Pagina 1 din 1

Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 01 Oct 2016, 22:44
de Mihai Nicolae
O ramă Stadler Flirt aparţinând TrenItalia a venit în România pentru ca să efectueze câteva teste pe inelul feroviar de la Făurei. Rama va sta în România aproape 1 lună.

1.jpeg
© Mihai Nicolae (2016)

2.jpeg
© Mihai Nicolae (2016)

3.jpeg
© Mihai Nicolae (2016)


Si filmarea de azi:


Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 01 Oct 2016, 23:11
de Andrei98
Macar asa la teste sa mai vedem si noi material rulant de calitate, daca nu am avea inelul de la Faurei nu stiu ce ar mai fi pe la noi :violin:

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 02 Oct 2016, 12:10
de Daniel
Pentru Romania, din punctul meu de vedere si din ce am mai citit, o astfel de rama electrica nu este inca o varianta de ales pentru niciun operator de transport feroviar, in conditiile unei infrastructuri proaste, deoarece situatia de fata ridica substantial costurile de mentenanta. Sunt frumoase, nu prea mai seamana a trenuri ci mai degraba a tramvaie, or consuma putin, insa la capitolul piese si accesorii, costurile, repet, sunt foarte mari si ce iei pe mere dai pe pere. :mrgreen:

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 02 Oct 2016, 13:00
de Andrei98
La asta ma refeream si eu, la infrastructura proasta. La noi daca s-ar cumpara material rulant de orice calitate(de la cel mai bun pana la cel mai prost) toate o sa aibe probleme si o sa inceapa unii cu gura ca acel material rulant este prost.

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 02 Oct 2016, 13:10
de Daniel
Deocamdata folosirea materialuluui rulant "clasic" existent la noi, care are performante foarte bune, insa nu are linii pe care sa arate ce pot, este solutia ideala in acest moment. Peste vreo 10 ani mai vorbim si de trenuri mai moderne, cand om avea macar toate liniile magistrale in stare execelenta si aduse la viteze civilizate.

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 03 Oct 2016, 16:09
de Drakkar electric
Frumos trenul. Se poate introduce si la CFR doar pe liniile modernizate si eu l-as vedea pe trenuri regio, pentru ca interioarele sunt realizate din start pentru astfel de curse. Ar fi o greseala sa fie introduse pe trenuri de lung parcurs la fel cum s-a facut in anul 2000 cand vedeai sageti incomode si fara locuri de bagaje prea mari pe trenurile rapid si accelerat catre Galati spre exemplu si chiar Tulcea. Mai ales pe linia 300 pentru personalele de la Brasov la Sighisoara si Teius ar fi bine sa se inlocuiasca din vechiturile frantuzesti clasa 58 cu asa ceva.

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 03 Oct 2016, 19:46
de Daniel
E o idee.

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 03 Oct 2016, 19:48
de Andrei98
Ar fi pacat sa ajunga pe acolo, dupa o luna ar arata ca vechile TE-uri :))

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 06 Oct 2016, 17:54
de Mihai Nicolae

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 07 Oct 2016, 14:43
de Drakkar electric
Intrebare: Hyperion e copiat dupa asta sau invers ca nu imi dau seama. :lol:

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 08 Oct 2016, 15:06
de Daniel
Buna intrebarea! :lol: Daca vorbim la modul serios, in materie de design industrial, s-au impus niste uniformizari in Europa, deoarece U.E. implementeaza tot felul de standarde, mai ceva ca in fostele tari socialiste. Pacat ca nu ati avut acces si in interior sa faceti niste fotografii. Din ce am mai citi aceste rame electrice sunt dotate si cu compartiment pentru seful de tren si compartiment cu doua paturi suprapuse pentru restul partidei trenului. Un fel de compartiment de siguranta, insa altfel aranjat. Hai sa vedem cateva imagini suprinse de pasionatii din Cehia de la wagonweb.cz, dintr-o rama Flirt de ultima generatie achizitionata de PKP (caile ferate polone):

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Restul de imagini pot fi vazute AICI.

:dance:

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

MesajScris: 13 Oct 2016, 06:19
de Daniel
Am gasit si un film cu prezentarea unei rame "Flirt 3" achizitionata de PKP:



Arata destul de misto, cu mult mai fain decat Dart de la PESA:



Probabil nici nu se compara. La trenurile PESA daca va uitati bine pe lateral, ferestrele sunt montate stramb pe cutie din fabricatie. :lol:
P.S. Arata mult mai bine Hyperion-ul nostru decat Dart. :mrgreen: