La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 06 Noi 2012, 15:33

Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 17 Noi 2012, 02:03

Am spus-o si o mai repet inca odata, Calea Ferata este oglinda societatii in care traim, a aspiratiilor noastre, precum si a economiei noastre
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2745
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zofei.2006 pe 14 Dec 2012, 01:33

Am sa va arat mai jos cateva poze cu ultimile 2 vagoane ramase din trenul de epoca "Bucuresti", care sa nu uitam, a fost matrasit in Statia CF Obor de catre o firma de fier vechi, iar marii istorici din calea ferata nu au impiedicat cu nimic acesta nenorocire. Lacriteanu la vremea accea se certa cu Radu Bellu, iar pe Dorobantu chiar nu il interesa acest subiect, chiar a fost vazut jumulind placute de pe acele vagoane, iar ce sa mai zic de Nan Florin e un obsedat de niste vagoane de marfa cica vechi.

Am invitat toate forumurile de trenuri (metrouusor, pisti91, ro-shit, trenulet, lokomotiv, blackrail) sa sprijine railnet-ul in campania de salvare a vagoanelor de epoca, dar fiind ca niste nesimtiti nu s-au sinchisit sa raspunda macar la emailurile primite. Doream sa organizam o actiune de protest pasnic in Statia CF Obor impotriva taierii acelor vagoane, dar fiind ca suntem inconjurati de pheudopasionati, pozari, nu i-a interesat acest lucru. Tin sa multumesc pe aceasta cale adevaratilor pasionati care au incercat sa opreasca taierea trenului de epoca Bucuresti, acestia sunt : Trifu22, Zimbrul Carpatin, sulzerul0733, Daniel, cosmin_sulzer, care indiferent ca aveau serviciu, facultate, veneau aproape zilnic la Obor si incercau sa stopeze taierea vagoanelor. Restul ce sa mai zic despre ei, au preferat sa stea la caldurica in casa ca nu cumva sa faca buba.

A! Sa nu uitam de televiziunea Antena 1 si ziarul Jurnalul National care ne-au sprijinit in acesta campanie. Unde au fost taranii care se bat cu pumnii in piept ca sunt adevarati pasionati nu ca noi care nu am trecut de Brasov pentru pozat, gen iasmin, silviu88, elfu, marian andrei, gabi23, dorofte, vescu, serban stanescu, stefan stanescu, diana constantinescu, alex cta, stratan, razvan preda, gheorgo pal, roshhu, clony, vlad legen, jorj, george tofan, etc.

I-am rugat sa lase in urma toate scandalurile/certurile dintre noi si sa ne unim pentru o cauza nobila, salvarea unui tren de epoca, dar la acesti indivizi fudulia e mare si se considera mari trainspotteri cand de fapt sunt niste ratati, defapt sunt niste pozari cum zicea un adevarat ceferist .

La ora actuala vagoanele sunt devastate la interior, au geamurile lipsa pe partea dinspre strada iar pe partea cu gara sunt doar sparte cateva. La cum arata eu unul le-as casa ca si asa chiar nu intereseaza pe nimeni de ele. Pacat ca in Romania trenurile de epoca nu mai sunt la moda, multi oameni fara minte prin Ministerul Transporturilor si din CFR Calatori nu se intereseaza de aceste trenuri de epoca ce zac aruncate prin diverse gari, triaje, etc. In loc sa le repuna in circulatie ca trenuri de epoca cu care ar scoate la bani cu nemiluiata, prefara sa le taie sau le lase sa fie devastate de persoane rau voite.

Oameni buni cei care vreti sa scoateti bani din aceste vagoane, ascultati la ce zic eu aici : casarea lor va va aduce profit pe termen scurt, repunerea lor in circulatie va va aduce profit pe terment lung, pentru ca sunt multi doritori care ar vrea sa se plimbe intr-un tren de epoca mai ales sa fie tras de o locomotiva cu aburi.

Astazi 13.12.2012 am facut un drum pana la Gara Obor pentru a vedea cum se prezinta ultimile 2 vagoane de epoca din trenul Bucuresti. Ce pot sa va zic este ca arata jalnic, interioare distruse, geamuri lipsa ori sparte.

Vedere cu ultimile 2 vagoane ale trenului de epoca Bucuresti, 13.12.2012.jpg
Vedere cu ultimile 2 vagoane ale trenului de epoca Bucuresti


Am prezentat situatia actuala a trenului de epoca numit "Bucuresti", unei persoane interesate de transportul feroviar desi nu prea avea treaba cu trenurile pana sa dea de forumul Railnet ;) .

Dupa cum se poate vedea intr-una din poze, ramane uimita la cum arata acum aceste vagoane .

IMG_3944..jpg
IMG_3945..jpg


Mai jos se poate observa starea deplorabila in care se afla vagoanele... Bine macar ca usile sunt blocate si nu mai poti intra in ele .

IMG_3943..jpg
IMG_3946..jpg
IMG_3947..jpg
IMG_3948..jpg
IMG_3949..jpg
IMG_3950..jpg


Gara Obor are la ora actuala un trafic de trenuri pentru calatori foarte scazut fata de vremurile bune :( .

Vedere cu linile Statiei CF Bucuresti Obor, 13.12.2012.jpg
Vedere cu linile Statiei CF Bucuresti Obor
Gara Obor ajunsa cimintir pentru vagoanele de calatori, 13.12.2012.jpg
Gara Obor ajunsa cimintir pentru vagoanele de calatori
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 14 Dec 2012, 15:47

Zofei, iti dau dreptate in mare parte. Despre ceilalti pasionati nu mai am ce comenta, deoarece voi fi acuzat ca sunt cu nasul pe sus si am impresia ca sunt eu cel mai destept dintre toti, etc, etc. E problema lor daca nu s-au implicat in aceasta cauza si nu s-au interesat de soarta acestor vagoane. Fiecare e liber sa judece atitudinile unora si altora.

Am sa fac un mic amendament: domnul Lacriteanu din cate stiu nu s-a aflat in conflict cu domnul Radu Bellu. Cei doi ar fi colaborat in acel moment pentru salvarea pe ultima suta de metri a vagoanelor, dupa cum am aflat de la persoane din anturajul dansilor, la acea vreme. E drept, ca daca judecam lucrurile la rece, stoparea taierii integrale a trenului de epoca "Bucuresti" este datorata in proportie mare ajutorului acordat de catre colegii de la Antena1, Antena3 si Jurnalul National. Poate ca impactul semnalului de alarma tras de catre noi prin intermediul mass-media ar fi fost mai puternic daca in acel moment nu ar fi fost o alta stire care a facut inconjurul tarii si a umbrit din importanta acestui eveniment nefericit... Gurile rele sustin ca acest tren a ajuns sa fie taiat din cauza unui conflict de orgolii intre domnul Florin Nan (despre care nu cunosc prea multe) si domnul Radu Bellu. Se pare ca undeva cu vreun an inainte de taierea lui, cei doi s-au "duelat" pentru preluarea sub custodie a acestui tren. Teoretic Nan ar fi vrut sa-l ia la Dej, iar Bellu in muzeul de la Sibiu. Tot certandu-se si dandu-si la geoale unul altuia "colbul" nepasarii s-a lasat asupra acestui tren si intr-o zi fostul Director al S.F.T. a hotarat el ca e "un tren vechi" ce merita sa fie scos la vanzare catre "Remat"-uri. Este clar ca odata scoase pe Bursa de Marfuri ca active casate presupun, ar fi luat indubitabil calea matrasirii...

Despre Mircea Dorobantu stim cu totii ca nu s-a implicat deoarece ar fi "deranjat" pe cineva (presupun ca pe fostul Director al S.F.T. ca pe cine altcineva oare?). In schimb, domnul Dorobantu, conform unor alte guri rele, ar fi "pupat" finantare pentru "celebra" sa carte realizata cu copy/paste dintr-o lucrare a CCCF-ului de la inceputul anilor'80 si din articole ale presei straine din perioada respectiva, la care a mai aruncat o droaie de poze, si a mai "pupat" finantare direct de prin Minister la vremea respectiva, pentru nu mai putin "celebra" diorama de la Muzeul CFR... Asta este, daca unii sacrifica material rulant de epoca pentru trenulete de plastic. E o dovada cel putin in aparenta, de imaturitate...

Pe mine ma intristeaza ceea ce s-a intimplat cu acest tren. Speram ca intre timp, cineva, poate de la Ministerul Culturii si Cultelor, sa se intereseze de soarta acestor vagoane si sa le salveze. Cred ca numai acest minister putea avea interesul si poate parghiile necesare salvarii si conservarii acestor piese de Istorie feroviara. Poate chiar domnul Serban Lacriteanu ar fi putut sa intervina, fiind din cate stiu, singurul expert in material rulant de epoca acreditat de catre M.C.C.

La final, nu pot decat sa fiu dezamagit de tara in care traiesc si mai ales de oamenii care care trec nepasatori prin viata. Si CULTURA prin tot ceea ce include ea (inclusiv aceste vagoane) face si trebuie sa faca parte din viata noastra. Eu unul am incetat sa mai sper la ceva mai bun pe acest taram uitat de Dumnezeu...

...mica tiganiada...
:roll:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 20 Dec 2012, 11:53

Se pare ca in dimineata aceasta, cele doua vagoane ar fi fost vazute in Gara de Nord, atasate la o locomotiva electrica. Au plecat intr-o directie necunoscuta. Din cate am inteles, zimbrulcarpatin le-ar fi surprins. Este posibil sa fi plecat undeva pentru restaurare, sau varianta pesimista, la taiat... Poate aflam mai multe in zilele urmatoare.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Timishan pe 15 Ian 2014, 12:00

Pacat !!!. :snooty:
Avatar utilizator
Timishan


Mesaje: 8
Membru din: 11 Ian 2014, 23:15
Localitate: Ciorogirla, Ilfov, Romania

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 15 Ian 2014, 19:19

Din ce am inteles, cele doua vagoane de la Obor care au supravietuit macelului, au fost salvate si se afla la loc sigur. Asta inseamna ca nu ne-am agitat degeaba la vremea respectiva. E si asta un punct castigat. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde kdlehel pe 15 Ian 2014, 22:49

Si aici la noi a venit reamtul si au loat o groaza de linni ce erau puse departe. Au venit au taiat,si au luat tot tot tot.
Avatar utilizator
kdlehel


Mesaje: 614
Membru din: 01 Noi 2009, 19:09
Localitate: Sandominic

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 16 Ian 2014, 01:07

In toata Romania exista in continuare o "foame" de fier vechi si se taie totul cu nonsalanta, de multe ori ilegal si cu "acordul" tacit al unor autoritati. Am ajuns asa cum spunea economistul Ilie Serbanescu, sa vindem tot ce mai putem, ca industrie si locuri de munca nu mai avem. Si ramane intrebarea: dupa ce s-o vinde totul la fier vechi ce a mai ramas de vandut? Cred ca avem niste sute de politicieni pe care-i putem vinde la talcioc - cine stie daca luam vreun ban pe ei... :think: S-ar putea deja sa-i gasesti de vanzare in piata: trei la legatura! :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Anterior

Înapoi la ISTORIE FEROVIARA / RAILWAY HISTORY

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki