Iata ca la colectia foto dedicata acestor masini atribuite in Romania
Clasei 42, a intrat si
42-5109-2 a operatorului privat Grup Feroviar Roman. Am suprins aceasta masina in Chitila, ieri pe inserat, la o manevra. Sosise de undeva de pe Magistrala 800 cu un convoi de cazane si urma sa se ataseze altui tren in aceeasi statie. Am aflat pentru voi ca aceasta masina este fabricata in anul 1968 si mecaniciic are lucreaza pe ea au numai cuvinte de lauda la adresa masinii, ce are o putere nominala de
4000KW. Unii afirma ca ar fi similara ca fortta de tractiune cu
EA-urile clasice ale noastre, insa cred ca exisat si o doza de subiectivism. Masina este balastata cumva pe boghiuri, foarte bine inchegata, ceea ce-i confera stabilitate la mers.
- Masina 42-5109-2 a o.p. GFR la Chitila in timpul unei manevre / Foto: Daniel
- Se indreapta catre capatul X Sabareni al statiei de unde rebruseaza / Foto: Daniel
- Aceeasi 'frantuzoaica' dupa schimbarea postului se indreapta catre o garnitura din statie / Foto: Daniel
Am ramas insa uimit de cat de mica este cabina acestei masini. Chiar daca este o masina cu mult mai puternica decat pare, si-si face bine treaba, lasa impresia unei zgarcenii fara margini in materie de habitaclu, din partea proiectantului...