National Railway Museum, York, UK

National Railway Museum, York, UK

Mesajde dan pe 29 Aug 2015, 17:47

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

o locomotiva din China

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

un exemplar din celebrul bullet train japonez

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

locomotiva de la trenurile de lucru de la constructia tunelului pe sub Canalul Manecii

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

motorul Sulzer 6LDA28 similar celui de pe clasa 80/81/69/73, turbosuflanta fiind diferita

Imagine
dan


Mesaje: 34
Membru din: 06 Iul 2012, 22:47

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde Daniel pe 30 Aug 2015, 00:40

Nu pot decat sa-ti multumesc pentru postare! :clap: :clap: :clap: Vad ca ai inceput cu una de-a noastra, cu celebra BR Class 56 construita la fostele uzine Electroputere din Craiova intre anii 1976-1984. Ar fi multe de vorbit despre aceasta masina, care inca mai face serviciu pentru anumite companii private. Si din cate stiu are acelasi motor ca si DA-urile noastre, si daca ma insel, poti sa ma contrazici, pentru ca din ce am observat de cand postezi la noi pe forum, esti expert in asa ceva. Dintre pasionatii din tanara generatie, pe care-i cunosc in tara, Trifu era expert pentru ca este singurul pasionat care viseaza si noaptea motoarele astea (nu ca altii care se erijeaza in "sulzeristi" si-si termina exaltarea cu cateva poza luate de pe un semnal rablagit...). Trecem peste.

Observ si alte modele celebre de locomotive care au facut istorie nu numai in Anglia dar si in alte parti ale lumii. Auzisem si eu de acest muzeu de la adycfrbv care a si postat cateva filmari cu un tren nostalgic denumit "Scarborough Spa Express" ce efectueaza curse regulate intre York si Scarborough pentru pasionatii cu dare de mana.

Daca nu ma insel printre exponatele prezentate de tine se afla si un automotor cu abur vechi, similar cu unul reconditionat in urma cu cativa ani in atelierele de la Criscior ale domnului Hocevar? Am sa caut poze de atunci sa vedem daca seamana. Oricum raman impresionat de ceea ce au realizat britanicii in materie de muzee, si profund dezamagit si scarbit de ceea ce nu s-a facut in Romania niciodata... Din pacate nu avem un astfel de muzeu si noi...

Te felicit pentru postare si sper ca nu te superi daca am promovat putin subiectul, deoarece multi pasionati din Romania nu-si permit sa ajunga acolo si prin imaginile tale, avem cu totii posibilitatea de a vedea ceea ce au altii. Multumirile mele inca o data. :clap: :clap: :clap:

P.S. Prefer sa promovez un astfel de subiect decat "Orient Express" care, dupa cum zice si Trifu, oricum nu mai e ce a fost, si trece in fiecare an pe acelasi traseu, cu aceleasi vagoane, pozate si para pozate de toata lumea, si daca ma uit bine, mai mult in Romania se aduna pasionatii ca sa se uite la bogatanii din tren care fac cu mana si eventual poate arunca si cate o bomboana ca au fost filmati si promovati pe tot netul, mai ceva ca Shakira sau Madonna. Ma uitam ca in alte tari acest tren "beneficiaza" de o atentie redusa din partea sit-urilor de profil si a pasionatilor - trece aproape neobservat... La noi, ce sa vezi?... Lume ca la sfintele moaste! Asa ca hai sa vedem si lucruri noi, cu adevarat interesante! ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde Drakkar electric pe 30 Aug 2015, 02:32

Interesante pozele. Se vede ca astia sunt englezi si isi pastreaza istoria. Bravo lor! :clap: Am vazut si un vagon vdechi cu 3 osii. De ce nu avea doua??? La ce folosesc boghiuri cu trei osii, sau ma rog, sase osii la un vagon? Poate cineva sa-mi explice? :think:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde dan pe 30 Aug 2015, 11:29

In prima poza este o locomotiva hidraulica clasa 52, clasa 56 nu am vazut acolo, locomotivele produse la electoputere din clasa 56 nu aveau motoare Sulzer, avand o putere mai mare din cate imi amintesc, 3500CP si cu toate ca au fost fabricate cu echipamentul lor de forta+tractiune, nu prea au fost incantati de calitate si le-au reconstruit, dupa sursele citite pe net. Oricum, au folosit si ei motoarele Sulzer in ambele variante, ca si CFR.

In alta ordine de idei, sunt multe de vazut acolo, din pacate nu am fost pregatit pentru asta dupa cum se vede si din poze.

Exista multe exponate interesante de vazut, este mai dificil de pozat pentru ca exponatele sunt relativ inghesuite, muzeul fiind organizat in vechea gara + placa turnanta.De remarcat peroanele inalte, lucru pe care nu l-am surprins in poze.

De remarcat si viteza mare constructiva a unor locomotive cu abur, vagon Pullman construit in 1970 cu aer conditionat si multe alte lucruri interesante, locomotiva cu aburi sectionata, vagonul regal, de asemenea diferite solutii constructive, dupa cum a remarcat si colegul mai sus, vagonul cu 6 osii
dan


Mesaje: 34
Membru din: 06 Iul 2012, 22:47

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde Daniel pe 30 Aug 2015, 13:11

Am observat si eu inaltimea peroanelor intr-una din pozele tale cu o aburoasa interesanta care avea rotile carenate (acoperite) - stiu ca astfel de masuri se luau in zonele cu public intens pentru a nu agata rochiile lungi ale doamnelor din perioada secolului XIX, prin gari sau pe traseele trenurilor urbane fiind inregistrate multe accidente de acest fel. De asemenea vagonul pe 6 osii este unul foarte interesant:

Imagine

Ideea e ca pe vremuri, pana la dezvoltarea sistemelor moderne de suspensii ale boghiurilor, formula unui boghiu cu 3 osii era ideala pentru atenuarea socurilor si asigurarea unui mers cat mai lin al vagonului. Si de astfel de boghiuri in general beneficiau trenurile regale de prin toata lumea (vezi vagonul Regal Nr.1 al Casei Regale a Romaniei, astazi aproape disparut...).
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde simona pe 07 Feb 2017, 13:31

Buna ziua,

ma poate ajuta cineva cu o informatie: Cand se pot vedea / circula cu vestitele locomotive din Anglia secolului trecut? Am baietelul inebunit dupa locomotive, gen flying scotsman, si am inteles ca sunt scoase la plimbare'' .....dar nu am gasit informatia cand si cum.
Cunoaste cineva?


Multumesc
simona


Mesaje: 2
Membru din: 07 Feb 2017, 11:19

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde Daniel pe 07 Feb 2017, 14:05

Buna! Am gasit pe sit-ul muzeului programul plimbarilor cu trenul remorcat de celebrul "Flying Scotsman" pentru perioada 18-26 februarie. Trenul circula zilnic intre orele 10:30 AM si 4:15 PM si costa 5 lire/persoana. Nu se pot face rezervari, biletele se achizitioneaza de la muzeu in ziua respectiva. Pentru copii cu varsta sub 2 ani daca am inteles eu bine, nu se percepe taxa. Exista si alte programe interesante pentru copii. Detalii AICI.

Sper sa aveti parte de distractie si vreme frumoasa. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde simona pe 07 Feb 2017, 14:28

Multumesc :)
simona


Mesaje: 2
Membru din: 07 Feb 2017, 11:19

Re: National Railway Museum, York, UK

Mesajde Daniel pe 07 Feb 2017, 15:38

Cu placere! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1


ÃŽnapoi la ISTORIE FEROVIARA / RAILWAY HISTORY

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki