Pagina 1 din 3

Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 05 Mar 2010, 15:22
de Trifu22
Salutare!
Acum cateva luni a oprit un marfar GFR in statia Buftea.
A lasat cateva gropi in sina... le-am pozat si m-am gandit sa deschid acest topic cu defecte.
iata si pozele:
DSC03864.jpg
DSC03863.jpg
DSC03865.jpg
DSC03868.jpg

si inca ceva prin Gara de Nord la un ac de macaz
DSC00046.jpg

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 09 Mar 2010, 01:57
de Daniel
Parerea mea, ca este extrem de grav ceea ce se intimpla. Oare cine plateste "oalele sparte"?! :think:

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 09 Mar 2010, 06:22
de Stefan Stanescu
Buna ideea cu acest topic! Pun si eu o poza de la Scrovistea unde trenurile de calatori trec cu viteza maxima de 140 km/h.

IMG_1291.jpg

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 09 Mar 2010, 22:57
de Trifu22
inainte roata calca fix pe mijlocul ciupercii sinei, 1,5 cm, nu era lustruia pana la interior

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 10 Mar 2010, 10:48
de Daniel
Un lucru e clar: infrastructura e la pamant si se pare ca fonduri nu exista pentru remedierea acestei situatii. Daca tot nu sunt bani, de ce sa nu se aplice niste amenzi celor care distrug calea de rulare? Poate din acei bani se pot repara aceste sttricaciuni. E o idee... :techie-idea:

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 10 Mar 2010, 14:51
de Florin
Stefan Stanescu scrie:Buna ideea cu acest topic! Pun si eu o poza de la Scrovistea unde trenurile de calatori trec cu viteza maxima de 140 km/h.

IMG_1291.jpg


Sina ca sina, dar si traversa ii ciobita....

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 11 Mar 2010, 09:53
de ionutz72
Daniel scrie:Un lucru e clar: infrastructura e la pamant si se pare ca fonduri nu exista pentru remedierea acestei situatii. Daca tot nu sunt bani, de ce sa nu se aplice niste amenzi celor care distrug calea de rulare? Poate din acei bani se pot repara aceste sttricaciuni. E o idee... :techie-idea:

Adică să pui mecanicul de locomotivă să plătească că nu i-a intrat antipatinarea? Cum îl găseşti? :D
Că primele poze din cauza aia par,a patinat maşina..Din astea găseşti în faţă,pe o distanţă de 50m, cam la fiecare semnal de intrare în staţii,câteodată şi în staţii în faţa semnalului de ieşire. Mai ales acolo unde staţia e mai în panta şi condiţiile de demarare sunt mai grele..

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 11 Mar 2010, 10:35
de Daniel
Nu sint atat de convins ca nu poate fi depistat vinovatul. Imposibil nu este ;) Dar oricum, ar trebui societatea careia ii apartine convoiul repsectiv probabil sa fie sanctionata. Oricum, in opinia ta care ar fi solutia? Schimbarea liniilor odata la cateva luni? Hai sa ne gandim, daca spui ca astfel de evenimente sunt frecvente si oarecum "normale". Nu sint expert in domeniu, si te cred atunci cand afirmi niste lucruri, pentru ca lucrezi in domeniu. Dar ar trebui gasita cumva o rezolvare - parerea mea. Macar o rezolvare tehnica. Are cineva idee?

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 11 Mar 2010, 10:48
de ionutz72
Nu ştiu instrucţia mecanicului de locomotivă ce zice în astfel de cazuri,dar din ceea ce ştiu la un loc unde a patinat maşina sunt şanse foarte mari să se rupă sina din cauza bătăii ce se produce. Am văzut că s-a mai practicat în unele locuri umplerea acelor găuri cu acetilenă :)

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 11 Mar 2010, 10:53
de Daniel
Interesant procedeul. Prea multa metalurgie nu-mi mai aduc aminte de prin facultate, dar ma gandesc totusi ca s-ar putea realiza un aliaj mai dur pentru cupoanele aflate in zonele de acest gen pentru o cat mai mare protectie fata de astfel de actiuni mecanice destructive ale rotilor. In mod sigur problema o fi fost studiata si de altii. Posibil ca o astfel de solutie sa fie mult prea scumpa. Acuma imi dau si eu cu presupusul, tb sa recunosc :mrgreen:

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 19 Apr 2010, 17:07
de Daniel
Recent, am vizitat o portiune din Magistrala 900, undeva la iesirea din Bucuresti. In acea zona, la iesirea dintr-o curba, cred ca limita de viteza este undeva la 120. Sau cel putin asa ar fi trebuit sa fie. Am sa atasez fotografiile din zona respectiva si astept opiniile voastre. Nu prea as crede ca in zona cu pricina se stationeaza, pentru ca aceste defecte sa aiba drept cauza pornirea de pe loc a unor trenuri grele de marfa. Poate calitatea materialului din care sunt facute acele cupoane de sina a dus la deteriorarea lor in asa hal.

M900 078.jpg
Foto: Daniel
M900 079.jpg
Foto: Daniel
M900 080.jpg
Foto: Daniel
M900 081.jpg
Foto: Daniel
M900 082.jpg
Foto: Daniel
M900 083.jpg
Foto: Daniel
M900 084.jpg
Foto: Daniel
M900 085.jpg
Foto: Daniel
M900 086.jpg
Foto: Daniel
M900 087.jpg
Foto: Daniel
M900 088.jpg
Foto: Daniel
M900 089.jpg
Foto: Daniel
M900 090.jpg
Foto: Daniel
M900 091.jpg
Foto: Daniel
M900 092.jpg
Foto: Daniel
M900 093.jpg
Foto: Daniel
M900 094.jpg
Foto: Daniel
M900 095.jpg
Foto: Daniel
M900 096.jpg
Foto: Daniel
M900 097.jpg
Foto: Daniel
M900 099.jpg
Foto: Daniel
M900 100.jpg
Foto: Daniel
M900 101.jpg
Foto: Daniel
M900 102.jpg
Foto: Daniel
M900 103.jpg
Foto: Daniel
M900 104.jpg
Foto: Daniel
M900 105.jpg
Foto: Daniel
M900 106.jpg
Foto: Daniel
M900 107.jpg
Foto: Daniel
M900 108.jpg
Foto: Daniel
M900 109.jpg
Foto: Daniel
M900 110.jpg
Foto: Daniel


"Dara" respectiva are o lungime cam de 10m. Oricum, se afla pe ambele fire de circulatie. O fi din cauza inscrierii in curba? :think:

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 19 Apr 2010, 18:00
de EA1clony106
aceste gropi sau cum se numesc sunt din cauza locomotivei patineaza ...Fiind si liniile vechi este normal sa se faca asemenea "gropi"pe linii ...si precizez k locomotivele cu Icol patineaza fata de cele clasice ....inainte sa fi fost modernizate locomotivele era mai usor de intretinut linia pentru ca cele clasice nu patineaza asa des ca icol-urile ....aici estte vina si intretinatorilor de la cfr infrastructura sau mai bine zis a celor de sus (boc-berceanu etc ) motivele sunt aceleasi ..nu sunt bani ..Oare unde sunt banii si proiectele de imbunatatire....UE ar acorda o gramada de bani pentru proiecte ..dar acestea nu sunt existente ..oare de ce ?...un exemplu este dat pe magistrala M900 ..cfr infrastructura au redus viteza max pe unele portiuni de 140 km la 120 km deoarece se creeau aceste defecte pe linii :D ....

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 20 Apr 2010, 03:56
de Trifu22
astea-s clar urme de patinaj. au ramas si bucati din bandaj pe sina din cate se observa

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 20 Apr 2010, 08:40
de Daniel
Bine ca m-ati lamurit in problema asta. Oricum fata de alte rute aceasta nu este foarte circulata. Linia cred ca a suferit o refactie in acea portiune acum vreo 3 ani parca, daca nu ma insel :confusion-confused:

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 17 Mai 2010, 21:58
de Trifu22
Asta am prins-o in Timișoara

DSCF2052.JPG

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 17 Mai 2010, 22:15
de Vlad0012
hmm trifu e cam multa verdeata intre lini cea ce ma duce cu gandu ca a fi a unei lini de tramvai de la capatul lui 4 sau 5 sau o linie CFR dezafectata

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 19 Mai 2010, 08:52
de adycfrbucuresti
Salut all care imi poate spune si mie la ce ora ajunge la Brasov Rapidu secuiesc

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 19 Mai 2010, 09:11
de ionutz72
adycfrbucuresti scrie:Salut all care imi poate spune si mie la ce ora ajunge la Brasov Rapidu secuiesc

viewtopic.php?f=99&t=581

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 24 Mai 2010, 18:46
de Daniel
Trifu22 scrie:astea-s clar urme de patinaj. au ramas si bucati din bandaj pe sina din cate se observa

Am mers cu trenul recent in zona si nu sunt deranjante aceste urme de patinaj. Cel putin trenul a rulat bine pe acele portiuni cu exceptia unui harait care se auzea constant.

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 24 Mai 2010, 23:29
de Trifu22
acel harait se auzea cam peste toata linia

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 10 Iun 2010, 09:57
de danny96
Cat ma duceam sa filmez un tren am gasit niste mici defecte la calea ferata....La Comanesti
Snapshot001.jpg
Foto: Danny96

Snapshot002.jpg
Foto: Danny96

Snapshot003.jpg
Foto: Danny96

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 10 Iun 2010, 11:51
de Vladyz
ROMANIA

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 10 Iun 2010, 12:11
de edy_cfr
danny96 scrie:Cat ma duceam sa filmez un tren am gasit niste mici defecte la calea ferata....La Comanesti...

Ala nu e defect. Acolo sunt doua cupoane de sina sudate si apoi polizate. Asa ramane in urma sudarii.
Vezi aici ce inseamna mai exact.


Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 10 Iun 2010, 14:41
de Daniel
E buna observatia edy - cam asta banuiam si eu dupa prima vizionare a imaginilor lui danny.

Re: Defecte in infrastructura feroviara

MesajScris: 14 Iul 2010, 01:34
de Trifu22
asta e din statia Chitila

DSCF2945.JPG