Semnale ciudate, atipice

SEMAFOARE SI SEMNALE, INDICATOARE, BARIERE, INSTALATII DE ASIGURARE, CENTRALIZARE, MECANIZARE, TELECOMUNICATII, AUTOMATIZARE TRIERE VAGOANE, MASA DE MANEVRA.

Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 31 Dec 2010, 01:42

Am sa incep un nou topic in cadrul acestui subforum. M-am gandit sa deschid subiectul dupa o incursiune recenta (una din multele nocturne) prin zona Liniei de Centura a Bucurestiului. Ei bine, undeva in zona Garii Bucuresti Vest am descoperit doua lucruri intersante. Un prim subiect este un semnal, pe al carui catarg se observa clar semnalul mare de manevra functional. Ceva mai sus, indreptat la 90˚ sta fixat parca de vanturi puternice, un alt semnal posibil de trecere. Acesta este scos din uz, dar indica parca undeva catre o linie imaginara ce ar fi trecut ipotetic si fantomatic peste toate liniile Garii Bucuresti Vest. Poate reusim sa deslusim aceasta prima "enigma" impreuna...

Semnale de iesire din Bucuresti Vest.jpg
Foto: Daniel


Semnalul deserveste linia ce vine din interiorul orasului impreuna cu cea care iese din Depoul Militari al Metrorex si se racordeaza la Linia de centura a Bucurestiului undeva catre capatul X al Garii Bucuresti Vest.

Zona de racord a liniei dinspre Bucuresti Cotroceni cu Linia de Centura in dreptul Garii Bucuresti vest.jpg
Foto: Daniel


Semnalul buclucas.jpg
Foto: Daniel


Vedere dinspre Gara Bucuresti Vest.jpg
Foto: Daniel


Semnal de manevra pe al carui catarg se afla un altul deplasat la 90 de grade.jpg
Foto: Daniel


Se observa deplasarea la 90 de grade pe catarg a semnalului de trecere.jpg
Foto: Daniel


Aceeasi enigma in plan apropiat.jpg
Foto: Daniel


Ei bine, sa trecem la cea de-a doua problema: aparitia a doua semnale de iesire in capatul X al statiei Bucuresti Vest, fixate atipic CFR-ului pe catarge, similar celor de la PKP (Caile Ferate Polone). Mie cel putin mi s-au parut destul de ciudate - practic oricui ii sare in ochi asa ceva. Nu stiu daca in realitate o fi fost o solutie tehnica provizorie, sau pur si simplu asezarea focurilor pe catarg a fost dictata de alte ratiuni in acest mod... Ramane sa dezbatem si aceasta problema impreuna.

Semnale de iesire din Bucuresti Vest.jpg
Foto: Daniel


Detaliu de semnal atipic.jpg
Foto: Daniel


Cele doua semnale atipice CFR-ului - aranjarea pe catarg este similara cu cea de la PKP.jpg
Foto: Daniel


Sa speram ca vom deslusi impreuna aceste "enigme".

:violin:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde EA033 pe 31 Dec 2010, 02:28

Interesanta initiativa de a deschide un astfel de subiect. Prea multe nu pot spune deoarece elementele de infrastructura si istoria lor sunt elemente statice care toate indeplinesc cam aceeasi functie, indiferent de aspectul lor constructiv.

Semnalul pe catarg cu blocul de parcurs intors cel mai probabil a fost victima unei tentative esuate de maltratare, sau a fost rotit de pe catarg in urma acrosarii de catre un vehicul feroviar cu elemente agabaritice.
EA033


Mesaje: 408
Membru din: 26 Apr 2010, 21:12

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 31 Dec 2010, 05:06

Putin probabila varianta acrosarii. Daca ar fi fost asa ar fi prezentat urme ale posibilului impact. Poate ca a fost dezactivat si rotit la 90* cu totul, mai ales ca focurile sunt stinse.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ANDU2100CP pe 31 Dec 2010, 06:56

Sincere felicitari pentru aceste poze de noapte cu semnalele ,pentru munca depusa si noptii nedormite si pline de pericole ,ai facut o treaba excelenta :clap: :clap:
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde zofei.2006 pe 31 Dec 2010, 13:20

Stimate domnule Adrain Zofei,

show details 9:42 AM (3 hours ago)


Vă mulţumim pentru disponibilitatea de a vă adresa CNCF “CFR”SA prin petiţia dumneavoastră înregistrată sub nr. 1/2RP/598/31.12.2010.

În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aprobată cu modificări şi completări ulterioare prin Legea 233/2002, după analizarea tuturor aspectelor sesizate, petiţia dumneavoastră a fost transmisă, spre competentă soluţionare, către Direcţia Instalaţii, din cadrul CNCF “CFR”SA, urmând ca răspunsul să-l primiţi în termenele legale.



Cu stimă,

Specialist în relaţii publice,

Laurenţiu NINU
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 01:50

Sunt curios ce explicatie vom primi. Oricum subiectul este unul destul de interesant :)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 16:25

Semnal de manevra M6C si semnal de iesire XII,prin definitie nu pot exista in capatul X al statiei...
Cred ca conteaza in cazul unei petitii, daca vrei sa ii dai un aspect profi,...daca nu te rezumi numai la fotografiat si atat... :lol:
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 16:42

Imi pare rau Ionut dar nu a zis nimeni ca acel semnal se afla in capatul statiei - se afla undeva dca vrei mai precis paralel cu iesirea din statia cu pricina - practic racordul cu Bucuresti Vest se face undeva "paralel" cu capatul X al statiei. De unde ai scos tu ca acel semnal s-ar afla acolo, nu stiu.... Nu stiu ce alte definitii cunosti tu dar te invit sa dai o tura pe teren sa te convingi.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:01

Daniel scrie:Semnalul deserveste linia ce vine din interiorul orasului impreuna cu cea care iese din Depoul Militari al Metrorex si se racordeaza la Linia de centura a Bucurestiului undeva catre capatul X al Garii Bucuresti Vest.
...
Ei bine, sa trecem la cea de-a doua problema: aparitia a doua semnale de iesire in capatul X al statiei Bucuresti Vest, fixate atipic CFR-ului pe catarge, ...

Sunt cuvintele tale!!! Eu nu am vrut sa fiu acid,ci doar sa atrag atentia! Nu doresc un flame, nu mi-a fost intentia sa atac pe nimeni, dar daca te simti atacat, si crezi ca adevarul doare, comenzile sunt la tine! La multi ani, tuturor!
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 17:03

Bun, si atunci catre care capat al statiei crezi ca apar semnalele alea? Am zis clar "catre capatul X" nu in "capatul X". Si daca in a doua fraza nu foloseam "capatul X" atunci ce puteam sa zic? Spre directia Garii Varteju??? Deci care-i problema? Pe bune... :?:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:06

In capatul Y?! E o diferenta? De ce ti se pare ca vreau cearta mereu cand te/va corectez? :roll:
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:08

Semnale de manevra cu sot, si semnale de iesire cu X sunt in capatul Y al statie, in orice statie din Romania...
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Trifu22 pe 02 Ian 2011, 17:08

Parerea personala este ca aceea fiind o linie industriala la un moment dat a avut semnal de intrare pe linia directa. Ulterior s-a renuntat la semnalul de intrare, acesta inlocuindu-se cu un semnal de manevra.
Fix asta v-am spus cand mergeam cu masina de la fata locului!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2735
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 17:09

Fara misto, se vede clar si in poze ca scrie X - mai vrei sa-ti spun ca am discutat cu un coleg impiegat de-al tau care mi-a confirmat si el care este directia Y si care este X pe linia de centura (pe linga faptul ca scrie si pe semnale)???
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde zofei.2006 pe 02 Ian 2011, 17:10

Eu zic sa asteptam raspunsu celor de la CFR Infrastructura !
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:11

ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 17:13

Pe Linia de centura a Bucurestiului, lucrurile pot sta altfel decat stii si tu. Acolo e o nebunie infioratoare si daca vrei te astept cu drag sa facem intr-o zi o incursiune impreuna si sa discutam si cu colegii tai impiegati din zona acestor statii. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:16

Daniel scrie:Fara misto, se vede clar si in poze ca scrie X - mai vrei sa-ti spun ca am discutat cu un coleg impiegat de-al tau care mi-a confirmat si el care este directia Y si care este X pe linia de centura (pe linga faptul ca scrie si pe semnale)???

Atentie! Sensul X nu e totuna cu un capat al statiei.
Sensul X e de la Bucuresti, sensul Y e spre Bucuresti.Cand pleci din Bucuresti intalnesti numai semnale X,indiferent in ce capat al unei statie esti.
Statia fata de biroul de miscare se imaprte in doua: partea spre Bucuresti e X si opus Y.
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:29

Daniel scrie:Pe Linia de centura a Bucurestiului, lucrurile pot sta altfel decat stii si tu. Acolo e o nebunie infioratoare si daca vrei te astept cu drag sa facem intr-o zi o incursiune impreuna si sa discutam si cu colegii tai impiegati din zona acestor statii. ;)

Instructia de semnalizare Roo4 si RET-ul R002 se aplica peste tot in CFR, indiferent de statie.
Art.165.-(1) Fiecare linie din punctele de secţionare, fiecare semnal, aparat de cale şi post de macazuri, iar în linie curentă fiecare linie de circulaţie a căii duble sau multiple trebuie să aibă un număr de ordine, stabilit astfel:
a. capetele staţiilor din direcţia Bucureşti vor fi considerate cap X al staţiei, ca şi posturile de macazuri, iar macazurile aparatelor de cale se numerotează cu numere fără soţ; capătul opus va fi considerat cap Y iar posturile de macazuri şi macazurile aparatelor de cale vor fi numerotate cu numere cu soţ;
b. numerotarea se va face în ordine crescătoare, dinspre capătul staţiei spre axa sa. Similar se va proceda şi în cazul grupelor de linii distincte din incinta staţiilor de triaj sau tehnice.
(2) Denumirile semnalelor vor fi stabilite prin proiectele de execuţie; de regulă, denumirea semnalelor de circulaţie luminoase se face cu litera X, pentru cele corespunzătoare sensului de la Bucureşti şi cu litera Y, pentru cele corespunzătoare sensului spre Bucureşti. Denumirea acestor semnale se completează cu cifre şi litere care, după caz, vor preciza numărul sau destinaţia liniei, direcţia şi altele asemenea. Semnalele de intrare, de parcurs sau ieşire de la liniile directe se numerotează cu cifre romane, iar semnalele de la celelalte linii, cu cifre arabe. Denumirea şi numerotarea concretă se prevede în planul tehnic de exploatare a staţiei.
(3) Numerotarea semnalelor mecanice de circulaţie se va face în ordine alfabetică, începând cu litera A pentru semnalul de intrare dinspre Bucureşti, la aceasta adăugându-se cifra pentru precizarea numărului de braţe ale semafoarelor.
(4) Numerotarea liniei se face cu cifre romane pentru liniile directe şi arabe pentru celelalte linii, în ordinea crescătoare, începând cu prima linie de la clădirea staţiei spre exterior.
(5) La fiecare staţie trebuie să existe planul de situaţie, în care trebuie să fie trecute, la zi, toate modificările, iar în reglementările privind manipularea instalaţiilor să existe schiţa de semnalizare.
(6) Liniile curente simple, duble sau multiple se numerotează cu cifre romane.
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 17:37

Daniel scrie:Fara misto, se vede clar si in poze ca scrie X - mai vrei sa-ti spun ca am discutat cu un coleg impiegat de-al tau care mi-a confirmat si el care este directia Y si care este X pe linia de centura (pe linga faptul ca scrie si pe semnale)???

Sorry ca nu am edit...
Vezi si poza, semnalele de iesire X se vor gasi in orice statie, in capul Y al statiei...
Asta daca vreti sa invatati de la cine stie, si mai ales daca nu va deranjeaza asta :D mai lasati ranchiunile, ca aveti numai de castigat! Si la multi ani!:character-beavisbutthead:
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 17:54

Eu unul nu am chef de harta cum zici tu, dovada ca scrii in continuare pe acest forum. Bun. In rest, dupa cate stiu sectiunea despre care vorbesc eu este una speciala chiar, atipica, dar vei primi in curand mai multe lamuriri. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde nemesiss pe 02 Ian 2011, 21:06

Salutare tuturor si La Multi Ani !
Nu va mai certati ca nimeni nu stie nimc . terente 27 vad ca stie ceva dar nu stie nimic. De ce ? Nu cunoaste topografia si configuratia statiei Bucuresti Vest. Statia este destul de veche, are acces catre Depoul METROREX MILITARI si mai ales, avea legatura cu statia CFR COTROCENI. Acel semnal, cu semnalizare de manevra si semnalizare principala intoarsa la 90 grade poate fi un semnal de parcurs al statiei Buc. Vest, care nu mai este functional decat ca semnal de manevra. Gara Bucuresti Vest era destul de mare, avand linii de descarcare auto cu rampa, linii de circulatie catre Gara Cotroceni ( care este dezafectata ) Linii de manevra catre CET VEST si METROREX. Statia Buc Vest este amplasata pe sectie cu linie dubla BLA cu dependenta de excludere catre Statia Varteju si apoi Jilava.
Avatar utilizator
nemesiss
Feroviar


Mesaje: 54
Membru din: 06 Noi 2009, 22:08
Localitate: BUCURESTI

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 21:23

Daniel scrie:Eu unul nu am chef de harta cum zici tu, dovada ca scrii in continuare pe acest forum. Bun. In rest, dupa cate stiu sectiunea despre care vorbesc eu este una speciala chiar, atipica, dar vei primi in curand mai multe lamuriri. ;)

1.Daca nu ai chef de harta, inseamna din start ca parerea altuia, fie ea corecta , fie gresita, nu conteaza pentru tine.Si daca parerea altuia nu conteaza, insemna dictatura din cate stiu.
2. Scriu in continuare, pentru ca vreau ca ceea ce faceti, sa o faceti in cunostinta de cauza dintr-un anumit punct de vedere,pe o anumita categorie, dar asta nu insemna ca insist sa fie asa. Puteti continua pluti in deriva crezand ca sunteti pe drumul bun.Eu spun lucrurilor pe nume, fara nici un pupincurism cum vad ca se practica pe site,acolo unde cunosc...
3.Posibil sa existe lucruri atipice la cfr, dar nu neinstructionale! Garantez eu asta.
4.Defapt, pana la urma credeti ce vreti, aveti dreptate, nu stiu nimic, dupa cum spune nemesiss! Dar NICIDATA in NICIO statie nu va exista M6 si XII in capatul X al oricarei statii vreti voi(ca de acolo a plecat discutia). Cine vrea sa ma contrazica,sa o faca la acest subiect... Dar voi primi reply ca nu asta e esential... :D
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Ian 2011, 21:27

Ionut, eu tin cont de parerea oricui vine cu argumente clare si la subiect. Poate ca de data asta ai dreptate, dar te rog pe viitor sa ai un ton mai normal in afirmatii pentru ca nimeni nu te contrazice cu intentie. Cat despre pupincurism, crede-ma ca ai gresit forumul. Pentru asa ceva adreseaza-te la Train-Slim ca la aia se practica la greu (vezi ca acolo se pune si covoru rosu pentru marele Piftimie, by the way). Hai sa ne continuam discutia cu argumente strict tehnice si fara aluzii de tot felul. Esti de acord cu mine?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9679
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde ionutz72 pe 02 Ian 2011, 21:57

Revin:
Semnal de manevra M6C si semnal de iesire XII,prin definitie nu pot exista in capatul X al statiei...Orice statie pe reteaua cfr.
Cred ca conteaza in cazul unei petitii, daca vrei sa ii dai un aspect profi,...daca nu, te rezumi numai la fotografiat si atat...Nu te mai dai si in stamba.
E destul de tehnic? Deranjeaza? Pare vreo aluzie?
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Următorul

Înapoi la INSTALATII FEROVIARE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki