Am revenit cu informatiile mult asteptate!
1.
De ce semnale nemtesti?
Cand au venit cu proiectul le-a fost mult mai usor sa modifice semnalele proprii pentru a avea focurile in aceeasi ordine ca la noi decat sa adapteze aparatura pentru a lucra cu semnalele noastre, care au alti parametri de functionare. De aici au rezultat semnale pe design nemtesc, care arata exact aceleasi indicatii ca un semnal romanesc, doar ca intr-un mod mai original.
Gasiti diferentele2.
Bine, dar de ce au cutii care seamana cu cele care indica directia in capatul care merge intr-o singura parte?Desi semnalizarea HL est germana arata mai mult sau mai putin aceleasi indicatii ca cea romaneasca (
doar ca arata mai ciudat), ei nu arata iesirea pe stanga in acelasi mod.
In timp ce noi folosim aceeasi lampa ca semnalul de chemare, doar ca lumineaza printr-o fanta, ei folosesc o cutie asemanatoare cu cea directionala care are becurile aranjate pentru a da aceeasi indicatie.
Imagini luate din instructia 004 si de pe sh1.orgAsa ca in loc sa umble la lampi, sa faca diverse sisteme de lentile numai pentru noi, care sa dea indicatia de iesire pe stanga, au folosit aceeasi metoda ca la ei si au utilizat cutia pentru directie.
De aici ne dam seama usor ca semnalele cu doua cutii au una pentru indicatia de directie si una pentru indicatia de iesire pe stanga, dupa cum putem vedea si in vidoeclipul pe care l-am postat recent cu lucrarile in statie.
3.
Daca cele cu doua cutii arata si directia, de ce sunt si in capatul unde se poate merge doar intr-o singura directie?Liniile din capatul Y care au semnale cu cate doua cutii dau acces si inspre grupa A a triajului Videle, deci trebuie sa arate in doua directii: Vadul Lat si triajul Videle.
[s]Cred ca aici se termina misterele Insulei Cibernetice Videle, dupa ce i-am deslusit secretele.[/s] Ma bucur ca v-am starnit interesul cu acest subiect
Daca mai sunteti interesati de aparatura produsa la uzina WSSB, va recomand
acest site si in special sectiunea
brosuri oficiale. Gasiti acolo orice, de la semnale, relee, aparate de cale si chiar lampile folosite pe semnale.
EDIT: Povestea inca nu s-a terminat. Inca mai sunt lucruri iesite din comun la Videle