Semnale ciudate, atipice

SEMAFOARE SI SEMNALE, INDICATOARE, BARIERE, INSTALATII DE ASIGURARE, CENTRALIZARE, MECANIZARE, TELECOMUNICATII, AUTOMATIZARE TRIERE VAGOANE, MASA DE MANEVRA.

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde zofei.2006 pe 30 Iul 2012, 15:11

AndreiCFRBucuresti scrie:Ia sa va ,,luminez`` :lol:
Imagine
Imagine


Degeaba vii cu raspuns ca a specificat raduca ca sunt desfacute .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Andrei Irimescu pe 30 Iul 2012, 17:05

Da,dar Daniel nu era sigur si vroia sa treaca cat de curand pentru a se convinge.Uite ca am aratat eu care e treaba cu acest semnal.
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 30 Iul 2012, 22:55

Cred ca e binevenita precizarea lui Andrei. Oricum, ramane faptul ca am suprins un fenomen optic interesant. :)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Cornel Grigore pe 31 Iul 2012, 02:18

unde este mai precis semnalul asta?
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde zofei.2006 pe 31 Iul 2012, 02:55

AndreiCFRBucuresti scrie:Da,dar Daniel nu era sigur si vroia sa treaca cat de curand pentru a se convinge.Uite ca am aratat eu care e treaba cu acest semnal.

de la mine stie pentru ca eu m-am uitat .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Fota_Marian_Bucuresti pe 20 Oct 2013, 22:50

Eu facuta-i servici pe sectia Buc.Nord-Brasov..NUUUUUUUU..deci cred ca am fost destul de explicit..semnalul de iesire al statiei AZUGA cap Y..fie ca-i FI banalizat fie ca-i FII face si functia de semnal prevestitor al semnalului de intrare al statiei BUSTENI..indiferent de firul de circulatie..iar ,tot din INSTRUCTIA de Semnalizare se stie bine ca..se aplica reperul semn principal..chiar daca face functie de ..prevestitor..ca..in caz de defectare ..
Deci este un semnal cu doua roluri de functionare
Am gandit azi-noapte deci nu e nimic gresit
Y.II..jpg
Ultima oară modificat de Fota_Marian_Bucuresti pe 21 Oct 2013, 11:29, modificat de 2 ori în total.
Fota_Marian_Bucuresti
Feroviar


Mesaje: 1
Membru din: 30 Iul 2013, 22:35

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 20 Oct 2013, 22:56

Pentru ca eu nu caut decat partea mistica in luminile semnalelor, nu prea m-am obosit sa citesc instructia de semnalizare. Insa, ce anume ar fi in neregula cu acest semnal? :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Drakkar electric pe 11 Ian 2016, 23:15

Aveati un coleg impiegat de miscare sau ceva in genul pe forum. El ce zice? Fara misto ca e interesanta intrebarea lui Fota Marian. :think:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Noi 2016, 00:58

Ohoho! Nu s-a mai scris pe aici de multicel. Dupa cum vezi cel ce a postat imaginile cu semnalul a si dat raspunsul. Citeste cu atentie si nu vei mai pune intrebari degeaba. Sper ca nu te superi pe mine. ;) Cat despre acel coleg de forum IDM, a decis probabil sa nu mai scrie aproape deloc la noi pe Railnet, insa asta e treaba lui, pentru ca nu tinem pe nimeni cu forta pe aici. La noi e ca la Brasov in gara, unde exista celebrul "Pipiron" un barulet la peron, unde lumea intra, sta, si mai apoi pleaca. Daca mai au drum pe la noi prin "gara" atunci mai dau cate un semn. Altfel, nu e nimeni picat cu ceara, tinut in lanturi sau torturat daca nu mai "trece" pe aici. :dance: Asadar, ce zice el nu mai conteaza, pentru ca pur si simplu nu mai zice. :mrgreen:

:angelic-blueglow:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Drakkar electric pe 02 Noi 2016, 18:02

Daniel eu nu ma supar. Credeam ca pot intreba la cineva mai competent, ca daca esti impiegat se presupune ca stii. Eu cred ca el nu mai scrie pe forum pentru ca nu isi cunoaste meseria bine si se teme sa nu se faca de ras. Dar exista pe internet toate instructiile si ne putem uita acolo. Am vazut pe tot netul tampenii scrise despre semnalizare. Nimeni nu citeste in instructii care sunt gratuite si se gasesc imprastiate peste tot. :whistle:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 02 Noi 2016, 20:19

Sa incheiem aici discutia asta. Iti recomand sa nu judeci oamenii dupa aparente. La un moment dat mi-a spus omul la telefon ca s-a simtit luat peste picior la noi pe forum si de asta nu mai scrie. Una e sa faci o gluma, interpretata ca atare, si alta este sa jignesti aiurea intr-o discutie. Asta a patit el la un moment dat si de atunci am luat masuri pentru ca astfel de lucruri sa nu se mai intample aici. Incerc sa ma pun si eu in locul altuia, care nu are "functie" pe forum si care e luat la bastarci de unii dintre moderatori. Cam asta i s-a intimplat si e de inteles. Te asigur ca profesional este un impiegat foarte bun, si din surse pe care nu le pot dezvalui, s-a descurcat excelent la toate examenele de evaluare pe functie. In concluzie am sa te rog sa nu il iei peste picior. E o dovada de civilizatie si educatie pe care o vreau de la tine si de la toti ceilalti. Daca omul nu te-a bagat in seama, nu te-a jignit, fa si tu acelasi lucru. E cu totul altceva cand intra unul pe forum cu samanta de scandal de la bun inceput. Genul asta de "utilizatori" de obicei sfarsesc pe la PURGATORIU. Hai sa ne intoarcem la subiect, fara sa ne mai luam inutil de persoane care poate nu stiu de discutiile astea si nu se pot apara in lipsa. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Drakkar electric pe 02 Noi 2016, 20:42

Am inteles. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva. Nu stiam care e povestea. :(
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 24 Apr 2017, 22:08

Am vazut in gara Videle niste semnale asemanatoare ca design cu cele din prima postare (design bazat pe semnalizarea HL a germanilor de est). Numai ca ce am vazut eu sunt niste varietati mai "exotice", as putea spune. Semnale de manevra pe catarg, iesiri si parcursuri (cred), care nu le-as cataloga ca fiind "standard".

Imagine
Poza facuta din tren a semnalelor de iesire din capatul X al garii Videle.

Imagine
Semnal de parcurs (?), indreptat spre capatul Y. Identic cu cele de iesire. Se pot observa patru focuri pe panoul principal, un semnal de chemare/manevra/iesire pe stanga pe o placa lata aflata mai in fata si sub cele patru focuri de pe panoul principal si doua cutii in stilul celor gasite pe semnalele repetitoare. De ce ar fi doua? Pe un semnal de parcurs?

Imagine
Vedere din spate.

Imagine
Vedere laterala.

Imagine
Semnale de manevra pe catarg. Identice din punct de vedere structural cu semnalizarea est-germana (de altfel, si cu restul semnalelor afisate). Doua focuri, asezate pe extremitatile panoului, care are aceleasi dimensiuni ca panoul de pe semnalele de iesire si de parcurs.

Am vazut postat in topicul "Istoricul sistemelor de semnalizare si comunicatii feroviare", postat de domnul ldh80, mentionate "-semnale luminoase speciale, din triajul Videle (in 1984)". Ma gandesc ca sunt cele vazute de mine. Ce ar avea in plus fata de semnalele standard cu doua trepte (sau patru, daca esti inainte de revolutie)? Am citit undeva cum ca ar fi echivalentul semnalelor TMV moderne, dar am pierdut link-ul.

Deci, intrebarea este: Ce au in plus fata de semnalele standard cu doua trepte?
Ultima oară modificat de Kilo pe 16 Apr 2018, 18:36, modificat de 2 ori în total.
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 25 Apr 2017, 21:45

Salut! Uite un subiect foarte foarte interesant. Astea din ce stiu sunt celebrele semnale tip W.S.S.B. care apar mentionate in vechile versiuni ale Instructiei Nr. 4 (Regulament de Semnalizare Nr. 004).

Semnal tip WSSB.jpg
Foto: Daniel


Cele gasite de mine in statia Bucuresti Vest daca ma uit acum la imaginile de atunci, par a fi amplasate cumva in interiorul statiei, si nu au cum fi de intrare sau iesire, cel mai probabil or fi de parcurs mai ales ca statia respectiva are o constructie mai aparte:

Imagine

Imagine

Duap cum vezi ale mele nu au sub focurile culorilor de baza, decat unul singur care presupun ca ar fi cel pentru lumina alb lunar. Cele gasite de tine sunt si mai "misterioase" dar daca nu le-ai putut poza de aproape imi e greu sa-mi dau seama daca pe stalpul semnalului se afla amplasate doua semnale repetitoare ale semnalelor de iesire (si de ce ar fi doua) sau e vorba de doua indicatoare luminoase de viteza (pot fi si indicatoare prevestitoare de viteza) sau vreunul din ele sa fie indicator luminos de directie. Oricum nu cred ca este vorba de altceva decat de semnalizarea cu doua trepte de viteza. Pot fi multe variante atata timp cat nu sunt urmarite indeaproape sau pozate mai la detaliu. Numai personalul statiei respective ne poate lamuri, si de ce nu, daca am face rost de PTE-ul statiei am putea deslusi "misterul" acestor semnale. Statia Videle a fost in trecut un sistem complex si ultramodern de triere a vagoanelor, insa a fost demult desfiintata ca triaj. Raman multe "necunoscute" pentru noi din pacate.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 26 Apr 2017, 15:08

Sa traiti!

Semnale de genul am vazut doar pe la germani (ma gandesc ca au fost achizitionate impeuna cu sistemul de triere WSSB)

Imagine
Semnal Hl tipic. Aceleasi indicatii pe care le dau semnalele romanesti cu doua trepte, doar focurile sunt aranjate altfel. Acesta pare a fi echivalentul unuia de iesire cu doua focuri.

Intrebarea e cum au ajuns tocmai in Bucuresti Vest?

Intre timp, am gasit doua backview-uri (dinspre si inspre Bucuresti) care trec prin gara Videle. Din pacate nu se pot observa indicatiile semnalelor. Am setat link-urile astfel incat sa inceapa fix inaintea semnalelor prevestitoare (care nu sunt cu nimic deosebite fata de unul normal). De asemenea, am facut screenshot la partile interesante din primul:

Semnalele de intrare din capatul Y par cat de normale posibil. Cele 4 focuri + chemare. Nimic prea deosebit.
Imagine

Aici treaba devine ciudata: Doua semnale de iesire cu 4 focuri principale + inca unul care ar putea fi orice (pe pozitia unde ar trebui sa fie semnalul de chemare/iesire pe linie falsa). Se poate vedea si o cutie asemanatoare cu semnalul de directie, desi in capatul Y se poate merge doar inspre Vadul-Lat.
Imagine

Mai multe semnale de iesire. Incep sa apara cele cu doua cutii. Sunt cate unul la fiecare linie, eliminand ipoteza cum ca ar fi semnale de grup.
Imagine

Semnalele de manevra pe catarg. Inafara de design, nu se deosebesc cu nimic de cele clasice.
Imagine

Semnal de iesire inspre capatul X. Identic cu cele de iesire inspre capatul Y cu o singura cutie. Din capatul X se pot expedia trenuri inspre Cioplani si Radulesti.
Imagine

Incep sa apara din nou semnale de iesire cu cate doua cutii:
Imagine

Mai multe semnale cu doua cutii. De data aceasta cele din centru sunt pe linia directa.
Imagine

Vedere din fata a unui semnal de manevra
Imagine

Semnalele de intrare din capatul X. Sunt la fel de normale ca cele aflate in capatul Y.
Imagine

Din alt videoclip. Nici piticii nu par prea normali :?
Imagine

Din pacate n-am putut gasii niciun cabview unde sa putem observa indicatiile date de aceste semnale bizare.
Ultima oară modificat de Kilo pe 16 Apr 2018, 10:26, modificat 1 dată în total.
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 27 Apr 2017, 17:32

Din pacate despre tipul asta de semnale nu stiu mare lucru. Cum au ajuns ele in statia Videle? Pe la inceputul anilor 1980 stiu ca s-a facut o investitie uriasa la acea vreme cu acest triaj care fusese computerizat cu japonezii si probabil or fi colaborat si est germanii pe partea de semnalizare. Nu am date si informatii precise despre realizarea celebrei "insule cibernetice" insa daca la nivelul anului 1984 daca nu ma insel, devenise cel mai modern triaj din blocul comunist este foarte posibil sa se fi colaborat cu intreprinderi feroviare nationale din tot Estul. Raman de vazut daca cineva cunoaste mai multe despre ele.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 02 Mai 2017, 18:55

Oarecum Off-topic: Exista cumva o editie de instructie intre 1982 si 2006?
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 03 Mai 2017, 22:55

Sincer sa fiu nu cunosc, dar ar trebui sa existe.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Trifu22 pe 05 Mai 2017, 21:47

presupun ca focurile sunt pozitionate la fel, doar ca difera parasolarul si pleoapele...
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2741
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 06 Mai 2017, 11:21

Posibil, dar semnalele nu au suficiente focuri. La o gara de genul, o iesire pe abatere ar trebui sa aiba 5 focuri + iesire pe stanga. Aici avem 4 + ce-o mai fi + 2 cutii directionale in conditiile in care se poate merge intr-un singur sens.
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 08 Mai 2017, 22:43

Uite ca prin 2011, gasisem ceva interesant tot in acest subiect referitor la WSSB si chiar statia Videle. Reiau citatul:

"[...]

6) Regimuri de fct ale instalatiei CAM-WSSB. Instalatia CAM - WSSB permite doua regimuri principale de functionare pentru comanda pozitiei macazurilor:

a) Regim manual, când fiecare macaz poate fi acţionat individual. Din motive de siguranţa, schimbarea poziţiei macazurilor se realizează prin apăsarea simultana a doua butoane:- BGMz= buton general macazuri, folosit la acţionarea tuturor macazurilor; de culoare albastra; amplasat in partea inferioara a pupitrului de comanda;- BMz= buton macaz. Pentru fiecare macaz din teren, exista pe pupitrul de comanda cate un buton de acţionare, de culoare albastra, amplasat la vârful fiecărui macaz, in reprezentarea schematica a dispozitivului de triere. La fiecare apăsare a BMz (cu BGMz apăsat), macazul din teren îşi schimba starea (de pe stânga pe dreapta sau invers), prin schema de acţionare.

b) Regim automat, cu doua subregimuri: cu comanda de parcurs, când fiecare parcurs ce trebuie parcurs de un vagon, de la vârful cocoaşei pana in grupa B, este selectat de cate un buton de parcurs BP, amplasat in partea superioara a pupitrului de comanda, corespunzător fiecărei linii de triere (sortare) L11……L27. Selectarea unui parcurs este semnalizata de aprinderea unui bec amplasat lângă fiecare buton de parcurs; cu program de triere. In acest regim, datele privind linia de destinaţie provin de la un programator cu 5 registre de memorie pentru linia de destinaţie si 5 registre de memorie pentru numărul de ordine al trierii. Programatorul poate primi informaţia de la un cititor de banda perforata sau poate fi înscris si modificat cu ajutorul unor contoare de programare si ştergere, amplasate in partea stânga a pupitrului de comanda.

7) Modul de comanda al liniei de triere Regimurile de funcţionare ale instalaţiei CAM-WSSB descrise mai sus se stabilesc prin intermediul pupitrului de comanda, pe care sunt prevăzute toate elementele de comanda si semnalizare necesare.La conectarea alimentarii instalaţiei, aceasta se poziţionează automat in regim de comanda manuala (individuala) a macazurilor. In aceasta situaţie, operatorul poate comanda individual fiecare macaz si in acest mod realizează parcursul dorit. Întreaga instalaţie poate fi introdusa in regim automat (cu programator) prin acţionarea simultana a 2 butoane: BGMz si BCRA. Deconectarea instalaţiei se realizează tot prin acţionarea (apăsarea) a 2 butoane: BGMz si BDRA. Trecerea de la regimul de comanda automata prin programator la regimul automat de comanda pe parcursuri poate fi făcuta prin simpla apăsare a butonului BCRP. Revenirea instalaţiei la comanda automata prin programator se poate face prin apăsarea butonului BDRP.

8) Conectarea/deconectarea din regim automat Conectarea individuala in regim automat. Se apasa simultan butoanele BMz.

[...]"

Sursa: CLIK AICI
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 09 Mai 2017, 14:51

Daniel scrie:...Programatorul poate primi informaţia de la un cititor de banda perforata sau poate fi înscris si modificat cu ajutorul unor contoare de programare si ştergere, amplasate in partea stânga a pupitrului de comanda.


Whoa! Cititor de carduri si actiuni predeterminate? Chiar ca era High-Tech la vremea aia!

Din cate-mi dau seama, sistemul pare a fi ceva gen un CR3 asistat cu computer si cateva mici diferente in interfata.

Cautand cateva informatii, am descoperit ca WSSB era unul dintre sistemele principale de centralizare in Germania de Est, deci 100% au participat si nemtii. Mai jos, o poza cu o luminoschema, care este foarte asemanatoare cu cele ale CR2/3. Ar fi posibil ca unul sa fie bazat pe celelalt:

Imagine
Se pot vedea butoanele BMz albastre ale macazelor, mentionate in postarea dumneavoastra.

Luminoschema din poza apartine statiei Shumen, Bulgaria. Sursa (va rog sa scuzati paginile in germana)

Bonus:
Kilo scrie:...Am citit undeva cum ca ar fi echivalentul semnalelor TMV moderne, dar am pierdut link-ul...


Cred ca am gasit ceva legat de asta in instructia 004 editia din '82. Voi reveni mai tarziu cu poze.
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 09 Mai 2017, 17:35

Cred ca pentru 2 ore nu se pune problema de dublu post :?

Sa revenim la subiect: Priviti si va minunati, :D bunicul sovietic al sistemului TMV, asa cum era el prezentat in instructia 004 din '82: Sistemul de semnalizare cu patru trepte de viteza!

Imagine

Cred ca indicatiile acestea au fost folosite intr-o vreme si la Videle (Cartea precede instalatia din triaj cu 2 ani), indicatiile fiind folosite, cu variatii, in cea mai mare parte a Europei de Est.

Apropo de sistemul WSSB, am mai gasit doua link-uri cu poze ale sistemului de centralizare, de data aceasta semnalizarea unui triaj cu legatura cu transportul maritim:
http://www.eisenbahndet.de/BfMukranB1.htm
http://www.eisenbahndet.de/BfMukranR3.htm

Si un link catre pagina principala a sectiunii "Gari" a site-ului. In coloana "Stellwerke der Strecke" se pot gasi diverse poze cu luminoscheme WSSB, CR2/3, cabinele acarilor la sistemele electromecanice, etc.
http://www.eisenbahndet.de/Stellwerksansichten.htm
Ultima oară modificat de Kilo pe 16 Apr 2018, 10:26, modificat 1 dată în total.
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Daniel pe 09 Mai 2017, 19:21

La niste lucruri atat de interesante, care cred ca i-au lasat cu gura cascata pe cei cu adevarat interesati, nu se supara nimeni pentru un dublu post. ;) Si pentru mine sunt noutati mai ales ca ce ai gasit tu sunt niste lucruri care nici nu mai sunt pomenite in instructia nr. 4 actuala. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9769
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Semnale ciudate, atipice

Mesajde Kilo pe 09 Mai 2017, 20:22

Ma bucur ca ati gasit informatiile interesante :D
Mecanic: Alo, Gorju'! Semnalul de intrare face ca pomul de craciun!
IDM Targu-Jiu: Pai incearca si tu sa-l prinzi pe liber.
Avatar utilizator
Kilo


Mesaje: 45
Membru din: 12 Mar 2013, 18:56

AnteriorUrmătorul

Înapoi la INSTALATII FEROVIARE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki