Iata si o continuare a descrierii parcului de locomotive al depoului CFR Brasov. In continuare voi posta poze cu locomotivele aflate in numerotarea initiala, inainte de modernizare, unde este cazul .
EA 268. A facut servici la depourile Targu Mures si Brasov. Actualmente numarul ei este 477-268 si apartine tot depoului Brasov. Este cutia locomotivei 060-EA-140. 268 originala este casata.
268.jpg
EA 278. A facut servici la depourile Targu Mures, Teius si Brasov. Actualmente se afla in exploatare tot la Brasov.
278.jpg
EA 331. Calul de povara al depoului. A facut servici doar la Brasov.Este ultima locomotiva cu reparatie capitala in configuratie 100% clasica, efectuata la Electroputere Craiova.
3311.jpg
EA 334. A facut servici la depourile Bucuresti Triaj, Ploiesti si Brasov. Este printre putinele locomotive care n-au efectuat reparatii in uzina niciodata
334.jpg
EA 345. Este carcasa locomotivei 060-EA-003 originala ASEA. A facut servici doar la depoul Brasov.
345.jpg
EA 387. Una dintre cele mai bune locomotive ale depoului Brasov dintotdeauna. A facut servici doar la acest depou. A efectuat RK la Electroputere in anul 1996.
387.jpg
EA 498. A facut servici la depourile Ploiesti, Craiova si Brasov. A fost transferata de la CFR Marfa la CFR Calatori in anul 2000 unde isi continua serviciul si astazi, fiind modernizata in varianta Softronic CSAT cu numarul de parc 477-498.
498.jpg
EA 512. A efectuat reparatie capitala la Electroputere Craiova in anul 1996 in urma unui incendiu. In realitate este carcasa si echipamentul locomotivei EA1-106.A fost prima locomotiva cu reparatie capitala efectuata la Electroputere, care a fost dotata cu compresor elicoidal tip ECE 150 (impreuna cu 561).
512.jpg
EA 540. Este transferata de la CFR Marfa in anul 2000. A facut servici la depoul Brasov cu exceptia perioadei in care s-a aflat la Marfa pentre (pe atunci) depoul Teius.
540.jpg
EA 551. Este transferata de la CFR Marfa in anul 2000. A facut servici la depoul Brasov intre 1984 si 1998, la depoul Targu Mures intre 1998 si 2000 si din nou la depoul Brasov pana in prezent. In anul 2008 a fost modernizata in varianta Softronic CSAT si poarta numarul 477-551.
551.jpg