CARACTERISTICI PRINCIPALE
• Seria vagonului inainte de modernizare 2147, 2157
• Seria vagonului dupa modernizare 2031 clasa a II-a
• Lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate 24500 mm
• Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale 23200 mm
• Distanta intre pivotii crapodinelor 17200 mm
• Latimea exterioara maxima a cutiei 2880 mm
• inaltimea maxima a vagonului 4050 mm
• Tipul boghiului Minden-Deutz
• Ampatamentul boghiului 2500 mm
• Ecartament 1435 mm
• Diametrul de rulare al rotiilor (bandaje pe roti disc) Ø 920 + 4 mm
• Sarcina maxima pe osie 16 t
• Aparat de tractiune Fisa UIC 520
• Aparat de ciocnire Fisa UIC 528
• inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei 1060 mm
• Aparat de legare Fisa UIC 520
• Tara vagonului 44 ± 0,5 t
• Viteza maxima de circulatie 140 km/h
• Raza minima de inscriere in curba: in linie curenta 150 m, in linie de garare 80 m
• Iluminat incandescent si fluorescent 24 V c.c. Fisa UIC 555
• Capacitatea bateriei 24Vcc, 385 - 420 Ah
• Incalzire, ventilatie si climatizare Fisa UIC 553
• Frana automata cu actiune indirecta regim de franare G, P si R admisa in traficul international
• Alimentarea cu energie electrica UIC 552, UIC 550, UIC 626 tensiune de intrare 1500 V/50 Hz tensiune de iesire 3x400V/50Hz, 24 cc tensiune iesire prize 230V-50Hz
• Intercomunicatia SR 8117/1,2-2000
• Usi cu actionare electrica sau electropneumatica (usi de acces si usi intercomunicatie) cu actionare manuala (usi salon)
• Instalatie sanitara 2 rezervoare de apa de 400l, 2 oale WC tip vaccumatic conectat fiecare la cate un vas de retentie cu capacitate de cca 200 l
• Numar de locuri: 80 locuri
sursa:
http://www.sirv.ro