Vagoane seria 20-68(Remarul Pascani)

Subiect destinat vagoanelor de clasa a 2a.

Vagoane seria 20-68(Remarul Pascani)

Mesajde Andrei Irimescu pe 22 Iun 2011, 14:27

Caracteristici Tehnice
Ecartament 1435 mm
Lungimea peste feţele tampoanelor necomprimate 24500 mm
Lungimea şasiului între feţele traverselor frontale 23200 mm
Lăţimea exterioară maximă a cutiei vagonului 2880 mm
înălţimea maximă a vagonului 4050 mm
înălţimea planşeului de la şină 1255 mm
Tara vagonului 43,5t 1%
Viteza maximă de circulaţie:
- pentru Minden-Deutz cu frână cu saboţi 140 km/h
- pentru Minden-Deutz modernizat cu frână disc 160 km/h
Raza minimă a curbei în care se înscrie:
-în linie curentă 150 m
- în linie de garare 80 m
Tipul boghiului:
Minden-Deutz sau Minden-Deutz modernizat Instalaţia de frână pneumatică:
- KE - GPR (pentru frână cu saboţi) V max.= 140 Km/h
- SW P - R D V max.= 160 Km/h
Alimentare cu energie electrica:
Tensiune de intrare: 1500 V/50 Hz
Tensiune de ieÅŸire: 3x400V/50Hz/45 KVA; 24 V C.C./6 KW
Tensiuni de ieÅŸire prize: 230V/50Hz/l KVA
Alte aparate: 230V/50Hz/6 KVA
Baterii Pb cu gel
Capacitatea bateriei: 420Ah/24Vc.c.
Iluminat: Fluorescent ÅŸi cu LED-uri, 24 V c.c.;
Lămpi finale cu LED-uri
încălzire, ventilaţie si climatizare tip Faiveley
Uşi de acces louvoyant culisante cu trapă rabatabilă, cu acţionare electrică
Uşi inter-comunicaţie si uşi salon cu acţionare electropneumatica
Ferestre fixe ÅŸi rabatabile cu rama de Al, geam termopan cu grad de transparenta 75% sau fixe ÅŸi rabatabile termopan lipite
Instalaţia sanitara: Două instalaţii WC cu vacuum;Două rezervoare de apă de 400 l;Două rezervoare cu vacuum de 370 I
Salon cu 78 locuri de şezut Spaţiu bagaje mari l.lm3
Tablou electric de comanda si diagnoza cu bus de tren Sistem supraveghere video
Sistem informare pasageri: 2 unităţi display cu LED-uri amplasate în exteriorul vagonului si 4 monitoare TFT în interiorul vagonului
Indicator de temperatura: interior si exterior Instalaţie sonorizare Indicator de nivel electronic Prize electrice 230V/50Hz/l KVA - 78buc.
DSCN4344.JPG
DSCN4345.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagoane seria 20-68

Mesajde danny96 pe 22 Iun 2011, 15:52

Frumos tare vagonul....Felictari pentru poze!
Avatar utilizator
danny96


Mesaje: 957
Membru din: 03 Mar 2010, 21:57
Localitate: Comanesti

Re: Vagoane seria 20-68

Mesajde Andrei Irimescu pe 22 Iun 2011, 16:10

Asa este Dany!Si mie imi place aspectul lor.Sa speram ca se vor face mai multe vagoane de acest tip :dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagoane seria 20-68

Mesajde Mariusica pe 23 Sep 2011, 22:04

IMGP1618.JPG

In garnitura acceleratului 1662 (Iasi-Bucuresti Nord)
Avatar utilizator
Mariusica


Mesaje: 96
Membru din: 10 Apr 2010, 15:13
Localitate: Bucuresti

Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 18 Oct 2011, 18:44

Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Prezentat la:

Imagine si Imagine

Vagon seria 20-68 reconstruit Remar Grampet la 'Zilele Feroviare' 2010 in Gara de Nord, Bucuresti.jpg
Foto: Daniel


Definitie: Vagon de calatori tip salon clasa a II-a , trafic inter-regional.

Vagon 20-68 reconstruit Remar Pascani.jpg
Foto: Daniel


Caracteristici tehnice si constructive:

Tip vagon: IVA, seria 20-47
Fabricant: Intreprinderea de Vagoane Arad, Romania
Anii de fabricatie: 1978 - 1991
Reconstruit / modernizat ca: seria 20-68
Numar de bucati modernizate: 3
Unitate reconstructoare: Remar Pascani Grampet – GFR S.A.
Anul reconstructiei / modernizarii: 2010
Ecartament: 1435mm
Gabarit: UIC 505-1
Lungimea peste fetele tampoanelor necomprimate: 24.500mm
Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale: 23.200mm
Lungimea exterioara maxima a cutiei vaginului: 2.880mm
Inaltimea maxima a cutiei vagonului: 4.050mm
Inaltimea planseului de la sina: 1.255mm
Viteza maxima de circulatie: 140 km/h (boghiu Minden-Deutz cu frana cu saboti) si 160 km/h (boghiu M-D cu frana disc)
Tara vagonului: 43.5t 1%

Boghiu Minden-Deutz cu frana cu saboti.jpg
Boghiu Minden-Deutz cu frana cu saboti / Foto: Daniel


Boghiu tip: Minden-Deutz modernizat cu frana disc, Minden-Deutz cu frana saboti (fabricat I.V.A. Arad)
Ampatamentul boghiului: 2.500mm
Diametrul cercului de rulare: Φ920mm, tip R71

Detaliu cutie de osie si buza bandaj a rotii.jpg
Foto: Daniel


Detaliu arc elicoidal exterior boghiu M-D cu frana sabot.jpg
Foto: Daniel


Detaliu sabot, portsabot si bara inferioara, arc elicoidal exterior.jpg
Foto: Daniel


Detaliu cutie de osie, dispozitiv punere la masa, bara inferioara boghiu, arcuri elicoidale suspensie exterioare, bara antiruliu.jpg
Foto: Daniel


Detaliu arc elicoidal exterior, bulon de arc, suporti inel suspensie (cu surub) si cadru.jpg
Foto: Daniel


Detaliu cadru boghiu, bara anti ruliu, bara inferioara boghiu, arcuri, bulon de arc, capat traversa dansanta, glisiere, pivot crapodina, crapodina si glisiera crapodina.jpg
Foto: Daniel


Bara inferioara boghiu si cutie de osie.jpg
Foto: Daniel


Aparat de tractiune: UIC 520
Aparat de ciocnire: conform UIC 528
Inaltimea axei tampoanelor de la nivelul sinei: 1060mm
Aparat de legare: conform fisei UIC 520
Raza minima a curbei in care se inscrie: linie curenta – 150m, linie de garare 80m
Instalatie de frana pneumatica: KE-GPR (pentru frana cu saboti) si SW P – R D
Intercomunicatia: SR 8117/1.2 – 2000

Fereastra si inmatriculare CFR conform normelor UIC actuale, alte semne si inscriptii.jpg
Foto: Daniel


Alimentare cu energie electrica: tensiune de intrare 1500V/50Hz; tensiune de iesire 3x400V/50 Hz, 24V c.c. (curent continuu), tensiuni de iesire prize 230V/50Hz, alte aparate: 230V/50Hz.*
Baterii: Pb cu gel
Capacitatea bateriei: 420Ah/24V c.c.
Iluminare: fluorescenta si cu LED-uri, 24 V c.c. si lampi finale cu LED-uri

Surse cu iluminare tip LED in tavanul holului din capat si grila aerisire.jpg
Foto: Daniel


Sursa lumina (fluorescenta) plasata pe mediana tavanului in salon.jpg
Foto: Daniel


Spectacol de lumini spot in salonul unui 20-68.jpg
Foto: Daniel


Incalzire, ventilatie si climatizare tip: Faiveley
Usi de acces: tip louvoyant culisante cu trapa rabatabila, cu actionare electrica
Usi intercomunicatie si usi salon: cu actionare electropneumatica

Detaliu trapa rabatabila cu actionare electrica.jpg
Foto: Daniel


Usa de acces tip 'louvoyant' culisanta cu trapa rabatabila.jpg
Foto: Daniel


Usa de acces pe partea din interior.jpg
Foto: Daniel


Usi intercomunicatie cu actionare electropneumatica.jpg
Foto: Daniel


Usa salon cu actionare electropneumatica.jpg
Foto: Daniel


Ferestrele: fixe si rabatabile cu rama de Al, geam termopan cu grad de transparenta 75% sau fixe si rabatabile termopan lipite

Ferestre rabatabile cu rama de Al, geam termopan transparenta 75%.jpg
Foto: Daniel


Scaune: ergonomice, tapisate dispuse in siruri de cate doua de-o parte si de alta a salonului. Cele din mijlocul salonului sunt dispuse doua cate doua fata in fata. Scaunele sunt dotate (in partea din spatele spatarului) cu masute pliabile si prize pentru laptopuri.

