Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centru

Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centru

Mesajde zofei.2006 pe 03 Oct 2012, 13:12

Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centrul Bucurestiului cu trenul!

Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centrul Bucurestiului cu trenul. Prima ruta deschisa pe centura feroviara va face legatura intre Gara de Nord si Gara Progresul. Si va fi disponibila chiar de luna viitoare, promit guvernantii. Asta desi mai sunt multe de facut: calea ferata este plina de buruieni, iar garile vechi nu sunt pregatite sa-i primeasca pe calatori.


Sursa: http://observator.a1.ro/social/Locuitor ... 69793.html
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Trifu22 pe 03 Oct 2012, 14:03

greu, greu!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 03 Oct 2012, 21:57

Va fi si mai greu pentru restul Centurii. Intre Chiajna si Mogosoaia linia e praf si pulbere. Practic fostul racord intre cele doua statii via Postul Colentina si la ora actuala arata ca si anul trecut. Va ofer un reportaj din primavara anului trecut, in care puteti vedea starea in care se afla si la aceasta ora linia in acea zona.

De la Mogosoaia la Otopeni si mai departe catre Voluntari nu s-a realizat mare lucru. In curand vom publica un reportaj realizat in vara anului trecut in zona. Nici astazi lucurile nu arata cu mult mai bine. De la Pantelimon la Bucuresti Sud se poate circula pe un singur fir fara probleme, chiar in vara asta am vazut lucrari de intretinere.

In rest, nici vorba inca de electrificarea centurii...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 05 Oct 2012, 12:36

Este un inceput, sa speram ca vor baga tren care sa circule pe tot inelu feroviar al Bucurestiului cum era in planu initial .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 05 Oct 2012, 22:01

Da, in plus in planul initial, era vorba de prelungirea unor trasee de autobuze RATB catre garile de pe centura. Cum vor ajunge calatorii insa, la statiile Bucuresti Vest si Varteju? Nu exista mijloace de transport pana in acele zone. :think:

Statia CF Varteju in decembrie 2010.jpg
Statia CF Varteju in decembrie 2010 / Foto: Daniel


Statia CFR Bucuresti Vest (dec. 2010)/ Foto arhiva: Daniel

Imagine
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 05 Oct 2012, 23:42

Crit fostu director al RATB gandise bine, ca din fiecare statie in care opreste trenu, calatori sa fie preluati de un autobuz care sa-i duca in Bucuresti sau in localitatile apropiate garilor. O gandire destul de buna pentru a decongestiona traficu din Capitala mai ales pentru cei care au de traversat orasu de la Est la Vest, de la Sud la Nord, etc .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 06 Oct 2012, 13:27

Este un inceput si asta. Cred ca asta trebuie apreciat. In timp, sunt convins ca aceasta retea se va dezvolta, inclusiv pe jumatatea fostei centuri mici a Bucurestiului, intre statile Progresul si Cotroceni. Cel putin astea stiu ca erau planurile Primarului Oprescu referitoare la sistemul de tren urban al Bucurestiului. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 06 Oct 2012, 17:24

Iata ca astazi s-a produs un eveniment extrem de important: primul parcurs, de proba, al trenului ce va efectua curse de pasageri pe Centura Capitalei.

Acesta a plecat astazi din Bucuresti Nord in jurul orelor 15:00 si a ajuns la statia terminus Bucuresti Progresului, cu putin peste orele 16:00. Insa, mai multe detalii legate de acest eveniment important, va va aduce Zofei, trimisul nostru special cu aceasta cursa. Trenul a fost insotit de o delegatie oficiala din care au facut parte domnii: Ştefan Roşeanu (CEO al CFR Călători) si Octavian Udrişte (Preşedinte Onorific – Club Feroviar).

Prima rama Desiro ce a efectuat acest parcurs ca 'tren special'.jpg
Prima rama Desiro ce a efectuat acest parcurs ca 'tren special' / Foto: Daniel


Pana atunci, va oferim in premiera si exclusivitate pe forumurile din Romania, primele imagini ale acestui tren fromat dintr-o rama Desiroa a CFR Calatori. Indicativul trenului precum si alte date, va vor fi oferite in curand de catre Zofei. Va invit sa urmariti cateva imagini cu acest tren la intoarcerea sa de la Progresului catre Bucuresti Nord, imagini suprinse in zona Chiajna, in apropiere de fostele macazuri ale racordului cu Magistrala 900, astazi disparut.

In jurul orelor 17, trenul special trece dinspre Bucuresti Vest catre Chiajna.jpg
In jurul orelor 17, trenul special trece dinspre Bucuresti Vest catre Chiajna / Foto: Daniel


La intoarcere se circula pe firul 2 cu restrictie.jpg
La intoarcere se circula pe firul 2 cu restrictie / Foto: Daniel


Primul tren de calatori al proiectului in timpul parcursului de proba pe Centura.jpg
Primul tren de calatori al proiectului in timpul parcursului de proba pe Centura / Foto: Daniel


Trece catre Chiajna prin zona fostului racord Centura - M900.jpg
Trece catre Chiajna prin zona fostului racord Centura - M900 / Foto: Daniel


In zona fostelor macazuri catre racordul cu M900.jpg
In zona fostelor macazuri catre racordul cu M900 / Foto: Daniel


Trenul se indreapta catre bariera din Chiajna unde pe viitor este preconizata o oprire.jpg
Trenul se indreapta catre bariera din Chiajna unde pe viitor este preconizata o oprire / Foto: Daniel


Cu toate ca mai sunt de pus la punct anumite detalii pana la inaugurarea oficiala a curselor, acesta este un semn ca lucrurile incep sa se miste intr-o directie buna in domeniul transportului in comun din Romania.

:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Trifu22 pe 06 Oct 2012, 17:49

⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 09 Oct 2012, 22:56

Trenul urban de pe Centura Feroviară București, așteptat cu gări în paragină și câini vagabonzi

cai-ferate-grup-RC.jpg


CFR călători ar fi investit deja 234.000 de euro în centura feroviară a Bucureștiului. Totuși, gările sunt încă într-o stare deplorabilă.

Reprezentanții companiei, citați de Realitatea tv, susțin că se așteaptă ca zilnic trenul urban să fie folosit de 2.000-3.000 de călători. Trenul ar urma să lege Gara de Nord de Gara Progresu, pentru ca apoi să ajungă și la Jilava. Gările, însă, se află în același stadiu de degradare ca și până acum, în ciuda investițiilor de care vorbesc reprezentanții CFR: instalațiile sanitare nu sunt legate la canalizare, mobilierul a rămas același dinainte de 1989, iar câinii vagabonzi și-au găsit adăpost în construcții.

Din totalul de centură feroviară a Bucureștiului, ce are o lungime de 72 de kilometri, va fi utilizată doar jumătate.
În prezent, doar trenurile de marfă folosesc centura.

Proiectul centurii feroviare a Capitalei este dezvoltat de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) şi vizează realizarea unor puncte intermodale şi de transfer de călători între operatorii CFR Călători, Metrorex şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB).

Stații pentru marfă

Situația nu s-a schimbat foarte mult în ultima jumătate de an: "E aproape finalizată. S-au realizat lucrările la calea ferată şi la liniile electrice, iar acum se lucrează îndeosebi la staţii. Centura feroviară va putea fi deschisă începnd din acest an, dar etapizat. Vom pune în funcţiune la început staţiile care favorizează transportul de călători. Pe viitor avem în vedere şi amenajarea unor parcări în zona staţiilor", preciza pentru B365.ro, Adrian Criţ, Directorul Autorităţii Metropolitane de Transport Bucureşti,în luna aprilie.

Astfel, staţiile sunt principalele impedimente pentru inaugurarea integrală a centurii. "Multe staţii de pe traseul centurii au fost construite pentru transportul de marfă, şi astfel nu corespund pentru transportul de călători. În multe cazuri, ele nu se leagă de reţeaua rutieră. Vor fi necesare investiţii mai mari în cazul acestora", a explicat Adrian Criţ.

În staţiile Pantelimon,Voluntari, Otopeni, Bucureşti Vest, Vârteju, Mogoşoaia, Jilava, Bucureşti Progresu, Berceni, Popeşti Leordeni, Bucureşti Sud - gr. Tehnica se vor desfăşura lucrări de reparaţii interioare şi exterioare la clădiri. Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este anul 2012, iar costurile estimate pentru aceste lucrări sunt de 1.241.200 lei", se arată intr-o notă a CFR. În plus, potrivit companiei, în strategia CFR SA pentru perioada 2012-2020 sunt prevăzute lucrări de modernizare a reţelei de cale ferată în zona Bucuresti şi de dezvoltare a reţelei existente pentru transportul de călători în zona metropolitană.

Potrivit acestei strategii, se vor moderniza tronsoanele aflate între staţiile c.f. Chitila, Mogosoaia, Otopeni, Voluntari, Bucuresti Sud, Berceni, Jilava, Varteju, Bucuresti Vest, Chiajna, Chitila. Se va reabilita sectorul Bucureşti Sud Grupa Calatori (fost Titan Sud) - Titan si racordarile acesteia cu linia de cale ferată de centură, precum şi tronsonul Jilava-Bucuresti Progresu, care urmează a fi racordat la calea ferată de centură.

"Centura feroviară a Capitalei va fi conectată prin mijloace de transport rutier la staţiile RATB şi la metrou. Urmează să stabilim dacă aceste legături vor fi realizate prin intermediul mijloacelor de transport RATB sau cu operatorii privaţi", a mai precizat directorul Autorităţii Metropolitane de Transport.

O călătorie cu trenul urban va costa doi lei.

Sursa: http://b365.realitatea.net/trenul-urban ... 83523.html
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 10 Oct 2012, 13:35

Azi dimineata am vazut o echipa de lucratori pe zona Centurii care se ocupau de reteaua TTR a liniei. Posibil in perioada urmatoare sa apara si alte echipe. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 13 Oct 2012, 22:24

Dragi pasionati de transportul feroviar si nu numai am onoarea de a va prezenta in randurile care urmeaza cursa inaugurala a trenului urban Bucuresti Nord – Bucuresti Progresu si retur.

Duminca 06.10.2012 la linia 12 a Statiei Bucuresti Nord in jurul orelor 14 se afla garat un automor Desiro care urma sa plece cu oficiali din domeniul feroviar pentru a le prezenta prima ruta de tren urban de pe centura feroviara a Bucurestiului.

IMG_2171.JPG
Linia 12 a Statiei Bucuresti Nord se afla garat un automor Desiro
IMG_2269.jpg
Program de circultie pentru trenul 13987-2 Bucuresti Nord - R. 1 Jilva - Bucuresti Progresul


Oficialitatile din domeniul feroviar prezente la inaugurarea rutei de tren urban de pe centura feroviara a Bucurestiului :
- Stefan ROSEANU Ceo CFR Calatori
- Iosif SZENTES Dir. de Exploatare
- Eugen ILIE Dir. Material Rulant
- Laurentiu DUMITRU Dir. STFC Bucuresti
- CRISTIAN IOAN POP Seful Dispeceratului Central
- Viorel LUCACI de la AFER
- Cristi Bardas inginer exploatare la Depoul BC
- Octavian UDRISTE presedinte onorific Club Feroviar

IMG_2176.JPG
Octavian UDRISTE presedinte onorific Club Feroviar
IMG_2181.JPG
IMG_2183.JPG
IMG_2184.JPG


Trenul avand indicativul 13987-2 s-a pus in miscare in jurul orei 15:00, ca de obicei iesirea din Bucuresti Nord a fost destul de inceata deoarece iesirea din abatere se face cu 15 km/h, prima oprire sa efectuat in Halta Bucuresti Basarab,acesta halta este prevazuta cu peron.

IMG_2172.JPG
13987-2 Bucuresti Nord - R. 1 Jilva - Bucuresti Progresul
IMG_2344.JPG
IMG_2345.JPG
IMG_2346.JPG
IMG_2348.JPG
IMG_2349.JPG


La P.O Carpati am oprit pe firul 1 unde nu este amenajat peron, s-a decis ca pe viitor trenu sa opreasca pe firu 2 unde este amenajat un peron .
Halta Carpati (P.O. Carpati): este situata la km 4 + 100 (pe M700) si este infiintata dupa anul 1980. Inaintea ei a mai infiintat o halta inaugurata la 12.03.1944 odata cu inaugurarea M900, integrata in noua halta extinsa dupa anul 1980.

IMG_2337.JPG
IMG_2338.JPG
IMG_2339.JPG
IMG_2340.JPG
IMG_2341.JPG
IMG_2342.JPG
IMG_2343.JPG


De la Bucurestii Noi pana la Statia CF Chiajna s-a mers la cale libera cu o viteza maxima de 20 km/h cu o durata de 13-14 minute, disconfortul creat de aceste acţiuni de sustragere a componentelor feroviare, care de altfel produc şi perturbaţii majore în circulaţia şi manevra trenurilor.Marea majoritate a oficialitatilor care insoteau trenul pentru Bucuresti Progresu erau indignate de faptul ca nu s-a reusit sa se stopeze furturile de componente feroviare

IMG_2174.JPG


Statia 16 Februarie (Bucurestii Noi):
Este situata la km 7 + 910 si a fost inaugurata la data de 12.03.1944, avand un numar de sase linii cu o lungime de 839 de metri, la fel ca si astazi. De aici se racordau un numar de 8 linii industriale construite intre anii 1977 – 1982. Statia la inugurare a primit denumirea de Marele Voievod Mihail, fiind redenumita in 16 Februarie dupa anul 1948. Dupa anul 1991 a capatat denumirea actuala de Bucurestii Noi.

IMG_2173.JPG
In Bucurestii Noi oprim pentru avizare
]
IMG_2325.JPG
IMG_2326.JPG
IMG_2327.JPG
IMG_2328.jpg
IMG_2329.JPG
IMG_2330.JPG
IMG_2332.JPG
IMG_2333.JPG
IMG_2334.jpg
IMG_2335.JPG
IMG_2336.JPG


Gara Chiajna:

IMG_2177.JPG
IMG_2179.JPG
IMG_2180.JPG
IMG_2297.JPG
IMG_2298.jpg
IMG_2299.JPG
IMG_2300.JPG
IMG_2301.JPG
IMG_2302.JPG
IMG_2303.JPG
IMG_2304.JPG
IMG_2305.JPG
IMG_2306.JPG
IMG_2307.JPG
IMG_2308.JPG
IMG_2309.JPG
IMG_2310.JPG
IMG_2312.JPG
IMG_2313.JPG
IMG_2314.JPG


Infiintata la 12.03.1944, situata la km 9 + 100. Inca de la infiintare linia a avut un numar de 6 linii cu o lungime de 836 de metri, la fel ca si astazi. In urma cu cativa ani insa, linia 1 abatuta, a fost scurtata cu cateva sute de metri in capatul din directia Y a liniei.

IMG_2315.JPG
linia 1 abatuta, a fost scurtata cu cateva sute de metri in capatul din directia Y a liniei
IMG_2318.jpg
linia 1 abatuta, a fost scurtata cu cateva sute de metri in capatul din directia Y a liniei
IMG_2321.jpg
linia 1 abatuta, a fost scurtata cu cateva sute de metri in capatul din directia Y a liniei
IMG_2322.JPG
linia 1 abatuta, a fost scurtata cu cateva sute de metri in capatul din directia Y a liniei


In jurul orei 15:21 plecam din statia CF Chiajna in directia Bucuresti Vest, in sfarsit ne deplasam cu viteza, dupa ce traversam strada Eroului din Orasul Chiajna ne oprim pentru a stabili o noua halta pentru trenul urban, de data aceasta oprirea va fi aproape de centrul Chiajnei.
* De mentionat ca in zona barierei de la Chijana se afla nu departe de cantonul de cale ferata, fosta cladire a bucatariei garnizoanei fortului din apropiere, devenita astazi restaurant. Asta gasiti pe Google la fortul Chiajna cu date exacte. ;)

IMG_2186.JPG
IMG_2187.JPG
IMG_2279.JPG
IMG_2293.JPG
IMG_2294.JPG
IMG_2295.JPG
IMG_2296.JPG


Intre Statile Bucuresti Vest si Chiajna exista un racord catre o linie industriala care intra in curtea la Transilvania Trading SRL .

IMG_2296.JPG
IMG_2297.JPG


Un punct de oprire pentru pasageri ar putea fi sub podul suprateran de la A1 din zona complexului comercial militari destul de aproape de Bucuresti daca ar exista o legatura cu RATB-ul ar putea avea un numar ridicat de pasageri.

IMG_2189.JPG
IMG_2288.JPG


In Statia CF Bucuresti Vest s-a amenajat un peron din beton la linia 2 directa a statiei, lungimea acelui peron este distanta cuprinsa intre cele 2 usi ale automotorului Desiro.

IMG_2194.JPG
Viorel LUCACI de la AFER
IMG_2195.JPG
IMG_2196.JPG
IMG_2285.JPG
IMG_2192.JPG


Statia se pare ca a fost inaugurata pe la inceputul anilor 1950 ai secolului trecut. Initial purta denumirea de Ciorogarla. Si aceasta statie la fel ca si altele de pe Centura Bucurestiului provine dintr-o veche statie a forturilor militare (in apropiere se afla bateria intermediara 17-18 aparinand Fortului XVII Domnesti aflat in apropiere) si este posibil sa fi fost inaugurata in anul 1951 odata cu redarea catre circulatie a fostei linii a forturilor. In anul 1956, in nomenclatorul CFR statia apare sub denumirea de Ciorogarla, cu codul 100 8 3 pe sectia de circulatie 45 si numarul ordine ale ei pe sectie 01.

IMG_2191.JPG
IMG_2278.JPG
IMG_2279.JPG
IMG_2280.JPG
IMG_2281.JPG
IMG_2282.JPG
IMG_2283.JPG
IMG_2284.JPG
IMG_2287.JPG


Oprim la Canton Domnesti h, unde trebuie amenajate peroanele pentru a facilita accesu calatorilor in tren, de aici se poate face legatura cu orasul Bucuresti prin Prelungirea Ghencea cu introducerea sau prelungirea unei lini a RATB-ului, legatura cu localitatea Domnesti se efectueaza prin Soseaua Tudor Vladimirescu.

IMG_2201.JPG
Canton Domnesti h vedere spre Bucuresti Vest
IMG_2202.JPG
Canton Domnesti h vedere spre Varteju


Un alt punct de oprire ar putea fi realizat sub podul suprateran prin care se realizeaza traversarea Soselei Alexandriei (E70) si in acesta zona trebuie amenajate peroane plus o viitoare legatura cu RATB-ul sa-r putea prelungi linia 226 sau crearea liniei 226 BIS, care la un anumit interval orar o masina sa circule pana la pasaj.

IMG_2204.JPG
Podul suprateran prin care se realizeaza traversarea Soselei Alexandriei (E70) vedere spre Bucuresti Vest
IMG_2205.JPG
Podul suprateran prin care se realizeaza traversarea Soselei Alexandriei (E70) vedere spre Varteju
IMG_2206.JPG
Drum de acces pentru o viitoare linie a Ratb-ului paralel cu Soseaua Alexandriei (E70)
IMG_2207.JPG
Drum de acces pentru o viitoare linie a Ratb-ului paralel cu Soseaua Alexandriei (E70)
IMG_2208.JPG
Drum de acces pentru o viitoare linie a Ratb-ului paralel cu Soseaua Alexandriei (E70)


Ajungem in Statia CF Varteju in jurul orei 15:46 unde oprin pe linia 4 directa, pe viitor imbarcarea pasgerilor sar putea sa se faca de la linia 1 abatuta sau amenajarea unor peroane la linile 4-5. Gara Varteju este amplasata foarte departe de Localitatea Varteju daca nu se face legatura cu un mijloc de transport in comun nu prea as vedea calatori care s-a foloseasca trenu.

IMG_2209.JPG
IMG_2210.JPG
IMG_2211.JPG
O mica sedinta foto cu trenul 13987-2 in Statia CF Varteju
IMG_2214.JPG
O mica sedinta foto cu oficilitatile din domeniul feroviar in Statia CF Varteju


Statia are cam aceeasi poveste ca si Bucuresti Vest. Statia Varteju detine un numar de 10 linii, doua directe si 8 abatute, cu o lungime medie de 750-830m, modifcare realizata tot in perioada anilor 1962-1972. In nomenclatorul din anul 1956, statia apare cu acelasi nume si cu codul: 100 8 4, pe sectia de circulatie 45 si cu numarul de ordine pe sectie 02.

IMG_2213.JPG
IMG_2215.JPG
Semnale de iesiri din Statia CF Varteju
IMG_2272.JPG
IMG_2273.JPG
IMG_2274.JPG


Sub pasajul supraterean pe care trece Soseaua Girgiului (E70; E 85) pot fi amenajate peroane pentru urcrea/coborarea pasagerilor din automotor, de la terminalul C.F.R. PROGRESUL ar putea fi prelungita o linie de autobuz pana la pasaj pentru a prelua/aduce posibili calatori care ar dori sa utilizeze trenu.

IMG_2219.JPG
Podul suprateran prin care se realizeaza traversarea Soseaua Girgiului (E70; E 85) vedere spre Varteju
IMG_2218.JPG
Podul suprateran prin care se realizeaza traversarea Soseaua Girgiului (E70; E 85) vedere spre Jilava
IMG_2220.JPG
Drum de acces pentru o viitoare linie a Ratb-ului paralel cu Soseaua Girgiului (E70; E 85)
IMG_2221.JPG
Drum de acces pentru o viitoare linie a Ratb-ului paralel cu Soseaua Girgiului (E70; E 85)


Pana in R. 1 Jilva oprim in zona unei foste fabrici/interprindere pentru un posibil punct de oprire care specialisti din domeniul feroviar il considera viabil .

IMG_2222.JPG
IMG_2223.JPG
IMG_2224.JPG
IMG_2226.JPG
IMG_2228.JPG


In jurul orei 16:05 trenul 13987-2 soseste la linia 2 a statiei CF Bucuresti Progresul proaspat renovata, aici oficiali din domeniul feroviar erau astepti de seful de statie, care le-a prezentat imprejurimile.

IMG_2250.JPG


Deschisa la 19 noiembrie 1960, transformata din halta in statie sistematizata si dezvoltata ca statie finala a caii ferate Bucuresti – Giurgiu, in urma inchiderii din anul 1959 a jumatatii de vest a fostei Centuri Mici a Bucurestiului.

IMG_2232.JPG
IMG_2240.JPG
IMG_2241.JPG
IMG_2242.JPG

IMG_2243.JPG
IMG_2244.JPG
IMG_2246.JPG
IMG_2247.JPG

IMG_2248.JPG
IMG_2249.JPG
IMG_2251.JPG
IMG_2252.JPG

IMG_2253.JPG
IMG_2254.JPG
IMG_2257.jpg
IMG_2259.JPG


Fosta halta Progresul se afla la km 12+900 si a fost infiintata in anul 1953. In anul 1960 cand a fost desfiintata si ridicata la rang de statie avea un numar de patru linii cu o lungime de 949 de metri. Lucrarile de transformare a fostei halte in statie au avut loc intre anii 1954 – 1958, statia pastrandu-si configuratia pana in zilele noastre. De aici se racordau un numar de 18 linii industriale infiintate intre anii 1960 – 1989.

IMG_2262.jpg
IMG_2263.jpg
IMG_2264.JPG
IMG_2265.JPG
IMG_2266.JPG


Langa statie se afla terminalu RATB GARA PROGRESUL unde intorc linile de autobuz 116; 216 intervalul dintre vehicule este de 10-20 de minute L-V, iar S-D si in zile de sarbatori legale este 12-20 de minute.

IMG_2233.JPG
IMG_2235.JPG
IMG_2237.JPG
IMG_2239.JPG


Trenu a plecat din Bucuresti Progresu catre Bucuresti Nord in jurul orei 16:22.

IMG_2260.JPG


13989-2 Bucuresti Progresul - R.1. Jilava - Bucuresti Nord soseste in Gara de Nord in jurul orei 17:35 la linia 12 .

IMG_2350.JPG
IMG_2351.JPG
IMG_2352.jpg
IMG_2353.JPG


Concluzia este urmatoarea: la intoarcere calatoria este mai lunga din cauza restrictiei de viteza pe fir 2 cuprinsa intre R. 1 Jilva – R.2 Chiajna cu 30 km/h pe o distanta de 20 km, amenajarea unor peroane in anumite statii sau puncte de oprire, o colaborare intre RATB si CFR Calatori pentru introduceera unor linii de autobuze care sa acopere statile de pe centura feroviara a Bucurestiului, cresterea vitezei pe ambele fire intre Chiajna si Bucuresti Progresu la un 70-80 km/h, in mersul oficial trenu ar trebui sa faca 55 de minute, intre Bucuresti Progresu – Bucuresti Nord calatoria a durat 80 de minute.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 14 Oct 2012, 00:34

Excelenta relatarea! Sper ca in cel mai scurt timp sa se rezolve si celelalte probleme invocate de autoritati, in vederea desfasurarii unui trafic de calatori civilizat pe Linia de Centura a Bucurestiului. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde biszakabel pe 14 Oct 2012, 08:13

Frumos reportaj! Felicitări !
Avatar utilizator
biszakabel


Mesaje: 15
Membru din: 08 Apr 2011, 09:13
Localitate: Sfîntu Gheorghe, jud. Covasna

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 14 Oct 2012, 11:32

biszakabel scrie:Frumos reportaj! Felicitări !


Multumesc :D .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 15 Oct 2012, 13:20

In curand, pregatim un alt reportaj interesant, despre o alta parte a Centurii feroviare a Bucurestiului, cuprinsa intre Mogosoaia si Otopeni, asa cum arata aceasta zona in vara anului trecut si asa cum arata cu mici diferente, si in prezent. Din cate stiu, exista sanse mari ca de anul viitor, daca lucrurile vor merge intr-o directie buna, si aceasta zona sa intre in reparatie sau chiar refactie. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Trifu22 pe 15 Oct 2012, 14:20

Din pacate aceste lucrari nu vor fi durabile daca nu se va baga paza necesara pentru a opri sustragerea catenarei precum si a elementelor electromecanice din instalatiile feroviare.
Acum patru zile s-a furat un transformator dintr-un pichet de pe racordul Buciumeni - Mogosoaia injurul orei 22:00 iar semnalele luminoase si acustice la trecerea la nivel a caii ferate cu DN1A nu funcionau din aceasta cauza.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 16 Oct 2012, 06:13

Trifu22 scrie:Din pacate aceste lucrari nu vor fi durabile daca nu se va baga paza necesara pentru a opri sustragerea catenarei precum si a elementelor electromecanice din instalatiile feroviare.
Acum patru zile s-a furat un transformator dintr-un pichet de pe racordul Buciumeni - Mogosoaia injurul orei 22:00 iar semnalele luminoase si acustice la trecerea la nivel a caii ferate cu DN1A nu funcionau din aceasta cauza.


Ce catenara pe Centura? :))), folosim automotoare, iar furturile se produc in zona orasului Buftea .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 18 Oct 2012, 13:19

Toate ca toate, insa daca acest proiect va prinde viata si se va dezvolta, cred ca va ramane in Istoria cailor ferate ca primul proiect de anvergura in materie de transport in comun de dupa 1990. Sper sa vedem lucruri din ce in ce mai interesante in viitorul apropiat! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 18 Oct 2012, 14:04

Daniel scrie:Toate ca toate, insa daca acest proiect va prinde viata si se va dezvolta, cred ca va ramane in Istoria cailor ferate ca primul proiect de anvergura in materie de transport in comun de dupa 1990. Sper sa vedem lucruri din ce in ce mai interesante in viitorul apropiat! :dance:

Intrebarea este urmatoarea in cati ani se va concretiza acest proiect care sa cuprinda toata centura nu doar Bucuresti Nord - Progresu ?
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 18 Oct 2012, 20:15

Asta este o intrebare buna. Daca lucrurile nu se misca deloc la CFR Infrastructura, si cu "voie" de la Minister, atunci tot proiectul va fi ingropat inca din start. Iti dai seama ca un tren care circula pe o infrastructura nemodernizata de prin anii '80 nu mai are cum sa fie eficient si va sfarsi prin a produce pierderi, la fel ca cel de aeroport.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 20 Oct 2012, 15:07

Va invit sa vizionati un cab view realizat pe linia de centura a Bucurestiului din trenul 13987-2 Bucuresti Nord - Bucuresti Progresul si retur .

English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde Daniel pe 24 Oct 2012, 10:50

Ei bine, saptamana aceasta, dupa cum am promis, va vom oferi un reportaj despre linia de centura intre statiile c.f. Mogosoaia si Otopeni, dintr-o expeditie din vara anului trecut in aceasta zona. De atunci si pana azi situatia nu s-a schimbat cu mult, asa ca imaginile inca mai sunt de actualitate. Sa speram ca in viitorul apropiat situatia liniei se va imbunatati substantial.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde ANDU2100CP pe 24 Oct 2012, 11:02

Un reportaj de mare exceptie , felicicati Danie pentru instantaneele din cabina si pentru prezentarea trasului :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingorange: :greetings-clappingorange:
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Locuitorii din afara Capitalei vor putea ajunge in centr

Mesajde zofei.2006 pe 24 Oct 2012, 12:59

ANDU2100CP scrie:Un reportaj de mare exceptie , felicicati Danie pentru instantaneele din cabina si pentru prezentarea trasului :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingyellow: :greetings-clappingorange: :greetings-clappingorange:


Ce Daniel, ba Andule te-ai prosti eu am fost .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Următorul

ÃŽnapoi la DISCUTII GENERALE DESPRE TRENURI / GENERAL DISCUSSIONS ABOUT TRAINS

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki