Recent am suprins doua din automotoarele Clasa 77 ale Depoului Pitesti, iesite recent de la reparatii. Chiar daca unii se vor ofusca la vederea lor, dupa cum am mentionat, sunt deocamdata printre putinele alternative de reducere a consumului de carburanti pe calea ferata. Iata inca o dovada ca la CFR Calatori se continua procesul de reparare a materialului rulant si de crestere a parcului activ. Cele doua automotoare sunt 953 si 932, suprinse la linia 4 a statiei c.f. Pitesti Sud.
- Foto: Daniel / © Aprilie 2018
- Foto: Daniel / © Aprilie 2018
- Foto: Daniel / © Aprilie 2018
Din ce am auzit, in urma cu ceva ani, societatea reparatoare de la Campina ar fi propus o varianta de modernizare a lor mai interesanta, prin schimbarea partii de rulare si inlocuirea ei cu una similara cu a AM-urilor Desiro de la Siemens (pe perna de aer) precum si dotarea cu aer conditionat. Insa la acea vreme CFR Calatori nu a agreat aceasta versiune datorita costurilor ceva mai "ridicate" de atunci. Oricum, ele raman salvatoarele liniilor secundare, chiar si asa cum sunt.