Aici voi descrie modul de detectare a magneţilor care influenţează trenul. Detaliile variază un pic, în funcţie de tipul de echipament Indusi folosit, aici, voi acoperi proprietăţile PZB 90 ( clasa superioară, şi anume trenurile rapide de pasageri - la noi la Sageata Albastra)
În cazul în care orice încercare nu reuşeşte (de exemplu mecanicul nu reacţionează corespunzător sau viteza este peste limita), se produce o frânare de urgenţă.
Inductorul de 1000 HzInductorul de 1000 Hz este plasat, de obicei, la semnalul de la distanţă, adică 1000 m înainte de semnalul principal şi la m 1200, înainte de punctul de pericol protejat de semnalul principal. Acest punct de pericol ar putea fi de exemplu un macaz, o trecere la nivel, un sector de bloc ocupat, etc
Dacă inductorul de 1000 Hz este detectat, mecanicul are patru secunde pentru a confirma prin apăsarea "Indusi Wachsam" (ATENTIE INDUSI). Apoi, viteza trenului este în mod constant comparata cu o limită, care începe cu 165 km/h şi în următoarele 23 de secunde este redusa la 85 km / h (curba maro).
În cazul în care trenul nu se opreste, şi nu este detectat nici un magnet de 500 Hz, limita este menţinută la 85 km/h, până la 1250 m, după inductorul de 1000 Hz. La 700 m după inductorul 1000 Hz, mecanicul poate apăsa "Indusi frei" (REARMARE INDUSI) pentru a pune capăt restricţii de viteză, de exemplu, în cazul în care acesta vede că semnalul urmator isi schimba indicatia in verde.
Cu toate acestea, în cazul în care mecanicul s-a eliberat de restricţia de viteză impusa de inductorul de 1000 Hz, apoi este detectat inductorul de 500 Hz, în 1250 m, după inductorul de 1000 Hz, indicând faptul că semnalul imediat urmator indica oprirea, si mecanicul a actionat butonul REARMARE INDUSI se produce o frânare de urgenţă.
Inductorul de 500 HzInductorul de 500 Hz este amplasat cu 150 - 250 m înainte de semnalul principal, sau la aproximativ 450 m inainte de punctul de pericol.
Dacă un inductor de 500 Hz este detectat, o limită de viteză de 65 km / h este impusa şi a redusa la 45 km / h in urmatoarii 153 m, apoi rămâne la 45 km / h pentru următorii 250 m (curba roşie). Eliberarea de la aceasta limita de viteza apasand butonul REARMARE, nu este posibila.
Reţineţi că, dacă restricţia la 45 km / h, s-a incheiat la 403 m (153 m + 250 m), după inductorul de 500 Hz, limitarea la 85 kilometri pe oră impusă de inductorul de 1000 Hz poate fi încă activa.
Magnetul de 2000HzO detectare a unui inductor de 2000 Hz determină întotdeauna o frânare de urgenţă. În cazul în care mecanicul nostru a ajuns până aici (fără a se produce frânarea de urgenţă), viteza lui este de maxim 45 km / h, astfel încât sistemul de frânare de urgenta va reusi să-l opreasca înainte de punctul de pericol, chiar dacă acesta reuseste să treacă semnalul de culoare roşie, nu ar trebui să cauzeze un accident.
AH, ERA SA UIT, AM FOST CATALOGAT CA SI TERORIST PENTRU CA AM SCRIS ACESTE LUCRURI. SI DUMNEAVOASTRA PUTETI FI TERORIST PENTRU SIMPLUL FAPT CA LE-ATI ACCESAT SI CA LE-ATI CITIT.
Va urma!