Mai multe insa pe acest LINK.
Un al doilea subiect este legat de vagoanele de epoca ("vintage") ale Rusiei. Veti vedea interioarele a cateva vagoane de calatori din trecutul acestei tari, de la vagoane pentru oamenii de rand, pana la cele ce candva au facut parte probabil din trenul Imperial.
Detalii pe acest LINK
Despre vagoanele laborator sau dinamometrice din Rusia, stim foarte putine. Insa, cu prilejul expozitiei "Salonul de Inginerie si Tehnologie EXPO 1520" ce a avut loc in septembrie anul trecut, putem afla poate mai multe decat despre cele din Romania. M-a uimit curatenia deplina din aceste trenuri de interventie la calea ferata sau vagoanele laborator. De asemenea veti vedea si o locomotiva compusa din doua segmente, unul este practic locomotiva in sine, iar celalalt este un laborator de masuratori.
Insa mai multe pe acest LINK.
Oare unde altundeva poti gasi o multime de vagoane de marfa, decat intr-un triaj?! Iata unul din cele mai mari triaje din Rusia, cel de la Inskaya, in zona Novosibirsk. Acest nod feroviar de marfa aduna trenuri din Asia Centrala, zona Uralilor si zona Kuzbass. Fluxul marfurilor este redirectionat catre cinci regiuni majore si 37 de rute. Zilnic, aici sunt triate peste 2700 de vagoane!
Detalii pe acest LINK. Un articol similar cu mai multe poze AICI.
Hai sa vedem si cum arata si cea mai noua fabrica de vagoane din Rusia, aflata in orasul Tikhvin din Provincia Sankt Petersburg (Leningrad). Uzina a fost inaugurata in anul 2012, iar lucrarile pentru construirea sa au debutat in anul 2008. La ora actuala este considerata cea mai moderna si cea mai performanta uzina de acest fel a Rusiei.
Mai multe veti descoperi voi AICI.
Ne intoarcem la vagoanele de calatori, de care unii rusi se plang pe buna dreptate...
DETALII