Sir de scaune ergonomice.jpg
Foto: Daniel


Scaune din mijlocul salonului.jpg
Foto: Daniel


Masute laptop intinse si prize alimentare laptop 230V.jpg
Foto: Daniel


Scaune asezate in sir doua cate doua.jpg
Foto: Daniel


Instalatia sanitara: doua instalatii WC cu vacuum; doua rezervoare de apa de 400l; doua rezervoare cu vacuum de 370l

Catre una din toaletele trenului.jpg
Foto: Daniel


Vasul WC-ului de tip vacuumatic.jpg
Foto: Daniel


Detaliu rezervor de retenta (vacuum) WC de 370l.jpg
Foto: Daniel


Chiuveta a unui grup sanitar.jpg
Foto: Daniel


Priza de 230V aparatura casnica si oglinzi ale grupului sanitar.jpg
Foto: Daniel


Vas WC al toaletei si scurgere apa in pardoseala.jpg
Foto: Daniel


Una din toaletele trenului cu oglinzi mari si chiuveta moderna.jpg
Foto: Daniel


Alt grup sanitar si usa de acces salon cu actionare electropneumatica.jpg
Foto: Daniel


Capacitate locuri in salon: 78 locuri de sezut

Spatiu bagaje mari: 1.1m3

Panorama a salonului.jpg
Foto: Daniel


Imagine de ansamblu a salonului acestui vagon cu dispunerea scaunelor si suporturi de bagaje iluminate spot.jpg
Foto: Daniel


In spatele scaunelor o alta nisa pentru bagaje.jpg
Foto: Daniel


Alte dotari ale vagonului:

- sistem supraveghere video (modul SSVC)

Camera video supraveghere montata in plafonul vagonului.jpg
Foto: Daniel


Detaliu camera video si iluminatii tip spot in plafonul salonului.jpg
Foto: Daniel


- tablou electric de comanda si diagnoza centralizata cu bus de tren (transmitere a datelor la distanta)

Dulapuri tehnice pentru tabloul electric si diagnoza centralizata.jpg
Foto: Daniel


- sistem informare pasageri: 2 unitati display cu LED-uri amplasate in exteriorul vagonului si 4 monitoare TFT in interiorul vagonului

Detaliu sistem informare pasageri unitate display cu LED-uri exterioara.jpg
Foto: Daniel


Monitoare TFT de informare a pasagerilor fixate in plafonul salonului, cate doua de aceeasi parte.jpg
Foto: Daniel


Sistem informare pasageri - monitor TFT.jpg
Foto: Daniel


- indicator temperatura interior si exterior
- instalatie sonorizare
- indicator de nivel electronic
- instalatie climatizare
- prize electrice alimentare laptop-uri si telefoane mobile 230V/50Hz/1KVA (in numar de 78)

Am sa mai completez aceste date cu alte cateva imagini din zona holurilor de acces ale vagonului precum si a salonului acstuia. Sa vedem holurile:

Holul de acces din capatul vagonului.jpg
Foto: Daniel


Frana de mana a vagonului.jpg
Foto: Daniel


Cos de gunoi si sistem de blocare manuala a deschiderii usii pe holul de acces al vagonului.jpg
Foto: Daniel


Panorama a holului de acces capat vagon.jpg
Foto: Daniel


Holul de acces dotat obligatoriu cu extinctor.jpg
Foto: Daniel


Iesirea din vagon prin holul  de acces.jpg
Foto: Daniel


Acces din hol catre salon.jpg
Foto: Daniel


Alte imagini din interiorul salonului:

Interior al salonului vagon seria 20-68.jpg
Foto: Daniel


Interior al salonului catre unul din capetele vagonului.jpg
Foto: Daniel


Buton blocare usa salon cu actionare electropneumatica.jpg
Foto: Daniel


Cuiere si placute numar loc pe peretele exteriorl al salonului.jpg
Foto: Daniel


Alte scaune si suport bagaje iluminat spot.jpg
Foto: Daniel


Cos de gunoi cu capac ce poate fi folosit ca masuta.jpg
Foto: Daniel


Detaliu cos gunoi cu capac pe post de masuta.jpg
Foto: Daniel


Imagine de ansamblu a scaunelor asezate fata in fata.jpg
Foto: Daniel


Acelasi sistem cu monitor TFT plasat in tavanul de la mijlocul salonului.jpg
Foto: Daniel


Cele doua monitoare TFT de informare plasate la mijlocul salonului.jpg
Foto: Daniel


Scaunele din mijloc asezate doua cate doua fata in fata.jpg
Foto: Daniel


Masute laptop pliate.jpg
Foto: Daniel


Panourile de informare si camere de supraveghere.jpg
Foto: Daniel


Scaune asezate in grup de doua.jpg
Foto: Daniel


Pasager multumit de conditiile oferite.jpg
Foto: Daniel


Un alt pasager uimit de calitatea si confortul salonului.jpg
Foto: Daniel


Imagine din salon si efect iluminare spot.jpg
Foto: Daniel


Interior al salonului cu dispunerea monitoarelor TFT de informare.jpg
Foto: Daniel


;)

Vagonul Blue Hexagon seria 20-68 la 'Zilele feroviare' 2011, Bucuresti, Gara de Nord.jpg
Foto: Daniel
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon"

Mesajde Andrei Irimescu pe 18 Oct 2011, 18:56

Foarte detaliata prezentarea!Felicitari! :clap: :clap: :clap:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 21 Oct 2011, 13:34

Multumesc Andrei! Sper sa am timp sa mai vin si cu alte prezentari similare in saptamanile urmatoare. "Vagoniada" continua pe Railnet.ro! ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Andrei Irimescu pe 07 Ian 2012, 22:52

Ei bine,tin sa va anunt ca au fost introduse pe trenurile ce pleaca si vin de la Iasi aproximativ 6 vagoane de acest tip :)
V-am pregatit o mica prezentare foto.Sper sa va placa!
DSCN5830.JPG
DSCN5833.JPG
DSCN5835.JPG
DSCN5836.JPG
DSCN5837.JPG
DSCN5838.JPG
DSCN5840.JPG
DSCN5841.JPG
DSCN5843.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Andrei Irimescu pe 07 Ian 2012, 22:56

Partea a II-a :)
DSCN5857.JPG
DSCN5858.JPG
DSCN5860.JPG
DSCN5861.JPG
DSCN5862.JPG
DSCN5863.JPG
DSCN5864.JPG
DSCN5866.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 08 Ian 2012, 17:54

Foarte interesante detaliile tale Andrei. Am suprins si eu pe la jumatatea lunii trecute, patru astfel de vagoane repartizate trenului IR 1663 pe relatia Bucuresti Nord - Iasi. Este vorba de vagoanele cu numerele de serie: 004, 005, 006 si 007. Toate vagoanele au ca statie domiciliu Iasi-ul.

IR 1663 Bucuresti Nord - Iasi.jpg
Foto: Daniel


Detaliu vagon cu numarul 004 al seriei.jpg
Foto: Daniel


Vagon cu numarul 005 al seriei.jpg
Foto: Daniel


Vagon cu numarul 006 al seriei.jpg
Foto: Daniel


Detaliu placuta reconstructie, serie vagon.jpg
Foto: Daniel


Detaliu placuta boghiu.jpg
Foto: Daniel


Vagon cu numarul 007 al seriei.jpg
Foto: Daniel


Vagoane tip 'Blue Hexagon' seria 20-68 cu IR 1663, 26 Decembrie 2011.jpg
Foto: Daniel


Cred ca acum s-a mai adaugat un vagon din cate am vazut. Daca este asa, teoretic ar trebui sa fie cel cu numarul de serie 003. :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Andrei Irimescu pe 08 Ian 2012, 18:14

In ziua aceea am surprins si vagonul cu numarul 003,dar am omis sa postez si pozele pe care le am cu acesta ;)
Iata-l pe 003
DSCN5845.JPG
DSCN5846.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 08 Ian 2012, 18:28

Felicitari! :clap: :clap: :clap: Inseamna ca am intuit eu bine faza cu 003. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagoane seria 20-68

Mesajde Matei pe 12 Mar 2012, 18:44

50 53 20-68 007-5 in Gara Bucuresti Nord, 23 februarie 2012:
IMG_8339.JPG

IMG_8341.JPG
Matei


Mesaje: 235
Membru din: 02 Mar 2012, 20:30

Re: Vagoane seria 20-68

Mesajde Tudor Radu pe 22 Mar 2012, 10:03

In afara de Bucuresti-Iasi mai circula pe vreo ruta?
Salvati linia Targoviste-Ploiesti Sud !
Avatar utilizator
Tudor Radu


Mesaje: 47
Membru din: 28 Aug 2011, 07:57
Localitate: Targoviste

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 17 Dec 2012, 11:16

Din cate stiu pe rutele de lung parcurs nu am cunostinta ca ar mai circula. :roll:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde zofei.2006 pe 17 Dec 2012, 11:31

Doar la IR-urile de Bucuresti - Iasi circula, pentru ca are ca statie de domiciliu remiza de vagoane Iasi .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 18 Dec 2012, 13:47

Nu e obligatoriu sa circule doar pe Bucuresti - Iasi. La un moment dat din cele sase vagoane alocate acestui tren, mai ramasesera vreo doua-trei. Posibil sa mai fie distribuite si pe alte trenuri. E drept, ca de obicei fac parte din compunerea trenurilor pe relatia Bucuresti - Iasi.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde sulzerul 0733 pe 18 Dec 2012, 14:10

Un vagon de tipul asta circula si in compunerea unui tren IR de pe ruta Iasi-Timisoara Nord. Ca noi le vedem mereu la Bucuresti nu inseamna automat ca vagoanele astea fac serviciu numai la trenurile Iasi-Bucuresti ;)
Recunosc public ca ma droghez. Trenul este drogul meu, pt el traiesc, prin el traiesc :D
www.facebook.com/sulzerul0733
Avatar utilizator
sulzerul 0733


Mesaje: 586
Membru din: 02 Feb 2010, 12:42
Localitate: P.O. Frunzanesti, linia 801
Avertismente: 3

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde zofei.2006 pe 18 Dec 2012, 19:33

Nu circula decat 20:54; 20-49; 20:55 .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Andrei98 pe 01 Iun 2017, 21:59

20-68 002 in noua schema de vopsire:
Imagine20-68 002 by Andrei.CFRbv, on Flickr
20-68 004:
Imagine20-68 004 by Andrei.CFRbv, on Flickr
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 02 Iun 2017, 00:22

Imi place noua schema de vopsire. E super! Acum stiu si eu ca au fost anumite imperfectiuni din ce am mai citit pe net la partea de vopsire, insa ideea s-a dovedit a nu fi nasoala si avem un vagon cu un nou look demn de admirat. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Andrei98 pe 02 Dec 2017, 22:24

Iata inca un 20-68, de data asta in Iasi cuplat la un tren Regio.
A se observa geamurile sparte...
ImagineVagon 20-68 by Andrei.CFRbv, on Flickr
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Daniel pe 03 Dec 2017, 13:34

Atata timp cat vor exista amatori de aruncat cu pietre in trenuri, vei mai vedea asa ceva. E greu cu civilizatia prin tarisoara asta si se pare ca din punct de vedere al educatiei nu am evoulat prea mult in ultimii 40 de ani...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Ikarus_260 pe 03 Dec 2017, 23:47

Nu prea are legătură cu subiectul, dar mă întorceam o dată de la Ploiești când -nu știu când s-a întâmplat- la coborâre am observat un geam complet spart (nu erau duble ca mai sus). Bine că n-am fost în acel compartiment. :?
Avatar utilizator
Ikarus_260


Mesaje: 1501
Membru din: 09 Mar 2013, 22:39

Re: Vagon seria 20-68 / "Blue Hexagon 2"

Mesajde Cosmin Niculita pe 22 Dec 2017, 12:16

Vesti proaste,sau bune. 20-68 circula pe Iasi - Bacau (R),iar pe timp de vara mere cu Sezonieru de Mangalia.
Avatar utilizator
Cosmin Niculita


Mesaje: 39
Membru din: 14 Sep 2017, 02:18
Localitate: Drobeta Turnu Severin (M900),Luton (UK)


ÃŽnapoi la Vagoane de clasa a 2a (B)

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki