile:

Fatada cladirii statiei Herculane vazuta dinspre linii.jpg
Fatada cladirii statiei Herculane vazuta dinspre linii / Foto: Daniel


Un tren rapid Bucuresti Nord - Timisoara Nord la peronul liniei 1 Herculane, cap X.JPG
Un tren rapid Bucuresti Nord - Timisoara Nord la peronul liniei 1 Herculane, cap X / Foto: Daniel


Peronul 1 al statiei Herculane in vara anului 2001.JPG
Peronul 1 al statiei Herculane in vara anului 2001. / Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 22 Mai 2013, 21:12

(ENG) A new filmstrip will enter today in our collection, a movie of the former Cinematographic Studios “ANIMAFILM” (Bucharest), produced in 1974 for the same Ministry of the Railways in Romania, entitled “WORKERS OF THE MOTION AND COMMERCIAL BRANCHES! RESPECT THE LABOR PROTECTION STANDARDS”. The movie belongs to the labor protection genre, and this time presents the activities inside the railyards, showing us in images, the labor protection norms on these areas.

Many of you may be curious about how the railway people’s “life” in Romania looked with tens of years ago, bbout the way they looked, about the types of coaches and engines, endowments, etc, some of them disappeared nowadays, some of them remained the same over the years.

On this movie I discovered a Diesel electrical machine totally forgotten today, most probably scrapped: DA-607. Also, a steam machine belonging to the ex- 40.000 series of the CFR (national romanian railways), 40.066 machine, a D-h2 type (the G8 “Prussian”) wich was assigned for the last time to Constanta Depot, produced in the year 1921 by the Orenstein & Koppel, Berlin- Drewitz company, and scrapped at 21-th november 1980 – leading to the exceptional writing “The history of railway traction from Romania” by Ilie Popescu and Serban Lacriteanu. Anyway, untill now the image of the 40.066 machine it seems to remain unique…

The movie still remains untill today an useful guide for the handle personnel, because, at least in Romania, many things remained almost the same regarding the characteristics of this type of work.

Many special thanks to Cristian Glodeala for scanning and recover those precious images!

(RO) In colectia noastra va intra un nou diafilm al fostului Studio Cinematografic "ANIMAFILM" (Bucuresti), realizat in anul 1974 pentru acelasi Minister al Cailor Ferate, cu titlul: “LUCRATORI DIN RAMURA MISCARE SI COMERCIAL! RESPECTATI NORMELE DEPARTAMENTALE DE PROTECTIE A MUNCII”. Filmul face parte din categoria celor de protectia muncii si de aceasta data vizeaza activitatile in triaje si exemplificarea normelor de protectie a muncii in aceste zone.

Multi dintre voi sunt curiosi cum arata “viata” feroviarilor din Romania in urma cu zeci de ani. De la felul cum aratau oamenii caii ferate, la tipuri de vagoane, locomotive si dotari, din care mult au disparut, fie au ramas la fel peste ani.

In acest film am descoperit si o masina Diesel electrica despre care nu se mai stie nimic astazi, si cel mai probabil a fost casata: DA–607. De asemenea, apare si o masina cu aburi din seriile 40, respectiv masina 40.066, o masina de tipul D-h2 (seria G8), ce a fost repartizata ultima data Depoului Constanta, produsa pentru CFR de catre compania Orenstein & Koppel, Berlin-Drewitz in anul 1921 si casata la 25.11.1980 – conform cu lucrarea de exceptie “Istoricul tractiunii feroviare din Romania” a autorilor Ilie Popescu si Serban Lacriteanu. Oricum, pana in acest moment imaginea acestei masini este unicat…

Fimul cred ca se constituie si astazi intr-un ghid inca util personalului manevrant, deoarece in Romania cel putin, prea multe nu s-au schimbat fata de anul 1974 din punct de vedere al specificului muncii.

Multumiri speciale lui Cristian Glodeala pentru scanarea si recuperarea acestor imagini pretioase!

1. The 'ANIMAFILM' CINEMATOGRAPHIC STUDIO, presents.jpg
1. The 'ANIMAFILM' CINEMATOGRAPHIC STUDIO, presents. / Sursa: colectia personala

2. WORKERS OF THE MOTION AND COMMERCIAL BRANCHES, RESPECT THE LABOR PROTECTION STANDARDS!.jpg
2. WORKERS OF THE MOTION AND COMMERCIAL BRANCHES, RESPECT THE LABOR PROTECTION STANDARDS! / Sursa: colectia personala

3.Author - Tiberiu Ceuta, Consultant - C. Durlut(engineer), Editor - Lucia Ghergus, Photographer - Ulieru Paul, Photomomntage - Maria Simion .jpg
3.Author - Tiberiu Ceuta, Consultant - C. Durlut(engineer), Editor - Lucia Ghergus, Photographer - Ulieru Paul, Photomomntage - Maria Simion. / Sursa: colectia personala

4. At the beginning of the work program the employees must be present in normal state, well rest and dressed properly .jpg
4. At the beginning of the work program the employees must be present in normal state, well rest and dressed properly. / Sursa: colectia personala

5. The presence at work under the alcohool influence or not enough rested it's considered a violation against the traffic safety and your own lifes .jpg
5. The presence at work under the alcohool influence or not enough rested it's considered a violation against the traffic safety and your own lifes. / Sursa: colectia personala

6.Executing the service improper dressed (dressed unbuttoned) creates the danger of hanging the clothing on the projecting parts of the rolling stock and employee injury.jpg
6.Executing the service improper dressed (dressed unbuttoned) creates the danger of hanging the clothing on the projecting parts of the rolling stock and employee injury. / Sursa: colectia personala

7.Application of the labor protection departamental norms, allow both doing the job safely, and  removes the danger and causes that could lead to exhausting efforts, work accidents, occupational diseases .jpg
7.Application of the labor protection departamental norms, allow both doing the job safely, and removes the danger and causes that could lead to exhausting efforts, work accidents, occupational diseases. / Sursa: colectia personala

8.The agents  using hand shoes, when enter the service, must check if they (the shoes) are in good state.jpg
8.The agents using hand shoes, when enter the service, must check if they (the shoes) are in good state. / Sursa: colectia personala

9.A faulty hand shoe could be throwned on the tracks by the moving vehicle, resulting in injuries over the persons around.jpg
9.A faulty hand shoe could be throwned on the tracks by the moving vehicle, resulting in injuries over the persons around. / Sursa: colectia personala

10.Crossing the line will be performed only after you make sure there is no risk of being hit by a train or a convoy maneuver.jpg
10.Crossing the line will be performed only after you make sure there is no risk of being hit by a train or a convoy maneuver. / Sursa: colectia personala

11.Crossing the lines without asuring that there is no danger of an accident, could be followed mostly by a fear of this.jpg
11.Crossing the lines without asuring that there is no danger of an accident, could be followed mostly by a fear of this. / Sursa: colectia personala

12.Crossing the switches and frogs it's usually forbidden. If the service task impose it, the employees must not put their foots on them.jpg
12.Crossing the switches and frogs it's usually forbidden. If the service task impose it, the employees must not put their foots on them. / Sursa: colectia personala

13.By stepping on the frog, and not on the device path components, you could glide, fall or caught your foot.jpg
13.By stepping on the frog, and not on the device path components, you could glide, fall or caught your foot. / Sursa: colectia personala

14.The employees must not cover their ears, having high collars, etc, which are decreasing the hearing capacity, when they cross the tracks .jpg
14.The employees must not cover their ears, having high collars, etc, which are decreasing the hearing capacity, when they cross the tracks. / Sursa: colectia personala

15. Crossing the tracks with the cap over your ears or wearing a high collar, obstructs the perception of the acoustic signals or the rolling stock's moving noise .jpg
15. Crossing the tracks with the cap over your ears or wearing a high collar, obstructs the perception of the acoustic signals or the rolling stock's moving noise. / Sursa: colectia personala

16.The lines busy with coaches must be crossed only through the brake stalls.jpg
16.The lines busy with coaches must be crossed only through the brake stalls. / Sursa: colectia personala

17.Passing over the collision and coupling devices it's forbidden. Otherwise you could slip, fall down and hurt yourselves.jpg
17.Passing over the collision and coupling devices it's forbidden. Otherwise you could slip, fall down and hurt yourselves. / Sursa: colectia personala

18.Crossing the tracks under the coaches it's forbidden. The coach could start moving while you do not even expect.jpg
18.Crossing the tracks under the coaches it's forbidden. The coach could start moving while you do not even expect. / Sursa: colectia personala

19.Crossing the lines on the stationed vehicle's end, must be done at a distance of minimum 5 meters of them .jpg
19.Crossing the lines on the stationed vehicle's end, must be done at a distance of minimum 5 meters of them. / Sursa: colectia personala

20.These could be the consequences for those who are crossing the line on less than 5 meters from the vehicle's end .jpg
20.These could be the consequences for those who are crossing the line on less than 5 meters from the vehicle's end. / Sursa: colectia personala

21.Crossing the lines between the stationed vehicle's buffers it's allowed only if there is a distance of at least 10 meters between them.jpg
21.Crossing the lines between the stationed vehicle's buffers it's allowed only if there is a distance of at least 10 meters between them. / Sursa: colectia personala

22.Walking along the tracks must be done only outside the railway, paying attention to the traffic of the neighboring lines.jpg
22.Walking along the tracks must be done only outside the railway, paying attention to the traffic of the neighboring lines. / Sursa: colectia personala

23.When walking inside the railway perimetre is necessary, the attention must increase, both on the traffic and the obstacles.jpg
23.When walking inside the railway perimetre is necessary, the attention must increase, both on the traffic and the obstacles. / Sursa: colectia personala

24.Crossing the double or multiple lines must be done paying attention to the traffic of the neighboring lines too.jpg
24.Crossing the double or multiple lines must be done paying attention to the traffic of the neighboring lines too. / Sursa: colectia personala

25.When making the continuity test, hold on tight with your hand the flexible tube, and after this being able to open the air front tap  .jpg
25.When making the continuity test, hold on tight with your hand the flexible tube, and after this being able to open the air front tap. / Sursa: colectia personala

26.The flexible tube could hurt you if it's not hold it strong in your hands, during the continuity test while the air tap is opened.jpg
26.The flexible tube could hurt you if it's not hold it strong in your hands, during the continuity test while the air tap is opened. / Sursa: colectia personala

27.The coaches are to be handled with your arms ''from one side and the other of the coach and outside the line'' .jpg
27.The coaches are to be handled with your arms ''from one side and the other of the coach and outside the line''. / Sursa: colectia personala

28.Maneuvering the wagon by pushing it with the arms from inside out of the line, it generates the danger of injury by another vehicle arrived from the back.jpg
28.Maneuvering the wagon by pushing it with the arms from inside out of the line, it generates the danger of injury by another vehicle arrived from the back. / Sursa: colectia personala

29.Handling the coaches by pulling them with the arms, generates the risk of the agent to fall under the wagon and his injury .jpg
29.Handling the coaches by pulling them with the arms, generates the risk of the agent to fall under the wagon and his injury. / Sursa: colectia personala

30.The coupling it's maded usually under the buffer, when the wagon is stationed, by holding you with the hand of the wagon's handle grip.jpg
30.The coupling it's maded usually under the buffer, when the wagon is stationed, by holding you with the hand of the wagon's handle grip. / Sursa: colectia personala

31.Entering among the coaches for the coupling operation can be done only if the distance between the coaches is at least of 10 meters.jpg
31.Entering among the coaches for the coupling operation can be done only if the distance between the coaches is at least of 10 meters. / Sursa: colectia personala

