M'am gandit ca daca totusi vorbeam si vorbim destul de des depsre remarul, am facut acest topic pentru a va creea o idee desre remarul.Lectura Placuta
Fondata in anul 1870, Remarul 16 Februarie S.A. Cluj-Napoca, este o societate cu capital integral privat, care are ca obiect principal de activitate modernizarea, repararea si mentenanta materialului rulant de cale ferata.
Ei executa urmatoarele tipuri de reparatii:
Reparatii tip RR, RG si RK pentru:
* locomotive Diesel-hidraulice (450CP, 700CP si 1250CP) si Diesel-electrice (1250CP si 2100CP)
* automotoare diesel
* rame electrice
* locomotive cu abur pentru muzee si trenuri turistice
Modernizari locomotive prin:
* remotorizari
* modificare pupitru de comanda
* montare echipamente electrice de ultima generatie
* modernizare cabina de conducere, etc.
Mai pot executa:
* amenajari vagoane de insotire pentru utilaje de intretinere a cailor ferate
* reparatii si reamenajari vagoane de calatori
* revizii periodice tip RT, R1, R2 si 2R2, pentru locomotive diesel hidraulice si diesel electrice
Aici e unul din serviciile oferite de Remarul:
Reparatii planificate locomotive diesel hidraulice si diesel electrice
Reparatiile programate sunt succesiunea operatiilor de:
-o degresare in tunelul de spalare
-o demontare in subansambluri componente
-o degresare, constatare, reparare si probare a subansamblurilor
-o montaj general
-o probe de stand, de casa si de parcurs
-o remedieri dupa probe
-o vopsire si predare finala a locomotivei la beneficiar
Pe fluxul de reparatie a locomotivelor diesel hidraulice exista puncte de control, dotate cu standuri/dispozitive atestate de catre AFER Bucuresti, unde se verifica si se masoara piesele sau subansamblurile reparate si se completeaza fise de masuratori.
Sursa: www.remarul.ro