Ma uitam zilele trecute cu bitter prin Bucuresti Nord la cateva Desiro, care pe dinafara purtau semnele puternice ale uzurii accentuate a cutiei, insa pe interior aratau aproape la fel de bine ca atunci cand erau noi. Sper sa mai gasesc niste imagini cu interiorul acestor automotoare pentru a mai completa cat de cat un subiect de care eu unul nu prea am fost atras. Apropos: pe ce trenuri fac serviciu ramele suprinse de tine Dory?
Re: Siemens Desiro
Scris: 09 Ian 2014, 13:45
de TheDory97
Aceste rame circula pe ruta Giurgiu - Videle si mai nou am observat ca au bagat direct Giurgiu - Bucuresti Nord. Banuiesc ca tot prin Videle merge, dar nu mai esti nevoit sa schimbi trenurile acolo.
Re: Siemens Desiro
Scris: 10 Ian 2014, 03:49
de Daniel
Dupa cum am promis, am gasit niste imagini de acum cativa ani cu bordul unui astfel de automotor si cateva imagini din salonul de clasa a doua, plasat intr-unul din capetele trenului. Hai sa exploram putin in imagini cateva din "secretele" unui astfel de automotor Diesel din clasa 96.
Panorama a cabinei / Foto: Daniel
Imagine de ansamblu a bordului / Foto: Daniel
Pozitionarea unor aparate si dispozitive in jurul bordului / Foto: Daniel
O alta panorama a bordului / Foto: Daniel
Dupa ce am observat cabina dinafara ei, hai sa intram sa exploram putin bordul si zonele din vecinatatea acestuia:
Mansa, display vitezometru, manometre control presiune, alte aparate de bord si indicatori / Foto: Daniel
Alte aparate de pe bord / Foto: Daniel
Butoane si comutatoare pentru diferite functii / Foto: Daniel
Alte aparate de control similare / Foto: Daniel
Statie emisie-receptie cu selector de canale / Foto: Daniel
Elemente de deservire instalatie de control a vitezei trenului (INDUSI) - functie suplimentara de supraveghere a vitezei / Foto: Daniel
Control sistem de ventilatie si aer conditionat / Foto: Daniel
Pedala DSV / Foto: Daniel
Indicatoare nivel baterii si tensiune de bord, comutator si indicator pentru usi deschise / Foto: Daniel
Cos de gunoi, reglaj scaun si alte nise tehnice sub bord / Foto: Daniel
Panou de sigurante ai diferitilor parametri de functionare a trenului / Foto: Daniel
La final o scurta privire de ansamblu al salonului de clasa a doua:
Imagine dintr-un salon de clasa a doua / Foto: Daniel
Scaune din salonul de clasa a doua / Foto: Daniel
Culoar al salonului de clasa a doua / Foto: Daniel
Automotorul 96-2008-9 oprit intr-o statie / Foto: Daniel
Re: Siemens Desiro
Scris: 07 Feb 2014, 10:38
de Andrei98
Re: Siemens Desiro
Scris: 07 Feb 2014, 10:51
de Andrei98
Re: Siemens Desiro
Scris: 07 Feb 2014, 15:06
de Daniel
Adaug si eu o informatie sper eu, interesanta: cuplele automate ale automotoarelor Desiro sunt de tip Scharfenberg.
Re: Siemens Desiro
Scris: 07 Feb 2014, 15:14
de electrica170
Stie cineva cate automotoare de acest fel au fost aduse la noi in tara?
Re: Siemens Desiro
Scris: 07 Feb 2014, 15:35
de Daniel
Din ce stiu in anul 2002 Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori (SNTCF) SA, a facut o achizitie in valoare de 320,952 milioane euro pentru 120 de bucati automotoare Desiro SR 20 D. Uite si un link util daca vrei intreaga poveste.
Re: Siemens Desiro
Scris: 07 Feb 2014, 15:36
de electrica170
Multumesc frumos , Daniel!
Re: Siemens Desiro
Scris: 02 Mai 2016, 22:23
de hd_rail_76
IR 1820, în zile diferite şi staţii diferite ( Deva, respectiv Simeria)
Re: Siemens Desiro
Scris: 19 Noi 2016, 10:25
de Drakkar electric
Automotoarele astea nu au ce cauta pe trenuri IR. Ele sunt facute pentru distante scurte, ca un fel de trenuri de metrou pentru navetisti. Intr-o zi ar trebui sa circule doar pe trenuri Regio pentru ca acolo le este locul.
Re: Siemens Desiro
Scris: 05 Mar 2017, 00:55
de Daniel
Un automotor Diesel Siemens Desiro pe M1000 dinspre Chitila (Zona Neutra) catre podul ce traverseaza raul Colentina in apropiere de P.mac. R1 Buciumeni - trenul Trenul R 8123 Buc. Nord - Slobozia Veche (4 martie 2017):
Foto: Daniel
Ei bine ceva mai devreme impreuna cu vally intalnisem in statia Sabareni (Linia 901) un alt automotor de acest tip, pe trenul Trenul IR 1895 Bucuresti Nord - Craiova, aflat in TFO prin statia mentionata:
Ei bine, automotoarele Diesel Siemens Desiro, sunt de doua tipuri din punct de vedere al capacitatii locurilor: cele de 70 de locuri, doar cu locuri de Clasa a II-a si cele de 110 locuri, care au si un numar de 12 locuri de Clasa a I-a. Va voi prezenta mai jos, momentan o diagrama pentru cele de 70 de locuri, realizata de mine, diagrama care sper ca va va ajuta sa va gasiti locul cu mult mai usor in aceste automotoare:
Diferenta vine defapt de la cei care au asamblat automotoarele, cele asamblate la Arad sunt cele fara clasa I cu mai multe locuri si scaune diferite de celelalte.
Re: Siemens Desiro
Scris: 06 Mai 2017, 19:27
de Daniel
Cele cu Clasa I (12 locuri) au o capacitate maxima de 110 locuri, deci cu 40 mai multe fata de cele doar cu locuri de a II-a.