Nu prea am sesizat. Probabil se auzea prea tare sunetul de joante. Apropos: semnalul "gata de plecare" nu il da conductorul cu fluierul, il da numai seful de tren catre IDM (ziua un fluier lung si steguletul galben ridicat, nopatea fluier lung si lanterna de culoare alba), pentru ca mai apoi IDM-ul sa ridice discul mobil verde (lanterna cu lumina verde nopatea) catre mecanic dandu-i astfel semnalul "pornirea trenului", Conductorul de obicei da "gata de plecare" cu fanionul ridicat (noaptea lanterna de culoare alba) catre seful de tren dupa ce toti calatorii au urcat si coborat din tren. Asta sa ca sa mai invatam cate una alta. Stiu ca unii pasionati inca mai denumesc seful de tren si conductorul "controlor". Controlorii sunt doar aia de la RATB si altele asemenea.
Ei da, acum i-am sesizat. Sunt oke avand in vedere ca ai transformat la scara sunetele. In rest ti-am dat niste explicatii ca sa inveti ceva legat de cale ferata, nu cu repros.
Am facut un update: - am adaugat faza scurta si faza lunga la faruri - am adaugat motoare electrice de tractiune noi, mai detaliate - am adaugat o functie faina la care am muncit mult: functia F10 control turatii, la activarea ei motorul va trece la urmatoarea treapta de turatie iar la dezactivarea ei motorul revine la normal. Treapta urmatoare de viteza va fi in functie de viteza locomotivei in momentul apasarii functiei F10. De exemplu cu F10 activat la acceleratie locomotiva va accelera pe treptele urmatoare de viteza, se recomanda pentru un mers realist sa se activeze functia doar in mers constant sau panta. Demonstratie: