LDE 626 CL2 EP/ALCo locomotiva pentru Iran

LDE 626 CL2 EP/ALCo locomotiva pentru Iran

Mesajde Trifu22 pe 08 Feb 2011, 17:21

In 1986 au fost fabricate pentru Caile Ferate Islamice Iraniene 10 locomotive LDE 626 CL2 de catre Electroputere Craiova
Erau echipate cu motor ALCo dezvoltand o putere de 2640 CP, o greutate de 120 tone, formula osiilor Co-Co
LDE626_CL2_Iran.jpg
Fotografie la poarta fabricii © Electroputere Craiova
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: LDE 626 CL2 EP/ALCo locomotiva pentru Iran

Mesajde baron pe 08 Feb 2011, 17:24

Foarte interesant :D
baron


Mesaje: 161
Membru din: 25 Dec 2009, 19:11

Re: LDE 626 CL2 EP/ALCo locomotiva pentru Iran

Mesajde zofei.2006 pe 10 Feb 2011, 15:15

Poza este furata ar trebuie sa fie stearsa pentru ca nu iti apartine .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: LDE 626 CL2 EP/ALCo locomotiva pentru Iran

Mesajde zofei.2006 pe 10 Feb 2011, 15:17

Date de rulare
# ecartament
1435 mm
# raza curbei minime
100 m

Condiţii climatice
# zonă climatică tropicală
# temperatură maximă
+50º C
# temperatură minimă
-25º C
# umiditate maximă
85 %
# altitudine maximă
2200 m


DATE TEHNICE PRINCIPALE

Alimentări
# rezervor de combustibil
7000 l
# rezervor de apă
1560 l
# rezervor de ulei
1150 l
# rezervor principal de aer
1000 l
# rezervor de nisip
0,8 m3

Performanţe de tracţiune
# tipul motorului diesel ALCO 12R 251 ELO
# putere de ieşire
2640 CP
# forţă maximă la demaraj
325 kN
# forţă în tracţiune continuă la 21,54 km/h
238 kN
# viteză maximă
100 km/h
# viteza continuă (UIC)
21 km/h

Greutatea totală a locomotivei şi distribuţia ei pe osie
# greutatea locomotivei (cu 2/3 combustibil, ulei)
120 t
# greutatea pe osie (cu 2/3 combustibil, ulei)
20 t

Dotări
# frâna pneumatică directă şi indirectă
# frâna electrodinamică
# frâna de mână
# echipament electronic de control pentru antipatinare şi antiblocare
# echipament de filtrare şi presurizare aer

Date constructive
# formula osiilor
Co-Co
# diametrul roţilor
1100 mm
# lungime totală
19270 mm
# lăţime
2940 mm
# înălţime maximă
4300 mm
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: LDE 626 CL2 EP/ALCo locomotiva pentru Iran

Mesajde Daniel pe 10 Feb 2011, 17:11

zofei.2006 scrie:Poza este furata ar trebuie sa fie stearsa pentru ca nu iti apartine .


Atata timp cat este mentionat autorul nu este problema. Mai mult de atat, fotografia respectiva dupa cate stiu a fost facuta special pentru promovarea produsului si scopul a fost acela de a fi raspandita si a face reclama gratuita producatorului, asa cum fac in ziua de astazi Siemens ori Bombardier. Daca exista plangeri serioase legate de aceasta poza se pot lua masuri. Pina atunci, insa, nu.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1


Înapoi la Discutii diverse despre locomotive diesel electrice in general / Various discussions about diesel electric engines

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki