Provin din modernizarea de către SIRV Titu a vagoanelor seria 20-57.
Modernizarea a presupus renuntarea la instalatia de încălzire cu abur si montarea unei noi surse statice (experimentală la acel moment), sursă utilizată apoi la vagoanele seria 20-49.
Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
Ampatament: 17.200 mm
Tara: 41 tone
Boghiuri: Minden-Deutz, cu frână cu saboti si roti cu bandaj
Raza minimă de înscriere în curbă - linie curentă: 150 m
Raza minimă de înscriere în curbă - linie manevră 80 mm
Viteza maximă de circulatie: 140 km/h
Frâna pneumatică: KE-GPR
Alimentare electrciă: 1500 V 50 Hz c.a.
Încălzirea: electrică, cu aer modulat
Număr de locuri: 80 (10 compartimente de câte 8 locuri)
Număr cabine toaletă: 2, cu descărcare între sine