32.Entering for coupling between the wagons on a distance less than 10 meters it generates the danger of being crushed between the buffers.jpg
32.Entering for coupling between the wagons on a distance less than 10 meters it generates the danger of being crushed between the buffers. / Sursa: colectia personala

33.Do not stand in the wagon's door if the door itself it's not secured on the ''open'' position to avoid the injury by it's sudden closing.jpg
33.Do not stand in the wagon's door if the door itself it's not secured on the ''open'' position to avoid the injury by it's sudden closing. / Sursa: colectia personala

34.Do not band too much outisde the brake's booth or platform to avoid being hit by structures or buildings   .jpg
34.Do not band too much outisde the brake's booth or platform to avoid being hit by structures or buildings. / Sursa: colectia personala

35.Do not pull off the wire of the braking relief device while the coaches are in motion, to avoid injury.jpg
35.Do not pull off the wire of the braking relief device while the coaches are in motion, to avoid injury. / Sursa: colectia personala

36.Do not start cleaning the centralized (automatic) switches before introducing the safety wedge between the point blades (switch points) and connections.jpg
36.Do not start cleaning the centralized (automatic) switches before introducing the safety wedge between the point blades (switch points) and connections. / Sursa: colectia personala

37.Cleaning the automatic switches before introducing the safety wedge between the point blade and the fixed rail, creates the risk of being crushed .jpg
37.Cleaning the automatic switches before introducing the safety wedge between the point blade and the fixed rail, creates the risk of being crushed. / Sursa: colectia personala

38.Jokes and plays of all king must be avoided during work program. All these are distracting your attention against traffic and personal safety .jpg
38.Jokes and plays of all king must be avoided during work program. All these are distracting your attention against traffic and personal safety. / Sursa: colectia personala

39.Climbing the wagon's roof is forbidden when this is under the contact network of an electrified line ''Shock hazard''.jpg
39.Climbing the wagon's roof is forbidden when this is under the contact network of an electrified line ''Shock hazard''. / Sursa: colectia personala

40.THE END.jpg
40.THE END. / Sursa: colectia personala


;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde electrica170 pe 24 Mai 2013, 08:02

Frumos documentarul ... ;)
Avatar utilizator
electrica170


Mesaje: 308
Membru din: 15 Apr 2012, 07:23
Localitate: Pascani
Avertismente: 3

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 30 Mai 2013, 21:34

Vor mai sosi si altele pe viitor. Asadar, stati aproape, deoarece numai pe Railnet.ro puteti lua "pulsul" deceniilor trecute din Istoria CFR-ului! ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Trifu22 pe 27 Dec 2016, 21:03

Iata o fotografie cu locomotiva 231.049 remorcand "cursa de 5" undeva prin anii '65.
Locatia fotografiei este la intrarea in statia Buftea pe Firul 1 dinspre Chitila.
Se pot observa cateva persoane ce calatoresc pe acoperisul vagoanelor.
In plan secund, un tren cu cisterne se duce catre Chitila.
Podul este "Buciumeni", de pe DN1A iar racordul Buftea - Mogosoaia nu exista.
Tren Buftea.jpg
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2744
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Colectia "Vintage" CFR

Mesajde Daniel pe 28 Dec 2016, 15:36

O imagine din perioada in care CFR-ul incepea sa-si revina dupa al Doilea Razboi Mondial. Inceputul anilor 1960 ai secolului trecut, au fost inceputul unei a doua perioade de "Aur" a caii ferate. Sa speram ca de anul care bate la usa, vom trai si noi o perioada similara, dupa tot dezastrul din ultimul deceniu, in urma caruia CFR-ul arata din nou ca dupa razboi. Diferenta este ca in ziua de azi publicul calator este mai putin numeros ca atunci, pentru ca la criza de material rulant de astazi, ar fi fost si mai nasol. Traim cu speranta, ca asta "moare" ultima...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9779
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Anterior

Înapoi la FOTOGRAFIE FEROVIARA / RAIL PHOTOS

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki