La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde NF1-800 pe 21 Feb 2012, 22:40

V-am vazut la TV pe Antena1 la stiri (accidental).
Congratzi!
Avatar utilizator
NF1-800


Mesaje: 84
Membru din: 01 Aug 2010, 20:43

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 21 Feb 2012, 23:40

Am sa-i raspund lui TGV941 mai intai. Vagoanele Orient Express-ului se afla in lumea civilizata si asa ceva nu se va intimpla acolo vreodata. O parte din ele, dupa cum mi-a relatat un prieten din Grecia, in topicul dedicat acestui tren: "[...]legat de vagoanele acestui tren, care in mare parte de-a lungul vremii dupa disparitia companiei CIWL (in anul 2009), au ajuns impartite prin toata Europa, mi-a parvenit o informatie interesanta de la prietenul meu Panos din Grecia: dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, o parte din vagoanele CIWL folosite pe ruta sudica a acestuia ("Direct Orient Express") cunoscuta si sub numele de Beograd - Salonica - Istambul, se aflau la acea vreme in folosinta sucursalei grecesti a CIWL de la acea vreme. Compania cu pricina a folosit respectivele vagoane pana in anul 2001, dupa care le-a vandut catre OSE - operatorul national grec.

La ora actuala aceste vagoane sunt declarate exponate de muzeu si sunt folosite numai la ocazii speciale.


Tin sa-i felicit pe cei de la Antena 1 pentru montajul acestei stiri. Mi-a placut ultimul cadru - este mai mult decat sugestiv... Pacat de vagoanele alea... :(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zimbrulcarpatin pe 22 Feb 2012, 11:08

Fotografii realizate luni seara (20 ianuarie 2012)...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Goanga pe 22 Feb 2012, 12:53

De ce totul trebuie sa se dintruga in Romania? Din acele vagoane putea sa faca un tren turistic, sa le expuna undeva (intr-un muzeu) sau sa faca 100 de alte lucruri cu ele. Dar la noi totul trebuie stricat, taiat, aruncat, distrus....
Imagine
Avatar utilizator
Goanga


Mesaje: 135
Membru din: 19 Sep 2010, 17:09
Localitate: Alba Iulia

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 22 Feb 2012, 22:07

Goanga: acel tren a fost un tren turistic. Uite ca a mai ramas si acum pe situl celor care la aceasta ora ar fi trebuit sa scoata bani cu el ca in tarile civilzate facand intr-adevar turism feroviar. Insa, cei de la S.F.T. l-au trimis la taiat... Trenul Bucuresti.

In alta ordine de idei: am sa reiau poza cu automotorul cu abur adus de englezi la atelierul domnului Hocevar, practic un jeg de automotor dupa cum arata, in care englezii au bagat o galagie de bani pentru a-l reconditiona.

Imagine


Vagoanele ramase din fostul tren turistic Bucuresti al S.F.T. arata cu mult mai bine (de mii de ori mai bine) si nu necesita decat o revopsire si o revizie absolut normala. Practic cu cheltuieli mult mai mici decat in cazul automotorului cu abur englezesc, aceste vagoane ar fi putut sa aduca profit.

Un Breda si un Hecht - sau ce a ramas inca netaiat din Trenul Bucuresti....jpg
Foto: Daniel


Ramane intrebarea: de ce in alte tari, orice vagon sau locomotiva veche, de epoca, se salveaza, se foloseste intr-un tren turistic sau ajunge intr-un muzeu civilizat? De ce la noi se taie si se abandoneaza in loc sa se procedeze la fel ca in tarile civilizate? O intrebare care necesita un raspuns...

UPDATE: Fata de acest eveniment si-au aratat indignarea si pasionatii din Ungaria si Germania. Toata lumea este socata. Mai mult de atat, din semnalele pe care le am si alte instiutii mass-media au inceput sa fie interesate de acest subiect.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zimbrulcarpatin pe 23 Feb 2012, 11:18

Marti, 21 februarie 2012:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 23 Feb 2012, 14:30

Am cautat pe Internet din curiozitate sa vad si eu cine a mai preluat stirea. Iata ce am gasit pana acum:

http://www1.jurnalul.ro/anchete/tren-de ... 604936.htm
http://www.consumatoronline.ro/Tren_de_ ... hi-5-48337
http://www.antena3.ro/romania/trenuri-r ... 56338.html
http://www.cotidianul.ro/trenuri-romane ... hi-173608/

Acum brusc Railnet e bun cand face scandal (nu-i asa cei de pe kolomotiv)
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zimbrulcarpatin pe 24 Feb 2012, 09:21

Ceea ce am facut nu se poate numi "scandal". Cel putin asta e parerea mea. Consider ca ne-am "jucat" cu adevarat rolul de pasionati feroviari. Totusi, imi pare rau, ca la aceasta initiativa a noastra nu au vrut sa dea curs si alte forumuri. Pacat. Sper ca semnalul de alarma pe care l-am tras impreuna sa franeze definitiv "ciognirea" fie ea si accidentala a vagoanelor vechi cu flacara autogenului!
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 24 Feb 2012, 12:05

zimbrulcarpatin scrie:Ceea ce am facut nu se poate numi "scandal". Cel putin asta e parerea mea. Consider ca ne-am "jucat" cu adevarat rolul de pasionati feroviari. Totusi, imi pare rau, ca la aceasta initiativa a noastra nu au vrut sa dea curs si alte forumuri. Pacat. Sper ca semnalul de alarma pe care l-am tras impreuna sa franeze definitiv "ciognirea" fie ea si accidentala a vagoanelor vechi cu flacara autogenului!


Eu te asigur ca in acest moment colaboram cu cativa pasionati si de pe alte forumuri. E adevarat ca nu le pot da numele, deoarece proprietarii forumurilor cu pricina le-ar cauza tot felul de probleme, deoarece unii nu pot renunta la vedetism. De aceea nu au raspuns in totalitate apelului nostru. Se considera ca "nu e subiectul lor" si in consecinta nu se agita pe aceasta problema. Deci totul porneste de la orgolii personale prostesti. Oricum ma bucur ca semnalul nostru a avut si are in continuare un ecou de neasteptat in randul mass-media si al opiniei publice. Cred ca asta este ceea ce si trebuia facut. Lumea a inceput sa se intereseze acum si de soarta unor vagoane de epoca. Asta este castigul major pe termen lung! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 24 Feb 2012, 16:30

Nu vom colabora cu urmatorii:
Gasca lui Stanescu;
Gloata de la kolomotiv,
Rotra(n)s
si pisti (a fost intrebat dar nu doreste!)
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Andrei Irimescu pe 24 Feb 2012, 21:29

Vagonul restaurant,acum 4 ani...
P6050230.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zofei.2006 pe 24 Feb 2012, 23:07

Alexandru Nazare: Creşterea venturilor prin valorificarea activelor sunt vitale pentru a asigura un viitor căii ferate din România

Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Alexandru Nazare, s-a întâlnit la 24 februarie la Londra, cu reprezentanţii conducerii Network Rail, compania care gestionează infrastructura feroviară în Marea Britanie. În cadrul discuţiilor au fost explorate soluţii comune la problemele cu care se confruntă atât Network Rail cât şi CFR SA, în contextul crizei economice globale care a afectat piaţa europeană de transport feroviar.
”Într-un climat economic dificil în toată Europa, infrastructura feroviară nu poate fi modernizată decât printr-un mix de politici care să favorizeze concomitent reducerea cheltuielilor şi a risipei din companiile feroviare şi derularea unui program substanţial de investiţii în reabilitarea căilor ferate, în material rulant şi în activităţile de mentenanţă care să contribuie la reducerea restricţiilor de circulaţie şi implicit la creşterea vitezei şi a calităţii serviciilor. Experienţa Network Rail împărtăşită astăzi în cadrul discuţiilor este utilă ca model pentru planul de viabilizare a CFR SA pentru că se axează tocmai pe eficientizarea cheltuielilor şi valorificarea activelor pentru creşterea veniturilor. Ambele măsuri au ca rezultat în ultimă instanţă reducerea facturii pe care o plăteşte statul în contul pentru acoperirea piederilor, iar aceşti bani economisiţi pot fi investiţi în alte activităţi aducătoare de valoare adăugată în economie. Concret, la fel ca Network Rail, CFR SA trebuie să demareze în cel mai scurt timp un program de valorificare a activelor astfel încât şi compania de infrastructură feroviară din România să îşi crească veniturile din valorificarea proprietăţilor. În acelaşi timp, la fel ca Network Rail, CFR SA trebuie să îşi optimizeze consumul de energie aşa încât să putem face economii importante pentru aceste cheltuieli. Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a plătit 400 milioane de lei din datoria de 1,2 miliarde lei către furnizorii de energie electrică”, a declarat ministrul Alexandru Nazare.
Parteneriatul dintre Netork Rail şi CFR SA, demarat în iulie 2011, va continua şi în perioada imemdiat următoare când o echipă de experţi a Network Rail va acorda asistenţă CFR SA pentru implementarea programului de viabilizare a companiei.

http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=133
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 25 Feb 2012, 22:22

In acest moment la RTV se discuta LIVE despre vagoanele noastre de la Obor: http://www.rtv.net/live
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1


Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 26 Feb 2012, 00:30

Multumim site-ului nemtesc Drehscheibe pentru preluarea acestei stiri

14 TRIFU22.jpg


...asta pentru ca tot am fost acuzati ca nu am facut nimic pentru Calea Ferata si deh ni s-a spus ca suntem niste neica nimeni!
Eat your heart!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 26 Feb 2012, 21:54

Iata ca am mai gasit un pasionat sufletist, care a abordat acest subiect. Tin sa-l felicit pe Ciprian Pardau si sa va recomand cu caldura articolul scris de el si blogul foarte interesant pe care gasiti tot felul de lucruri minunate! :dance:

Enter Here.

:clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 27 Feb 2012, 21:22

Iata cateva imagini de astazi cu cele doua vagoane de epoca ramase in Gara Obor:

Vagoanele de epoca de la Obor.jpg
Foto: Daniel


Breda in prim plan si Hecht-ul in plan secund.jpg
Foto: Daniel


Breda si Hecht-ul de la Obor.jpg
Foto: Daniel
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 28 Feb 2012, 16:02

Astazi, Marti, se aflau tot acolo (ora 15) intacte
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zofei.2006 pe 28 Feb 2012, 19:17

Ceva interesant despre SOCIETATEA FEROVIARA DE TURISM „S.F.T. – C.F.R.” S.A.
Vad ca apare cu doua adrese si are licenta de transport feroviar retrasa.

LICENTE DE TRANSPORT FEROVIAR.jpg

LICENTE DE TRANSPORT FEROVIAR (00).jpg
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 01 Mar 2012, 10:38

Cineva intr-un reportaj spunea ca vagoanele se aflau in Obor de 2 ani. Eu insa cred ca ele se afla de vreo 4 ani. Cam din 2008. De cate ori treceam prin zona le admiram cu multa placere si deja ma gandeam ce frumos ar fi ca acestea sa circule cu o locomotiva cu abur pe linia de la Snagov. Cam la 6 luni, ordinea vagoanelor era inversata, uneori Hechtul era primul langa pasarela, alteori acele BMX-uri. Ma bucuram ca in felul acesta mai sunt si ele deplasate. Dar ma intristam vazandu-le cum stau in aer liber, in ploaie, in vant, in zapada, asa bijuterii valoroase. Abia asteptam sa fie restaurate, stiam ca nimeni nu are voie sa se atinga de ele. Si iata ca acum cateva zile a venit si momentul mult asteptat ca ele sa fie restaurate.


Dar nu inteleg de ce au ales varianta asta . Daca SFT nu le mai putea intretine, nu le mai voia sau nu mai avea ce face cu ele, ar fi fost variante destule ca ele sa ramana neatinse. Ori le depozitau intr-un loc inchis, ori le vindeau unor pasionati romani sau chiar straini dar conditia sa fie ca sa nu le taie ci sa le reconditioneze. Le puteau vinde pe sume mult mai mari.

Dar sa le taie, mi se pare un act prea barbar care depaseste orice imaginatie. Ma intreb ce spun cei care le-au pastrat ani intregi, unii poate se afla pe lumea cealalta. Ma intreb ce vor spune generatiile urmatoare care vor afla ca in anul 2012 s-a taiat cel mai vechi tren din Europa!

Pentru mine durerea e prea mare ca sa mi-o pot exprima. Contribui si eu la acest topic cu niste poze facute pe 10 august 2009

Imagine
#####
Imagine
####
Imagine
#####
Imagine
####
Imagine
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 01 Mar 2012, 22:26

Uitati si partea a doua a cronicii triste de la Obor, in maniera lui Ciprian: http://pardau.blogspot.com/2012/03/la-romani-cfr-istoria-se-taie-cu.html
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 02 Mar 2012, 21:20

Garnitura asta nu o aducea la Zilele Feoviare! Aduc numai copy/paste in fiecare an, aceleasi masini! Cat de frumos s-ar fi vazut trenul asta cu o locomotiva cu aburi in frunte, chiar daca nu era functionala!!!
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 03 Mar 2012, 00:28

Stau si ma gandesc la ceea ce a fost Calea Ferata in Romania inainte de Razboi... Ce oameni de valoare, ce cultura, cat de multe inovatii si mai ales cat respect exista pentru trecut, cu cat optimism priveau cei de atunci viitorul... Se pare ca dupa anii comunismului, care ne-au intors inapoi poate cu mai mult de 100 de ani din punct de vedere al conceptelor si educatiei, in epoca post am ajuns sa traim niste vremuri pe care inaintasii nostri nici nu si l-e imaginau... Atata lipsa de respect fata de valorile acestei tari in toate domeniile, nu numai in cel feroviar. Tot ce-i vechi se distruge, se arunca si se dispretuieste... Am sa-mi aduc aminte de un episod frumos din Istoria Feroviara a Romaniei. Anul 1930, cand si feroviarii nostrii, in frunte cu personalitatile de marca ale ingineriei romanesti, omagiau Centenarul Cailor Ferate...

La acea vreme, fiecare dintre inginerii caii ferate, tinea sa marcheze acest moment prin scrieri alese, prin materiale care mai de care mai interesante. Ma introc in acele vremuri, cand, Inginerul - Inspector General, Profesor al Scoala Politehnica din Bucuresti Nestor Urechia, publica in Buletinul Societatii Politehnice (Octombrie 1930), o "fabtezie feroviara" cu titlul: "CĂRUŢA CU ABURI ÎN ANUL 2000". Un fragment pe care am sa il reproduc, mi-a atras atentia.

Personajul principal al acestei scurte nuvele este Inginerul Inspector roman, Rotsen Aihceru. Actiunea se petrece in ziua de 10 Mai 2000. Acesta coboara din trenul zis "Rapidissimul CNO.BUC.AT.HOPE" (Capul Nord, Bucharest-Atena-Cairo-Capul de Buna Speranta), sosit in Gara Centrala din Bucuresti (proiect ce nu a cunoscut realizarea niciodata), la orele 11 a.m. Trenul trebuia sa se opreasca pret de o ora in Bucuresti, acesta fiind "cel mai important nod de cale ferata al estului european" in nuvela lui Ionescu.

Eroul nostru, intr-o discutie cu bucatarul acelui tren:

" - Sa te lamuresc, maestre al cratitelor. In ziua de azi putini oameni dispun de timpul necesar mancarei, sau duc un regim, asa ca pastilele hranitoare au devenit la moda.
- Stiu, stiu, pacatele mele. Si mi-e teama sa nu desfiintati, intr'o zi vagonul restaurant.
- Asta nu, n'ai nici o teama, caci mancaii nu vor dispare. La revedere, sefule al gurilor.
- Umblati sanatos, Domnule Inspector.
"

La final, autorul incheie astfel "fantezia feroviara":

"Si acum, ca incheiere, scumpi cetitori, o informatie: Urmarea acestor randuri o veti gasi si intr'un buletin al venerabilei Societati Politehnice, din anul 2030, cu prilejul bicentenarului cailor ferate, in care vor fi organizate excursii, pina in Centrul Pamantului si exploratiuni in planetele Mercur, Venus si Marte.

Si incalecai pe un vatrai
Si va urez bun traiu
Cu sanatate in plin
Amin!
"

Ce putem spune la atatia ani dupa aceasta scriere superba? In anul 2000 nimic din ceea ce a sperat Inginerul Ionescu sa se intimple nu s-a intimplat, cu exceptia
"pastilelor hranitoare" traduse in "E"-uri. In anul de "gratie" 2012 "mancaii" au venit si au taiat cu totul vagonul restaurant contemporan cu Ionescu... "Mancaii" nu mai duc regim si "pastilele hranitoare" nu au devenit o moda... si nici "Gara Centrala" vreo realitate... Urechia in schimb, a intuit el ceva in versul de la final.

Asadar, domnule Inginer Inspector General Ion Ionescu: in anul 2030 bicentenarul nu va avea ce sa mai omagieze... Poate o mana de poze vechi si resturi de fier vechi... Va dau raportul domnule Urechia: "Caruta cu aburi s-a taiat in 2012! Amin!"... :(

'Caruta cu aburi in anul 2012'....jpg
'Caruta cu aburi in anul 2012'... / Foto: Daniel


Precizare: am corectat numele autorului acestei nuvele, care nu era Ion Ionescu ci Nestor Urechia. Imi cer scuze pentru confuzia de moment.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Cornel Grigore pe 03 Mar 2012, 13:44

nu imi vine sa cred de se intampla in Romania :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde nenuandrei pe 03 Mar 2012, 21:58

Ba sa iti vina sa crezi asta e realitatea.
Eu mas duce laiei cu un pistol si iasi inpusca pe toti direct in cap
Avatar utilizator
nenuandrei


Mesaje: 141
Membru din: 14 Feb 2012, 19:08
Localitate: Bucursti Nord

AnteriorUrmătorul

Înapoi la ISTORIE FEROVIARA / RAILWAY HISTORY

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki