CARACTERISTICI TEHNICE:
Firma constructoare: Dulsburg, Germania
Seria constructivă:
Vagon motor - 91(VT 628.4)
Vagon cu post de conducere - 92(VT 928.4)
Număr locuri Clasa 1/Clasa 2/Rabatabile:
91 - - /64/8
92 - 12/48/14
Greutatea maximă:
91 - 56,8 t
92 - 44 t
Viteza maximă: 120 km/h
Ecartament: 1435 mm
Lungimea peste tampoane: 46.400 mm
Lungimea cutiei: 22.440 mm
Lățimea maximă: 2850 mm
Înălțimea maximă față de "NSS": 4160 mm
Distanța între axele boghiurilor: 15100 mm
Ampatamentul boghiurilor: 1900 mm
Motorul Diesel: MTU12V183TD12
Puterea motorului: 660 CP la 2100 rpm
Transmisia hidraulică: Volth tip T 311 r
sursa: http://www.remarul.eu
Aceste automotoare au fost aduse în România în anul 1994. Prima lor cursă a fost una experimentală pe ruta Craiova - Pitești - Curtea de Argeș, ca IC 915/916, în 1995.
Cele două automotoare ale seriei au fost repartizate astfel: 679 la Arad și 680 la Craiova.
Rute prestate de-a lungul timpului:
627:
1995:
Arad - Cluj Napoca(IC 932/933)
1996:
Arad - Timișoara Nord(R 830/839)
Timișoara Nord - Cluj Napoca(R 831/832)
1997:
Arad - Timișoara Nord(idem)
Timișoara Nord - Cluj Napoca(IC 535/536 - nr. incert)
1998:
Cluj Napoca - Timișoara Nord(R 832/831 - "Țara Crișurilor")
Rute prestate de automotorul 680:
1995:
rută necunoscută
1996:
Craiova - București - Craiova(RM 892/891)
Craiova - Rîmnicu Vîlcea - Craiova(RM 923/924)
1997:
Craiova - Rîmnicu Vîlcea - Craiova(AM 1523/1524 - număr incert)
1998:
rută necunoscută(posibil Craiova - Calafat - A 1793/1794)
1999-2002:
Cluj-Napoca - Satu Mare(R 641/642)
2002-2005:
Cluj Napoca - Oradea(A 1935/1936)