Pagina 3 din 3

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 22 Iul 2012, 20:33
de Alex Avram
mersi de raspuns! :)

Automotoarele 79 fabricate de Uzinele "23 August"

MesajScris: 11 Ian 2013, 01:23
de zofei.2006
Automotor malaxa clasa 77 pe linia 2 abatuta a Statiei CF Garbovi, 16.11.2012

Automotor malaxa clasa 79 pe linia 2 abatuta a Statiei CF Garbovi, 16.11.2012.jpg
Automotor malaxa clasa 79 pe linia 2 abatuta a Statiei CF Garbovi

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 11 Ian 2013, 12:45
de Daniel
Prietene! Astea sunt Clasa 77 toata ziua! Ti-am mutat aici mesajul. :mrgreen:

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 11 Ian 2013, 13:31
de zofei.2006
Multumesc pentru corectura .

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 19 Mai 2013, 16:22
de COSTACHE MIHAIL
Automotorul 900 in Craiova ca Regio 9488 Craiova - Piatra Olt


P1010904.JPG

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 23 Dec 2013, 17:50
de ANDU2100CP
Malaxe in ploiesti sud , 999 si 901

MALAXE 3.jpg


MALAXE 1.jpg

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 04 Ian 2014, 16:05
de ANDU2100CP
Doua malaxe in Ploiesti Sud

MALAXE 2.jpg

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 20 Iun 2014, 14:29
de ANDU2100CP
Malaxa 77-0900-9 la expozitie Buc nord

77-0900-9 MSD.jpg


77-0900-9 GBG.jpg

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 16 Ian 2016, 00:22
de Daniel
Iata ca doua dintre vagoanele din clasa 77 ale Depoului Pitesti au fost retrase si probabil asteapta casarea. Dupa cum arata parca sunt mancate de termite incet dar sigur... Am identificat vagoanele 966 si in plan secund 995.

Langa un cuplu TE....JPG
Langa un cuplu TE... / Foto: Daniel


Pe langa ele mai "putrezesc" si alte vagoane ale CFr Calatori care meritau o soarta mai buna... In spatele lor un cuplu TE, iar pe linia vecina un sir de IVA, Bonanza (A 120) si RK-uri. Insa despre ce am gasit intre ele, voi vorbi intr-un alt subiect.

In fata 966 secondat de 995.JPG
In fata 966 secondat de 995. / Foto: Daniel


Se pare ca actiunea "termitelor" s-a manifestat mai intens asupra lui 995:

995 a ramas doar un schelete.JPG
995 a ramas doar un schelete. / Foto: Daniel


Cam atat...

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 18 Ian 2016, 23:55
de Drakkar electric
Meritau o soarta mai buna... :(

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 27 Feb 2016, 21:50
de Daniel
Saptamana trecuta a poposit pentru ceva revizie tehnica, in Depoul Bucuresti Calatori (SCRL) un automotor Clasa 77 (0990-5) al Depoului Pitesti.

Malaxa 77-0990-5 a Depoului Pitesti.jpg
Foto: Daniel


Scuze pentru calitatea pozei - e facuta cu telefonul. :mrgreen:

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 21 Dec 2016, 18:35
de ByKeR
Doua malaxe in Rosiori Nord
20161206_094826.jpg

20161206_094851.jpg

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 21 Dec 2016, 18:55
de vlad
Hehe, mai sunt in circulatie comerciala ? :o

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 21 Dec 2016, 19:38
de Daniel
vlad scrie:Hehe, mai sunt in circulatie comerciala ? :o
Mai precis in serviciu, sau in exploatare, ca circulatie este tot ceea ce inseamna deplasarea trenurilor din statia A in statia B, cu exceptia manevrei, care este altceva.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 24 Dec 2016, 18:16
de ByKeR
vlad scrie:Hehe, mai sunt in circulatie comerciala ? :o


Normal ca sunt in circulatie... au si UIC :lol:

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 24 Dec 2016, 22:12
de Daniel
Nu marcajul UIC permite sau nu, circulatia vehiculelor feorivare (motoare sau remorcate) pe liniile din Romania. Acesta doar iti arata daca vagonul respectiv este unul "unificat" adica este conform cu standardele Unione Internazionale Carrozze (Conventia de la Torino, 1913). Daca nu au ATF de la AFER nu pot sa circule. Deci "aferizarea" conteaza. Nu o ai, nu circuli. :) Asa si vagoanele standard OSJD (fosta OSShD) pot circula in compunerea trenurilor de marfa din Romania (conform Reglementari nr.25A/206/1975 privind trenurile de marfa transpuse cu vagoane SZD). Ca fapt divers Romania este membra a ambelor organizatii si ambele standarde de vagoane au drept de circulatie in tara noastra. Craciun fericit! :occasion-santa:

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 15 Apr 2017, 21:21
de Andrei98
Automotoul 77-0975-1 in Piatra Olt acum cateva zile:
Imagine77-0975-1 in Piatra Olt by Andrei.CFRbv, on Flickr

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 24 Apr 2018, 19:15
de Daniel
Am si eu de adaugat ceva pentru toti "specialistii" care urla impotriva Malaxelor: pe distanta Craiova - Pitesti (142km) au un consum de circa 10L de motorina. Asa ca, daca nici astea nu's economice cu motoare Volvo (ca alea originale nu mai sunt demult) atunci nu om face economie cu un GM care consuma de cel putin 10 ori mai mult pe aceeasi distanta (cred ca in jur de 2-300L). Ca ar fi trebuit lucrat si la suspensii pentru confortul calatorilor, da, asta e ceva, dar ele fac economie si de asta sunt pastrate in circulatie.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 09 Iun 2018, 14:22
de Daniel
Recent am suprins doua din automotoarele Clasa 77 ale Depoului Pitesti, iesite recent de la reparatii. Chiar daca unii se vor ofusca la vederea lor, dupa cum am mentionat, sunt deocamdata printre putinele alternative de reducere a consumului de carburanti pe calea ferata. Iata inca o dovada ca la CFR Calatori se continua procesul de reparare a materialului rulant si de crestere a parcului activ. Cele doua automotoare sunt 953 si 932, suprinse la linia 4 a statiei c.f. Pitesti Sud.

AM urile 953 si 932 in Pitesti Sud.jpg
Foto: Daniel / © Aprilie 2018
Am 953.jpg
Foto: Daniel / © Aprilie 2018
Am 932.jpg
Foto: Daniel / © Aprilie 2018


Din ce am auzit, in urma cu ceva ani, societatea reparatoare de la Campina ar fi propus o varianta de modernizare a lor mai interesanta, prin schimbarea partii de rulare si inlocuirea ei cu una similara cu a AM-urilor Desiro de la Siemens (pe perna de aer) precum si dotarea cu aer conditionat. Insa la acea vreme CFR Calatori nu a agreat aceasta versiune datorita costurilor ceva mai "ridicate" de atunci. Oricum, ele raman salvatoarele liniilor secundare, chiar si asa cum sunt.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 05 Feb 2021, 20:26
de Vatmanu076
77-0953-1 in Rosiori Nord
20210205_132352.jpg