Vagoane seria 20-31(SIRV Brasov)

Subiect destinat vagoanelor de clasa a 2a.

Vagoane seria 20-31(SIRV Brasov)

Mesajde biszakabel pe 19 Apr 2011, 06:48

Sunt vagoane noi,modernizate de catre SIRV Brasov. Provin din modernizarea vagoanelor 21-47. Deocamdata sunt 6 bucati.Au circulat cam prin toata tara,acum,de vineri circula pe Personalele Brasov-Toplita.
Cateva imagini:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
biszakabel


Mesaje: 15
Membru din: 08 Apr 2011, 09:13
Localitate: Sfîntu Gheorghe, jud. Covasna

Re: Vagoane 20-31

Mesajde Vladyz pe 19 Apr 2011, 08:44

Se vede ca sunt facute de SIRV, deja pica vopseaua de pe ele :lol: . Oricum, felicitari pentru instantanee.
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Vagoane 20-31

Mesajde MariusM pe 03 Mai 2011, 03:40

CARACTERISTICI PRINCIPALE
• Seria vagonului inainte de modernizare 2147, 2157
• Seria vagonului dupa modernizare 2031 clasa a II-a
• Lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate 24500 mm
• Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale 23200 mm
• Distanta intre pivotii crapodinelor 17200 mm
• Latimea exterioara maxima a cutiei 2880 mm
• inaltimea maxima a vagonului 4050 mm
• Tipul boghiului Minden-Deutz
• Ampatamentul boghiului 2500 mm
• Ecartament 1435 mm
• Diametrul de rulare al rotiilor (bandaje pe roti disc) Ø 920 + 4 mm
• Sarcina maxima pe osie 16 t
• Aparat de tractiune Fisa UIC 520
• Aparat de ciocnire Fisa UIC 528
• inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei 1060 mm
• Aparat de legare Fisa UIC 520
• Tara vagonului 44 ± 0,5 t
• Viteza maxima de circulatie 140 km/h
• Raza minima de inscriere in curba: in linie curenta 150 m, in linie de garare 80 m
• Iluminat incandescent si fluorescent 24 V c.c. Fisa UIC 555
• Capacitatea bateriei 24Vcc, 385 - 420 Ah
• Incalzire, ventilatie si climatizare Fisa UIC 553
• Frana automata cu actiune indirecta regim de franare G, P si R admisa in traficul international
• Alimentarea cu energie electrica UIC 552, UIC 550, UIC 626 tensiune de intrare 1500 V/50 Hz tensiune de iesire 3x400V/50Hz, 24 cc tensiune iesire prize 230V-50Hz
• Intercomunicatia SR 8117/1,2-2000
• Usi cu actionare electrica sau electropneumatica (usi de acces si usi intercomunicatie) cu actionare manuala (usi salon)
• Instalatie sanitara 2 rezervoare de apa de 400l, 2 oale WC tip vaccumatic conectat fiecare la cate un vas de retentie cu capacitate de cca 200 l
• Numar de locuri: 80 locuri

sursa: http://www.sirv.ro
Anii care trec nu mai vor să revină,
anii petrecuți cu rău și cu bine.
Anii cei mai buni sunt cei care-o să vină,
Anii...
MariusM


Mesaje: 35
Membru din: 13 Dec 2009, 17:36

Re: Vagoane 20-31

Mesajde Andrei Irimescu pe 09 Aug 2011, 23:14

003-ul la Mangalia :)
DSCN1438.JPG
DSCN1439.JPG
DSCN1443.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagoane 20-31

Mesajde Vladyz pe 13 Aug 2011, 23:58

Este pe R935 cumva? Cand am mers cu 936 avea trei vagoane 20-31 :lol:
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Vagoane 20-31

Mesajde Andrei Irimescu pe 15 Aug 2011, 21:38

Vladyz scrie:Este pe R935 cumva? Cand am mers cu 936 avea trei vagoane 20-31 :lol:

Da,era pe R 935,Mangalia-Oradea :)
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagoane 20-31

Mesajde danny96 pe 16 Aug 2012, 19:32

Doua vagoane seria 20-31 pe IR1750 Suceava - Brasov
Vagon seria 20-31.jpg
Vagon seria 20-31 / Foto : Danny96
Avatar utilizator
danny96


Mesaje: 957
Membru din: 03 Mar 2010, 21:57
Localitate: Comanesti

Re: Vagoane 20-31

Mesajde VladGM pe 18 Aug 2012, 12:54

Mie mi se par ciudate aceste vagoane schema de culoare e identica cu cea de la cele clasice doar ca acestea au usi automate si modificari la partea de tractiune in rest nimic, macar daca le vopseau ca 26-16..
Incearca sa faci diferenta, incearca sa faci ceva bine pentru tine si pentru comunitatea ta, nu lasa pe altii sa decida pentru tine ai un cuvant de spus!
Avatar utilizator
VladGM


Mesaje: 22
Membru din: 10 Aug 2012, 13:39
Localitate: Braila, Buzau

Re: Vagoane 20-31

Mesajde ldh80 pe 04 Apr 2013, 10:44

La partea de tractiune nu am observat nici o modificare- boghiul este accelasi MD-33 ca la 21-47!
Modificarile sunt doar la partea de confort: scaune individuale in locul banchetelor comune, unele dotari (usi automate, ventilatie, afisaje cu display si probabil toalete ecologice) si din ce am gasit pe alte forumuri un sistem electronic de diagnoza!
Ce n-am inteles: de ce au numai 80 de locuri, cand tot 11 "compartimente"" fictive sunt ?! Cu 8 locuri in "compartiment"" ar iesi 88 de locuri!
Din aceasta cauza si seria corecta ar fi trebuit sa fie 21-31!

Sunt vagoane reusite intradevar, potrivite a fi utilizate pe trenuri regio de scurt parcurs (inainte de 1990 stiu ca era o regula- ""vagoanele de tip salon se utilizeaza numai in compunerea trenurilor personale cu o durata de parcurs mai mica de 5 ore si a trenurilor curse si mixte"")! Insa ca un astfel de tren sa fie rentabil, ar trebui ca sa existe macar calatori suficienti pentru a umple 4 vagoane seria 20-31 si un vagon seria 10-31 (80*4= 320 calatori la a doua si 60 de calatori la clasa intai), iar tractiunea sa fie asigurata cu o locomotiva clasa 82 !
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Vagoane 20-31

Mesajde danny96 pe 03 Iul 2014, 09:07

50 53 20-31 008-7 in Miercurea Ciuc:
50 53 20-31 008-7 in Miercurea Ciuc.jpg
Foto : Danny96

50 53 20-31 008-7.jpg
Foto : Danny96
Avatar utilizator
danny96


Mesaje: 957
Membru din: 03 Mar 2010, 21:57
Localitate: Comanesti


ÃŽnapoi la Vagoane de clasa a 2a (B)

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki