Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Mihai Nicolae pe 01 Oct 2016, 22:44

O ramă Stadler Flirt aparţinând TrenItalia a venit în România pentru ca să efectueze câteva teste pe inelul feroviar de la Făurei. Rama va sta în România aproape 1 lună.

1.jpeg
© Mihai Nicolae (2016)

2.jpeg
© Mihai Nicolae (2016)

3.jpeg
© Mihai Nicolae (2016)


Si filmarea de azi:

Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Andrei98 pe 01 Oct 2016, 23:11

Macar asa la teste sa mai vedem si noi material rulant de calitate, daca nu am avea inelul de la Faurei nu stiu ce ar mai fi pe la noi :violin:
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Daniel pe 02 Oct 2016, 12:10

Pentru Romania, din punctul meu de vedere si din ce am mai citit, o astfel de rama electrica nu este inca o varianta de ales pentru niciun operator de transport feroviar, in conditiile unei infrastructuri proaste, deoarece situatia de fata ridica substantial costurile de mentenanta. Sunt frumoase, nu prea mai seamana a trenuri ci mai degraba a tramvaie, or consuma putin, insa la capitolul piese si accesorii, costurile, repet, sunt foarte mari si ce iei pe mere dai pe pere. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Andrei98 pe 02 Oct 2016, 13:00

La asta ma refeream si eu, la infrastructura proasta. La noi daca s-ar cumpara material rulant de orice calitate(de la cel mai bun pana la cel mai prost) toate o sa aibe probleme si o sa inceapa unii cu gura ca acel material rulant este prost.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Daniel pe 02 Oct 2016, 13:10

Deocamdata folosirea materialuluui rulant "clasic" existent la noi, care are performante foarte bune, insa nu are linii pe care sa arate ce pot, este solutia ideala in acest moment. Peste vreo 10 ani mai vorbim si de trenuri mai moderne, cand om avea macar toate liniile magistrale in stare execelenta si aduse la viteze civilizate.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Drakkar electric pe 03 Oct 2016, 16:09

Frumos trenul. Se poate introduce si la CFR doar pe liniile modernizate si eu l-as vedea pe trenuri regio, pentru ca interioarele sunt realizate din start pentru astfel de curse. Ar fi o greseala sa fie introduse pe trenuri de lung parcurs la fel cum s-a facut in anul 2000 cand vedeai sageti incomode si fara locuri de bagaje prea mari pe trenurile rapid si accelerat catre Galati spre exemplu si chiar Tulcea. Mai ales pe linia 300 pentru personalele de la Brasov la Sighisoara si Teius ar fi bine sa se inlocuiasca din vechiturile frantuzesti clasa 58 cu asa ceva.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Daniel pe 03 Oct 2016, 19:46

E o idee.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Andrei98 pe 03 Oct 2016, 19:48

Ar fi pacat sa ajunga pe acolo, dupa o luna ar arata ca vechile TE-uri :))
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Mihai Nicolae pe 06 Oct 2016, 17:54

Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Drakkar electric pe 07 Oct 2016, 14:43

Intrebare: Hyperion e copiat dupa asta sau invers ca nu imi dau seama. :lol:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Daniel pe 08 Oct 2016, 15:06

Buna intrebarea! :lol: Daca vorbim la modul serios, in materie de design industrial, s-au impus niste uniformizari in Europa, deoarece U.E. implementeaza tot felul de standarde, mai ceva ca in fostele tari socialiste. Pacat ca nu ati avut acces si in interior sa faceti niste fotografii. Din ce am mai citi aceste rame electrice sunt dotate si cu compartiment pentru seful de tren si compartiment cu doua paturi suprapuse pentru restul partidei trenului. Un fel de compartiment de siguranta, insa altfel aranjat. Hai sa vedem cateva imagini suprinse de pasionatii din Cehia de la wagonweb.cz, dintr-o rama Flirt de ultima generatie achizitionata de PKP (caile ferate polone):

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Restul de imagini pot fi vazute AICI.

:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Rama electrica Stadler FLIRT in Romania

Mesajde Daniel pe 13 Oct 2016, 06:19

Am gasit si un film cu prezentarea unei rame "Flirt 3" achizitionata de PKP:



Arata destul de misto, cu mult mai fain decat Dart de la PESA:



Probabil nici nu se compara. La trenurile PESA daca va uitati bine pe lateral, ferestrele sunt montate stramb pe cutie din fabricatie. :lol:
P.S. Arata mult mai bine Hyperion-ul nostru decat Dart. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1


ÃŽnapoi la DISCUTII GENERALE DESPRE TRENURI / GENERAL DISCUSSIONS ABOUT TRAINS

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki