Automotoare malaxa 77

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2011, 14:35

In privinta placutelor ai dreptate - stiu si eu ca dupa anii '50 cam toate placutele cu vechii fabricanti au fost date jos cu dalta. Asa s-au pierdut multe. Daca stau sa ma gandsc nici in ziua de azi nu e prea in regula ce s-a intimplat cu vagoanele de calatori aduse second din Germania si modernizate la Grivita, pentru ca si de pe acestea s-au dat jos placutele originale ale fabricantului (ce-i drept pe boghiuri s-au pastrat, ca o "minune"). Dar hai sa inchidem mica paranteza. Am sa caut si eu prin literatura de specialitate de care dispun pentru ca imi aduc aminte ca am citit ceva despre un inventar al automotoarelor de pe liniile private de dinainte de al Doilea Razboi Mondial. Oricum mi-am dat seama ca acela este doar un cadavru a ceea ce a fost candva. Pacat... :(

P.S. Ma bucur ca ai revenit printre noi dupa o absenta indelungata. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2011, 21:15

Ei bine, recent am gasit un automotor similar mentinat in "Istoricul Tractiunii Feroviare din Romania - vol. III". Intre-adevar autorii cartii pomenesc despre un motor similar seriei CFR 900 construite de Malaxa. Ar fi vorba despre automotorul BCM2 construit in anul 1938 de Uzinele N. Malaxa pentru Calea ferata Buzau - Nehoiasu (Bz.N.). Motorul, conform autorilor cartii avea 16 locuri de clasa a 2-a si 37 de locuri clasa a 3-a. Poate fi vorba de unul din aceste motoare, numai ca noi am suprins doar una din lateralele sale. Teoretic daca pe partea cealalta in zona unuia din cele doua saloane apare si un geam ingust al toaletei, atunci fara dubiu ca este vorba de acel tip de automotor. Oricum este clar ca nu este Clasa 77!!!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 22 Feb 2011, 21:50

Au inceput sa iasa de la Petroutilaj Campina automotoarele intr-o noua schema de culori!
Pentru postarea pozei am cerut aprobarea autorului!

Campina februarie 2011
FOTO: dandee


Imagine
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Cezar pe 22 Feb 2011, 22:13

Parca asa arata chiar mai bine ;)
care este destinatia lor finala ?
Cezar


Mesaje: 56
Membru din: 22 Ian 2011, 14:43
Localitate: Slatina

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Andrei Irimescu pe 25 Feb 2011, 22:29

Vad ca CFR-ul delfinizeaza tot ce se poate.Cred ca vom vedea in curand vagoane cu schema de vopsire delfin.Ma intreb cum ar arata un sulzer in schema aceasta. :dance: :dance: :dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde cristi CFR pe 26 Feb 2011, 19:39

@ Klein, 945 (actual) provine din automotorul 87025 construit in 1935 la Uzinele Malaxa.
In 10.12.1968 a efectuat RK-ul, caroseria din lemn fiind schimbata cu una metalica, primind numarul 945.

Automotoarele pentru linia Buzau - Nehoiasu aveau numerele de fabricatie 200, 201 si 202 erau inmatriculate BC M MOT 1 P , BC M MOT 2 P si BC M MOT 3 P construite in 1939 cu ampatament de 8.00 m.
De la 15 August 1945 linia Buzau - Nehoiasu a fost nationalizata si preulata de CFR.

@ Cezar : Medgidia.

O seara placuta.
cristi CFR


Mesaje: 12
Membru din: 01 Ian 2010, 14:47

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 27 Feb 2011, 02:14

In anumite privinte ai dreptate, Cristi. Si eu aveam cam aceleasi informatii din "Istoricul Tractiunii Feroviare din Romania" - o carte excelenta! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde klein pe 27 Feb 2011, 15:15

945 a zacut ani buni in curte la MARUB unde a si fost fotografiat de multa lume. Ma mir ca nimeni nu a observat ca e diferit...
Preluarea de catre CFR au fost doar BCm 1 si 3, pentru ca 2 a fost pierdut in razboi. Cu toate acestea date exista doar despre BCm 3, care a ajuns 981 si care prin 1979 zacea in Buzau, acolo unde isi incepuse viata cu 40 de ani mai devreme. Nu stiu daca BCm-1 a fost folosit vreodata dupa 1945.
Sunt extrem de curios daca cineva obtine o informatie despre cutia de la Sudarec.
klein


Mesaje: 57
Membru din: 27 Mar 2010, 09:51
Localitate: orsova

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde MariusM pe 26 Apr 2011, 16:58

În cele din urmă, automotoarele 946 și 976 au ajuns la Pitești și mai circulă spre Curtea de Argeș, Câmpulung sau pe raza SELC Piatra Olt(spre Balș, Caracal sau Slatina). Ulterior, au mai sosit în Pitești și automotoarele 917 și 936(ambele ex-Timișoara).

Câteva fotografii cu automotoarele 77 care mai circulă prin zona Pitești(îmi cer scuze pentru calitatea unor fotografii):

Bm-mot 917 surprins azi în remiză:
Imagine

Același automotor surprins acum câteva zile în gară gata de drum ca PM 9121 Pitești - Câmpulung:

Imagine

Bm-mot 936 și 946 surprinse azi în remiză:

Imagine
Imagine
Imagine

Bm-mot 913 gata de remizare după sosirea de la Câmpulung cu 9120:

Imagine

Despre automotoarele 909, 918, 976 și 977 n-am nici cea mai vagă idee în privința zonei unde circulă(se poate să circule pe raza SELC Piatra Olt).
Anii care trec nu mai vor să revină,
anii petrecuți cu rău și cu bine.
Anii cei mai buni sunt cei care-o să vină,
Anii...
MariusM


Mesaje: 35
Membru din: 13 Dec 2009, 17:36

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 26 Apr 2011, 17:27

klein scrie:945 a zacut ani buni in curte la MARUB unde a si fost fotografiat de multa lume. Ma mir ca nimeni nu a observat ca e diferit...
Preluarea de catre CFR au fost doar BCm 1 si 3, pentru ca 2 a fost pierdut in razboi. Cu toate acestea date exista doar despre BCm 3, care a ajuns 981 si care prin 1979 zacea in Buzau, acolo unde isi incepuse viata cu 40 de ani mai devreme. Nu stiu daca BCm-1 a fost folosit vreodata dupa 1945.
Sunt extrem de curios daca cineva obtine o informatie despre cutia de la Sudarec.


Caroseria cu pricina se afla in incinta S.C. IMCB S.A. / SIMC Bucuresti.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde MariusM pe 02 Mai 2011, 23:29

Bm-mot 909 după ce a sosit de la Curtea de Argeș ca PM 9538:

Imagine

Câteva poze cu automotoare 77 de la Sudarec

Automotor în Socola, anul 2005
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/work/misc/P4070048.jpg
Fotograf: Tiberiu Sufițchi

Automotor Sudarec, anul 2003:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/work/misc/sudarec_3.jpg
Fotograf: Andrei Frangopol
Anii care trec nu mai vor să revină,
anii petrecuți cu rău și cu bine.
Anii cei mai buni sunt cei care-o să vină,
Anii...
MariusM


Mesaje: 35
Membru din: 13 Dec 2009, 17:36

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 02 Mai 2011, 23:35

Cel de la Socola a fost modificat pana a ajuns sa semene cu cabina unui MCB2 produs de MARUB... Practic in ce a fost transformat?

Imagine
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde MariusM pe 09 Mai 2011, 16:21

Bm-mot 918 și DHC 247 în Remiza Pitești

Imagine
Anii care trec nu mai vor să revină,
anii petrecuți cu rău și cu bine.
Anii cei mai buni sunt cei care-o să vină,
Anii...
MariusM


Mesaje: 35
Membru din: 13 Dec 2009, 17:36

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 26 Sep 2011, 22:52

Pentru ca vara aceasta am fost in trecere si prin gara Brad, am suprins niste imagini cu doua automotoare din Clasa 77, ce efectuau serviciul ca tren personal pe relatia Brad - Gurahont. Este vroba despre masinile: 77-0930-6 si 77-0963-7 apartinand Remizei de Automotoare a Depoului Arad (daca nu ma insel). Ele au fost construite in perioada anilor 1935-1936 si au suferit mai multe modificari de-a lungul timpului. Se pare ca prima reparatie au suferit-o in anul 1963, urman ca reparatia capitala (RK-ul) sa-l primeasca in anul 1970, la Uzina Mecanica de Material Rulant, Brasov. Ultima reconstructie a avut loc in anul 2003 la S.C. Marub S.A. Brasov.

Hai sa vedem imaginile cu cele doua automotoare Malaxa Clasa 77:

77-0963-7 si 77-0930-6.jpg
Foto: Daniel


Voi incepe cu explorarea interioarelor lui 77-0930-6. Dupa cum veti observa, postul 2 al masinii a fost acoperit cu o masca de lemn (temporar), pentru a proteja aparatele de bord impotriva caltorilor "curiosi", probabil in momentul acuplarii cu masina 936.

Cele doua motoare cuplate.JPG
Foto: Daniel


Intrare in 930 prin fostul post 2 al masinii.JPG
Foto: Daniel


Interiorul este impartit in doua saloane similare ca dotari si capacitate de locuri. Practic pe partea stanga se afla un sir de 6 scaune orientate cu spatele catre fereastra (in primul salon) si 9 in cel de-al doilea salon, iar in dreapta, un numar de 19 locuri impartite (cu exceptia celor din capatul primului salon care sunt 4 la numar) in linii de cate 3 scaune asezate fata in fata. Intre cele doua saloane, exista un hol intermediar, care pe peretele dinspre sala motoarelor are fixate un numar de 3 strapontine (scaune rabatabile). Undeva in capatul celui de-al doilea salon, pe partea dreapta in spatele postului 1 de conducere, se afla un grup sanitar de dimensiuni mici. Din pacate nu am intrat sa-l fotografiez... Oricum, haideti sa vedem imaginile.

Interior al primului salon.JPG
Foto: Daniel


Panoramic al primului salon (al lui 930).jpg
Panoramic al primului salon (al lui 930) Foto: Daniel


Scaune asezate cate 3 fata in fata.JPG
Foto: Daniel


Semnal de alarma plasat in primul saloon.JPG
Foto: Daniel


In capatul primului salon.JPG
Foto: Daniel


Hol intermediar dotat cu 3 strapontine.JPG
Foto: Daniel


Sa exploram si al doilea salon:

Cel de-al doilea salon.JPG
Foto: Daniel


Din nou acelasi aranjament al scaunelor.JPG
Foto: Daniel


Pe partea opusa un sir de 9 scaune.JPG
Foto: Daniel


Privire in sens opus a holului intermediar.JPG
Foto: Daniel


Catre iesirea din primul salon ce da in postul 2.JPG
Foto: Daniel


Inainte de a parasi interiorul lui 930, mai iau cateva detalii ale postului 2 devenit hol de acces in automotor.

Post de conducere desfiintat (bordul este acoperit cu o carcasa de lemn).JPG
Foto: Daniel


Imagine de ansamblu a stergatoarelor si ferestrelor cabinei.JPG
Foto: Daniel


Detaliu Mecansim stergator parbirz (stanga).JPG
Foto: Daniel


Detaliu inmatriculare in postul 2 devenit hol de acces.JPG
Foto: Daniel


Detaliu Mecansim stergator parbirz (dreapta).JPG
Foto: Daniel


E timpul sa exploram putin si exterioarele acestuia:

Motorul 77-0930-6 in Gara Brad.JPG
Foto: Daniel


Vedere catre postul de conducere 1 al lui 930.JPG
Foto: Daniel


Detaliu inmatriculare CFR.JPG
Foto: Daniel


Detaliu faruri, tampoane si foras pentru vite.JPG
Foto: Daniel


Detaliu osie - a se observa inductorul, si cele doua rezervoare de ungere similare aburoaselor.JPG
Foto: Daniel


Inductor al automotorului.JPG
Foto: Daniel


Inductor si timonerie frana.JPG
Foto: Daniel


Detaliu osie si sistem de franare, rezervoare de ungere a osiei, ax cardanic.JPG
Foto: Daniel


Cutie de acumulatori.JPG
Foto: Daniel


Detaliu cuzinet si sistem cu rezervor de ungere.JPG
Foto: Daniel


Placuta cu uzina la care a fost reparat.JPG
Foto: Daniel


Placuta reconstructie.JPG
Foto: Daniel


La final va mai ofer cateva imagini si cu 963, celalalt automotor ce formeaza un cuplu cu 930.

Motorul 77-0963-7 in Gara Brad.JPG
Foto: Daniel


Catre postul de conducere a lui 963.JPG
Foto: Daniel


Cele doua automotoare la linia 2 a statiei Brad.JPG
Foto: Daniel


In prim plan motorul cu numarul 963.JPG
Foto: Daniel


Personalul de Gurahont la linia 2 a statiei.JPG
Foto: Daniel


Imi pare rau ca nu am avut suficient timp sa explorez si cel de-al doilea automotor, insa, cred eu ca prea multe diferente intre ele nu exista. Intre timp, din cate am inteles, aceasta linie a fost oferita pe tava ce lor de la Regiotrans aka Regiotomberon sub pretextul ca e nerentabila, iar aceste imagini in scurt timp vor intra in Istorie... IN locu Malaxelor vor aparea din tomberoanele Frantei fel de fel de jeguri care vor fi laudate de tot felul de pitipoance care o sug bine pe la Pro(st)TV in reportaje de doi bani, cum s-a intimplat aseara la postul "teve" manelistic, iertat de datorii de Baselu ca sa pupe in :orcs-buttshake: pe cei care distrug calea ferata in scopul imbogatirii cu orice pret de pe urma CFR-ului... RUSINE!!!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Andrei Irimescu pe 27 Sep 2011, 06:33

Foarte interesanta prezentarea :clap: Din cate vad,aceste automotoare nu se afla intr-o stare prea buna :|
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 28 Sep 2011, 20:39

Mutumesc Andrei! Tin sa te dezamagesc cu masina 77-0943-9 a Depoului Timisoara. Nu stiu cu ce cursa sosea in Timisoara Nord, pe la inceputu luinii Iulie. Insa un lucru e cert: si automotorul asta arata jalnic...

77-0943-9 al Depoului Timisoara in Timisoara Nord.JPG
Foto: Daniel


77-0943-9 demareaza.JPG
Foto: Daniel


Se apropie de peronul statiei.JPG
Foto: Daniel


;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 29 Mar 2012, 22:22

Pentru ca in aceasta seara am urmarit pe postul Antena3 un material in care se arata ceea ce au reprezentat pentru Romania in trecutul sau civilizat uzinele Malaxa, m-am gandit sa ca revin dupa multa vreme, cu un vechi automotor Malaxa, din celebra Clasa 77 - 900. Seria 900 a clasei 77, a fost una destul de apreciata la CFR prin calitatea executiei si nu numai. Ei bine, undeva in jurul Bucurestiului, in curtea unei intreprinderi de profil (SIMC) se mai gaseste si acum un scchelet al unui astfel de automotor. Este o piesa valoroasa din punctul meu de vedere, deoarece cutia este originala, nemodificata, asa cum s-a intimplat in cazul tuturor celorlalte exemplare aflate in parcul CFR in exploatare la acest moment, ce au suferit diferite modificari si transformari.

Un fost automotor Malaxa seria 900 a Clasei 77.jpg
Un fost automotor Malaxa seria 900 a Clasei 77 / Foto: Daniel


Acesta se gaseste in vecinatatea unui LDH 1250 ale carei placute au disparut demult (oare pe la cine or fi?). Nici pe automotorul nostru nu aumai ramas cine stie ce inscriptii, singura vizibila cat de cat este posibil un numar de inventar: "x30 00". De aceea nu am putut determina numarul original al masinii. Cert este ca pe la inceputul anilor '50 toate placutele originale Malaxa au fost date jos cu dalta de catre comunisti, asadar, nu cred ca pe acest automotor s-ar mai afla ceva. Din cate stiu si uzinele "Unio" din Baia Mare fabricau sub patent Malaxa astfel de automotoare, insa este greu de stabilit fabricantul in cazul acestuia.

Scheletul unui 77-900 langa un LDH 1250 in stare jalnica.jpg
Foto: Daniel


Ce a mai ramas din batranul Malaxa 77-900.jpg
Foto: Daniel


Singura inscriptie vizibila pe fostul automotor 'x30 000'.jpg
Foto: Daniel


In zona se mai afla, printre vechi utilaje de cale, si alte vagoane vechi a caror origine este greu de stabilit din pozitia accesibila noua...

Fostul automotor si un utilaj. In spate un vagon de marfa extremd e vechi.jpg
Foto: Daniel


Ei bine, din acest loc interesant, vom merge catre zona Grivita, mai precis in preajma Postului 14 daca nu ma insel, unde gasim dupa remorci ale seriei 900. NU putem determina ce numar de parca sau de fabricatie au avut, mai ales ca ele au devenit probabil de foarte multi ani doar niste anexe pentru angajatii de la Grivita. Haideti sa le vedem:

La Grivita, undeva in zona postului 14....jpg
La Grivita, undeva in zona postului 14... / Foto: Daniel


Cele doua foste remorci de automotor 77-900 devenite anexe pentru angajati.jpg
Foto: Daniel


Prima remorca de 900.jpg
Foto: Daniel


In vecinatatea celei de-a doua remorci se afla si un fost automotor din Clasa 79 veche, fabricat la uzinele 23 August, din informatiile mele singurul exemplar existent, care ar merita salvat pentru un muzeu...

A doua remorca de 900 si un automotor Clasa 79 veche.jpg
Foto: Daniel


A doua remorca in plan ceva mai apropiat.jpg
Foto: Daniel


Acestea fiindu-va prezentate, astept comentariile voastre. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 30 Mar 2012, 20:07

Extraordinare capturi, cum numai Daniel le gaseste! :D Dupa descoperirea vagonului al doilea al unei rame electrice seria 55 (adica seria 56) acum vad ca Daniel a descoperit si alte minunatii !
Remorcile de automotor al seriei 77 sunt adevarate raritati. Chiar nu ma gandeam sa mai existe asa ceva atat de aproape de noi! Din cate observ, nu mai sunt pe linie. Unul are si o anexa ce de la distanta ii da alt aspect. Seamana cam ca unele vagoane de marfa!

Automotorul seria 79 veche este 79-0002-0. Au fost construite doar doua automotoare de acest model, acesta care se mai gaseste si astazi, impreuna cu 79-0001-2. Fiecare din aceste doua automotoare aveau si cate doua remorci foarte usoare si foarte asemanatoare cu motorul, avand si aceeasi schema de vopsea. Atat cele doua automotoare precum si remorcile au fost construite in anul 1986 la Uzina 23 August din Bucuresti si au circulat pe sectia Bucuresti-Caciulati-Snagov Plaja. M-au atras in mod deosebit aceste automotoare, mai ales ca au circulat pe sectia mea de suflet, Caciulati - Snagov. Semanau cu niste tramvaie. Remorcile erau patratoase. Parca era un tramvai EP/V3A cu doua remorci cum erau pe linia 41 candva. Imi pare rau ca 0001 (ma intreb de ce atatea zerouri) si remorcile au fost taiate. Acum nu sunt sigur daca fiecare automotor au avut cate o remorca sau doua, dar stiu ca un automotor a circulat cu doua remorci. Este vorba de 0001. Posibil sa fi avut in compunere si remorca lui 0002? Nu stiu! Sau poate ca fiecare motor a avut cate doua remorci. Sau poate ca 0002 fiind defect, remorca lui a fost atasata celuilalt motor.

Dar foarte mult mi-a captat atentia am 77, as vrea sa stiu ce nr. este. Si as mai avea o curiozitate! Pentru ca il vad atat de ruginit, as fi vrut sa aflu cand a fost vopsit ultima data!! :D
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 30 Mar 2012, 20:16

Mihail, stai pe aproape deoarece mai am si alte raritati descoperite prin tara, pe care nu le vei gasi pe niciun alt forum. ;) Vom mai discuta si despre clasa veche 79 si propun sa ne intoarcem la discutia noastra despre Malaxa Clasa 77 - 900. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 04 Mai 2012, 19:03

Vin si eu cu niste imagini extrem de proaspete de pe Linia 906 (Pitesti - Curtea de Arges) cu automotorul Malaxa 77-0903-3 al Depoului Pitesti. Acesta efectueza curse pe trenurile Regionale: 9531 - 9532 si 9533 - 9534 intre statiile CFR Pitesti si Curtea de Arges. Imaginile au fost surprinse in statia Baiculesti de pe aceasta linie (una din frumoasele gari ale lui Elie Radu).

Prima cursa suprinsa de mine ieri dupa amiaza, a fost trenul Regio 9534 (dinspre Curtea de Arges). Trenul opreste la linia 1 (singura linie ramasa functionala in aceasta statie) sosit de la Curtea de Arges:

Automotorul 77-0903-3 pe ruta trenului Regio 9534 pleaca din statia Baiculesti (postul 1).jpg
Automotorul 77-0903-3 pe ruta trenului Regio 9534 pleaca din statia Baiculesti (postul 1) / Foto: Daniel


Cursa oprise la linia 1 Baiculesti.jpg
Cursa oprise la linia 1 Baiculesti / Foto: Daniel


Trenul Regio 9534 se pierde catre Pitesti.jpg
Trenul Regio 9534 se pierde catre Pitesti / Foto: Daniel


Azi dimineata am avut ocazia de a suprinde ambele trenuri de dimineata. Am sa incep cu prima "pereche" R 9531 sosit dinspre Pitesti:

Acelasi automotor iesit din Baiculesti, urca in rampa catre Curtea de Arges (R 9531).jpg
Acelasi automotor iesit din Baiculesti, urca in rampa catre Curtea de Arges (R 9531) / Foto: Daniel


Dupa putin timp, reapare dinspre Curtea de Arges, ca "perechea" R 9532:

Trenul R 9532 soseste la linia 1 Baiculesti de la Curtea de Arges.jpg
Trenul R 9532 soseste la linia 1 Baiculesti de la Curtea de Arges / Foto: Daniel


A trecut de bariera din capatul X.jpg
A trecut de bariera din capatul X / Foto: Daniel


Acelasi automotor Clasa 77.jpg
Acelasi automotor Clasa 77 / Foto: Daniel


Automotorul Malaxa Clasa 77-0903-3 pe trenul R 9532.jpg
Automotorul Malaxa Clasa 77-0903-3 pe trenul R 9532 / Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 19 Iun 2012, 14:34

Remorca de automotor in Periam (c) Caravelle-zg



PERIAM2.jpg
PERIAM.jpg
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde COSTACHE MIHAIL pe 21 Iul 2012, 19:07

P1010018.JPG
Avatar utilizator
COSTACHE MIHAIL


Mesaje: 418
Membru din: 17 Sep 2010, 16:56
Localitate: Bucuresti

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Alex Avram pe 22 Iul 2012, 11:16

cati calalori intra intr-un amarat de automotor dala? :?: :!:
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Daniel pe 22 Iul 2012, 13:09

Capacitatea maxima este de 64 de locuri. Teoretic 54 pe scaune si 10 in picioare. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Automotoare malaxa 77

Mesajde Alex Avram pe 22 Iul 2012, 20:33

mersi de raspuns! :)
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

AnteriorUrmătorul

ÃŽnapoi la Clasa 77 / Class 77

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki