Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde LDH450HP pe 04 Iun 2011, 11:51

Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia. Merge cu maxim 120km/h, de 4 ori mai incet decat un TGV
Link=> http://stirileprotv.ro/stiri/social/gat ... ntane.html
"Să zicem: poate Dumnezeu există, poate nu există... Să cântărim câştigul sau paguba pe care le-am avea dacă spunem că Dumnezeu există. Sunt două posibilităţi: dacă câştigi, câştigi totul, dacă pierzi, nu pierzi nimic. Deci nu mai şovăi, pariază că El există!"
Blog: http://exitwebphoto.blogspot.ro/
Avatar utilizator
LDH450HP


Mesaje: 185
Membru din: 20 Ian 2011, 14:55
Localitate: Bucuresti

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Chev Celios pe 04 Iun 2011, 15:19

La ora asta domnu Cosmin Botez de la Railway insider ma facut sa rad cu hohote. Dupa cum stiti trenul de protocol sa stricat si acesta a fost reparat cu o creanga,o sarma si o bucata de schoci. Tot el a spus ca trebuia sa vina locomotiva de ajutor de la Comarnic. Si oare cum sa tracteze acel Desiro????

La ora aceasta Domnu Pescarasu se cearta cu cei de la realitatea si cu Domnul Botez intr-o veselie.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Daniel pe 04 Iun 2011, 17:17

Acest George Buhnici este un IMBECIL - cum dracu sa nu avem trenuri mai capabile de 120km/h??? Da masinile din clasa 47 modernizate si cele din clasa 40 (Phoenix) ce dracu sunt cu boghiuri de 140 si 160, 200??? Avem si vagoane cu boghiuri de 160!!! Da, daca el se da numa' cu Sageata ce sa-i faci? Atata stiu idiotii de la ProstTV ca doar ei au manelizat Romania si au ajuns cu ratinguri de rasu curcilor...

Trecem peste. La firma PORR dupa cate stiu exista multe nereguli. Inafara de asta este o firma care nu prea are cine stie ce experienta in constructiile de cale ferata. La aceasta firma dupa cate stiu exista si o binecunoscuta activista GreenPix care urla de mama focului ca la Rosia Montana se cianureaza (ce anume nu s-a aflat inca) si firma ei de constructii cai ferate era cam certata cu Ecologia...

Din surse mai mult decat autorizate, dreptate in conflictul cu firma PORR are doamna Boagiu, deoarece la finele anului trecut "austriecii" au recalculat ei prin tot felul de artificii costurile lucrarii, motiv din care au si sistat lucrarile, uite asa doar pentru ca Ministerul Transporturilor nu le-a acceptat sumele "reactualizate" dupa bunul plac... Ne intoarcem la vechea poveste cu celebra concesiune Stroussberg??? Nu ne ajunge Bechtel???

Alte comentarii? :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde EA033 pe 04 Iun 2011, 17:41

Alte comentarii ? Da, sigur ca sunt si alte comentarii, spre exemplu am impresia ca cladirea trustului Media Pro dimpreuna cu toti cei care vietuiesc intr-insa, fac umbra pamantului de pomana. Acel trust media nu a facut de-a lungul anilor decat sa distruga spiritul romanesc si de asemeni toate valorile romanesti fie ele bune sau rele. Din partea mea, multa carne fara oase tuturor celor care lucreaza sau au tangente cu acesti paduchiosi numiti cu aroganta Pro Tv . Pro ce ? Pro prostie.

Acuma ca am lamurit-o pe asta, desigur ca firma PORR este o firma specializata in constructia si intretinerea cailor de transport rutiere, nicidecum feroviare. Insa in Romania astfel de contracte se semneaza cu pixul pe hartie si ochii pe bani, intotdeauna o sa iasa un mare rahat. Nu stiu care este calitatea lucrarilor, insa sper din suflet ca macar asta sa compenseze gaura de bani care s-a facut.

Inca odata, pro tv-ul au demonstrat ca sunt mai mult decat penali. Domnilor, o simpla aruncare de ochi pe orice sait pe internet sau chiar in reportajele facute de dumneavoastra, releva faptul ca flota CFR Calatori este alcatuita in proportie mare din vagoane apte de 160 sau chiar 200. Va este mai usor sa aruncati cu rahat in loc sa aruncati cu privirea pe unde trebuie. Nu de alta dar faceti o munca de tot rahatul. Imi asum ceea ce spun, punctul meu de vedere este ca din 1995 incoace ati fost si ati ramas niste penali. Aia e :))

Railnet va spune un lucru : sa ne sugeti ciorapii :))
EA033


Mesaje: 408
Membru din: 26 Apr 2010, 21:12

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Daniel pe 04 Iun 2011, 17:45

NIMIC MAI CORECT!!! :lol:

Pentru ProTV.jpg
Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Chev Celios pe 04 Iun 2011, 17:54

Uitati-va pe Realitatea Tv unde se discuta in detaliu incidentul de la drumul de prezentare facut de Boagiu cu presa.Am inteles ca vor intra in direct si cei de la Siemens.Emisiunea a inceput la ora 18:30.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Daniel pe 04 Iun 2011, 18:58

Uite crenguta, nu e crenguta. da unde-i ziaristu'??? :lol: Hai sa fim seriosi. Automotoarele Desiro ale Siemens din parcul CFR Calatori in mare parte se apropie de iesirea din garantie inca de anul trecut, cu unele exceptii. Bani pentru piese nu au fost alocati decat recent. In plus, acest tip de rame Diesel nu sunt facute sa tina o vesnicie, precum vechile noastre Malaxe care au circulat si inca mai circula de circa 70 de ani incoace. Desiro este un produs destinat utilizarii intense pe termen scurt si inlocuirii lor cu altele dupa cei 10 ani garantati de producator. De vina este lipsa de bani din pacate si exploatarea lor intensa pe cursele de lung parcurs... Parerea mea. :whistle:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Andrei Irimescu pe 04 Iun 2011, 20:34

Si pe mine m-a facut sa rad cu gura pana la urechi acest reportaj :lol: :lol: Sa incepem:
Acum ceva timp noi nu aveam infrastructura dar aveam material rulant.Acum avem infrastructura dar nu avem material rulant? :lol:
Va mai amintiti ce s-a spus despre 2003?Pheonix 2003 este capabila de o viteza mare doar ca o putem testa doar la Faurei pentru ca nu avem infrstructura corespunzatoare...Acum avem infrastructura dar nu o mai avem pe 2003?Ba da,acum le avem pe amandoua.Ce este in neregula?
Au fost chiar amuzanti cei de la ProTv :lol: :lol:
Mesaj pentru ei:Chiar voi ati spus ca avem locomotive si vagoane ce pot atinge viteze mari!
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Daniel pe 04 Iun 2011, 20:56

Dragi pasionati iata ca acest reporter de mare exceptie (doare e Pro, nu altceva) in urma cu mai mult timp a dat-o cu grebla de visin. Se pare ca nu este la prima abatere de acest gen. In fimuletul urmator a lu' Buhnici (nume predestinat :lol: ) afirma in comentariul citit din off de colega sa: "...au folosit pentru experiment o locomotiva veche de 30 de ani (e adevarat ca e vorba de Genaralu') si un vagon reconditionat(era un AVA200 salon, nou nout!)". Pentru cine nu stie, in munca de televiziune, textul este facut de catre cel care a filmat la fata locului. Bun baiat a lu' Buhnici. Sa mai "buhnesti" asemenea perlute jurnalistice ca ne place mai Georgica! La cat mai multe! :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:

Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Andrei Irimescu pe 04 Iun 2011, 23:18

Se pare ca necazurile nu au incetat sa apara in calatoria cu trenul Bucuresti-Sinaia.Din cate am auzit,automotorul model Desiro cu care ministrul si ceilalti reporteri au fost adusi la Sinaia a avut o problema pe traseu.Problema a aparut la un furtun ce avea legatura cu franele automotorului.Problema a fost rezolvata tipic romanesc:cu un lemn ce a fost introdus in furtun pentru a ,,fenta`` un senzor al trenului.Trenul a ajuns la Bucuresti fara frane,acest fapt punandu-i pe calatori in pericol pe parcursul drumului.Din pacate,problema aceasta a aparut exact atunci cand ministrul transporturilor se afla in tren.Mai rau este faptul ca la fata locului erau prezenti reporteri inarmati cu aparate foto,gata sa imortalizeze momentul sa spunem,nu prea placut.Automotorul era scadent la reparatii,el avand peste 300.000 de km de cand trebuia dus la revizia periodica.
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Daniel pe 05 Iun 2011, 14:46

Tote acestea sunt "opera" lui Radu Berceanu care cat a fost ministru a avut alte treburi, in loc sa faca ceva pentru ca materialul rulant al CFR-ului sa fie bine intretinut si sa aiba parte de revizii atunci cand trebuie. Se pare ca acuma s-a gasit "vinovatul de serviciu" respectiv Anca Boagiu. De parte de mine in a-i lua apararea actualului ministru al transporturilor, dar deja a gasit un mare dezastru la CFR lasat de colegul Berceanu. Ce mai e de facut in acest moment? Vom vedea... :(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Daniel pe 05 Iun 2011, 19:43

Ei bine, din cate am auzit, se pare ca la rama Desiro in cauza ar fi cedat un furtun de presiune de la frana, ceea ce se mai intimpla pur si simplu din cauza uzurii piesei (in ultimele luni am mai observat si noi astfel de evenimente pe marginea liniei). A fost o intimplare din care toata lumea a luat foc pentru ca oricum, e bun de comentat si de facut scandal. S-a intimplat insa, cu un tren oficial si de aici toata nebunia. Ramane de vazut sa aflam si concluzia anchetelor oficiale in acest caz.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Chev Celios pe 05 Iun 2011, 22:44

Data viitoare cand va circula un tren oficial si asta numai daca o sa fie si Basescu cu tot guvernu si o buna parte din PDL ar fi bine sa-i trimita pe Valea Prahovei cu o Rama Z una ceva mai defecta. Poate asa scapam de ei.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde Mariusica pe 06 Iun 2011, 11:33

Si ceva in plus :lol:
Avatar utilizator
Mariusica


Mesaje: 96
Membru din: 10 Apr 2010, 15:13
Localitate: Bucuresti

Re: Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia.

Mesajde kdlehel pe 06 Iun 2011, 16:19

asa oameni. Mai e de mirare cine sa faca revizia ca au trimis someri pe tota lumea. si salariile lor fura astia nenerocitii la guvern. Asa cale ferata asa este interes. Noi aici la forum cine suntem poate stim mai mult depsre cale ferata ce multi care stau acolo in palaltul cfrului. Ma vine si femeia ala care crede ca stie ce este cfr ul si ala crede ca vagoanele se cupleza automat ca au magneti cum crede multe femei sau fete. poate noi railfanii suntem capabili sa conducem o cale ferata poate mai bine cai cei care nu stie. Daca era asa sa zicem conducem noi railnetul cfr ul poate nu ar fi ajuns in starea asta.
Avatar utilizator
kdlehel


Mesaje: 614
Membru din: 01 Noi 2009, 19:09
Localitate: Sandominic


ÃŽnapoi la DISCUTII GENERALE DESPRE TRENURI / GENERAL DISCUSSIONS ABOUT TRAINS

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki