Atat vagoanele seria 11-31, cat si cele seria 21-31 sunt vagoane modernizate la Atelierele CFR Grivita din foste vagoane ale DB (Germania).
Vagon prevazut cu dispozitiv antipatinaj electronic tip MGS 2, realizat in colaborare cu Knnor Bremse AG in premiera pentru vagoanele echipate cu frana pe saboti tip P 10 .
- Viteza maxima: 140 km/h ;
- Carcasa vagon: otel inoxidabil, tip Z ;
- Boghiuri: Gorlitz Vm ;
- Echipament de frana: KE-PGR cu protectie la patinare asistata de microprocesor tip MGS 2 ;
- Usi de intercomunicatie - rulate cu deschidere automata si cu temporizare la revenire ;
- Usi acces duble, culisante cu actionare automata, temporizare, sistem protectie om in usa si blocare automata pentru viteze mai mari de 5km/h;
- Instalatie sanitara cu WC ecologic ;
- Numar de locuri;
a) minim: 48
b) maxim 54
- Sursa statica cu alimentare energie electrica ;
- Instalatie automatizata de aer conditionat cu agent frigorific ecologic;
- Indicatoare de ruta electronice si info-display pentru publicu calator cu afisarea pozitie pe traseu a vagonului;
- Sistem de telecomanda a instaltiei de iluminatui si a inchideri usilor prin cupla UIC cu 18 conductori;
- Instaltie de sonorizare;
- Sistem de supraveghere video.