Vagoane 20-57(RK)

Subiect destinat vagoanelor de clasa a 2a.

Vagoane 20-57(RK)

Mesajde Daniel pe 09 Oct 2010, 16:42

Vagoane seria 20-57

Vagon 20-57(RK) la iesirea din Chitila, Iulie 2010.jpg
Foto: Daniel


Vagon compartimentat seria 20-57

Fabricant: IVA (Intreprinderea de Vagoane Arad)
Anii de fabricatie: 1964-1969

20-57 in compunerea personalului Bucuresti-Pietrosita.jpg
Foto: Daniel


Caracteristici:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
- Ampatament: 17.200 mm
- Tara: 41 t
- Număr de locuri: 68
- 10 compartimente a câte 8 locuri fiecare
- Boghiu: Minden-Deutz
- Viteza maxima de circulație: 140 km/h
- Frâna: KE-GPR
- Instalație de încălzire: electrică/abur
- Instalație electrica: Generator 7 kW - GIV
- Număr vagoane fabricate:
- Utilizare: vagon de clasa a II-a, destinat traficului intern de parcurs mediu �i lung.
- Ferestre tip ghilotina

RK de clasa 2a in compunerea aceluiasi personal, Iulie 2010.jpg
Foto: Daniel


In aceeasi garnitura un RK de cl 2a lina unul de cl 1a.jpg
Foto: Daniel


Personal de Pietrosita parasind Gara Chitila cu RK-uri in componenta, Iiulie 2010.jpg
Foto: Daniel


Dupa cum spunea prietenul nostru MariusM, vagoanele 20-57 au rezultat din seriile 20-40 și 30-40. In alta ordine de idei, odata cu anii 1993-1994 la toate vagoanele compartimentate (atat clasa 2-a cat si clasa 1a) s-a recurs a desfiintarea compartimentelor tip spalator si transformarea lor in debara de bagaje, o manevra destul de proasta in opinia mea, dar asta este "evolutia"....

Personal Targoviste-Bucuresti la intrarea in statia Chitila cu RK-uri in componenta alaturi de IVA.jpg
Foto: Daniel
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

ÃŽnapoi la Vagoane de clasa a 2a (B)

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki