Pagina 1 din 1

Masini Diesel electrice "la dublu"

MesajScris: 27 Noi 2011, 12:11
de Daniel
Pentru ca era nevoie si de un topic referitor la trenuri in dubla tractiune, indiferent daca se afla in formula inaintasa + rotasa, ori cu doua masini sincronizate, am decis infiintarea acestuia, pe categorii de locomotive. Astfel, azi vom inaugura topicul referitor la cele Diesel electrice. Primul astfel de cuplu din cadrul acestui topic, este 63-1002-3 si 62-1196-5 cu personalul 7035 pe relatia Bucuresti Nord - Urziceni. Prima masina apartine Depoului Bucuresti Calatori iar ce-a de a- doua Depoului Ploiesti. Se pare ca cea de-a doua masina (62-1196-5) a fost dusa pana la Urziceni pentru a se intoarce de acolo cu un alt tren personal.

Masinile 63-1002-3 si 62-1196-5 cu P7035 Bucuresti Nord - Urziceni.jpg
Masinile 63-1002-3 si 62-1196-5 cu P7035 Bucuresti Nord - Urziceni / Foto: Daniel


A doua masina  'la roata'.jpg
A doua masina 'la roata' / Foto: Daniel


Masina 62-1196-5 rotasa P 7035.jpg
Masina 62-1196-5 rotasa P 7035 / Foto: Daniel


62-1196-5 si primul vagon al trenului.jpg
62-1196-5 si primul vagon al trenului / Foto: Daniel


Trenul paraseste in tromba liniile Garii de Nord.jpg
Trenul paraseste in tromba liniile Garii de Nord / Foto: Daniel


Cele doua masini se inscriu pe parcurs trecand pe sub podul Basarab.jpg
Cele doua masini se inscriu pe parcurs trecand pe sub podul Basarab / Foto: Daniel


Trenul intra spre M700 via Chitila.jpg
Trenul intra spre M700 via Chitila / Foto: Daniel


Vagon de cl a2a seria 20-54 din compunerea P 7035.jpg
Vagon de cl a2a seria 20-54 din compunerea P 7035 / Foto: Daniel


;)

Re: Masini Diesel electrice "la dublu"

MesajScris: 16 Iun 2012, 16:21
de Daniel
Iata ca pe la acest subiect nu s-a mai scris de multicel. Astazi, aflandu-ne la finalul "Saptamanii Diesel" am sa vin cu o poveste scurta a unor masini din Clasa 60, de la Chitila. Protagoniste sunt masini tip DA060 si ND2: 60-1514-3, 60-1503-6 si 60-1537-4 aflate la o manevra, cu aceeasi garnitura de Zaes-uri ale GFR, cu care intr-o seara fierbinte de Iunie au sosit dinspre Buftea probabil, catre Chitila si de acolo mai departe undeva pe Linia 901...

Masinile 60-1514-3 si 60-1503-6 intra la abatuta in Chitila cu o garnitura de Zaes-uri.jpg
Masinile 60-1514-3 si 60-1503-6 intra la abatuta in Chitila cu o garnitura de Zaes-uri / Foto: Daniel


Cele doua masini si naveta de Zaes-uri.jpg
Cele doua masini si naveta de Zaes-uri / Foto: Daniel


Un vagon tip Zaes s.n.7989 al GFR.jpg
Un vagon tip Zaes s.n.7989 al GFR / Foto: Daniel


Un alt Zaes al GFR s.n. 7980.jpg
Un alt Zaes al GFR s.n. 7980 / Foto: Daniel


Impingatoare este 60-1537-4.jpg
Impingatoare este 60-1537-4 / Foto: Daniel


Dupa un timp, lucrurile incep sa stea putin altfel. Se executa cateva rebursari. Locomotivele incep sa-si schimbe putin locul:

60-1514-3 rebruseaza si va trece in fata lui 60-1537-4.jpg
60-1514-3 rebruseaza si va trece in fata lui 60-1537-4 / Foto: Daniel


Intre timp un tren de calatori al CFR  trece in viteza pe langa '1514'.jpg
Intre timp un tren de calatori al CFR trece in viteza pe langa '1514' / Foto: Daniel


Intr-un final se da plecarea.jpg
Intr-un final se da plecarea / Foto: Daniel


Soarele incepe sa apuna...

60-1514-3 secondata de 60-1537-4.jpg
60-1514-3 secondata de 60-1537-4 / Foto: Daniel


Impingatoare este 60-1503-6.jpg
Impingatoare este 60-1503-6 / Foto: Daniel


:dance:

Re: Masini Diesel electrice "la dublu"

MesajScris: 11 Sep 2012, 19:33
de Daniel
Iata ca dupa atatea masini de marfa la dubla, a venit randul celor de la CFR Calatori sa intre in paginile acestui subiect. Masinile 63-1060-1 si 62-1171-8 cu un tren Regio dinspre Pietrosita catre Bucuresti, la intrarea in Chitila, pe la inceput de toamna.

Masinile 63-1060-1 si 62-1171-8 la roata cu un R de Pietrosita.jpg
Masinile 63-1060-1 si 62-1171-8 la roata cu un R de Pietrosita / Foto: Daniel


:roll: