Pagina 1 din 2

Vagoane seria 20-49.0/20-49.200(SIRV si Remarul 16Februarie)

MesajScris: 06 Mar 2010, 13:39
de MariusM
Vagoanele din seria 20-49 rezultă din modernizarea vagoanelor din seriile 20-47(IVA) și 20-57(IVA), destinate transportului de călători, clasa a II-a, cu viteza de 140 km/h

Configurația:

- 6 compartimente a câte 8 locuri fiecare;
- salon cu 32 de locuri
- 2 cabine WC ecologice, câte una la fiecare capăt
- 2 peroane de urcare, accesibile de pe ambele laturi ale vagonului
- spații tehnice pentru tabloul electric, frâna de mână, modul de sonorizare și modul video

Caracteristici tehnice:

Seria înainte de reconstrucție: 20-47, 20-57(IVA)
Seria după reconstrucție: 20-49
Lungimea peste fețele tampoanelor: 24.500 mm
Înălțimea maximă: 4050 mm
Tipul boghiului: Minden-Deutz
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Ecartament: 1435 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 t
Tara vagonului: 46,2 t +- 5%
Viteza maximă: 140 km/h
Iluminatul incandescent și fluorescent: 24 V c.c.
Încălzire și ventilație: aer cald modulat
Frână: pneumatică tip KE-GPR
Alimentarea cu energie electrică: 1500 V/50 Hz
Lățimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80

Ateliere specializate: SIRV Brașov, Remarul Cluj și SIRV Caransebeș, cu toate că pe vagoane am văzut menționat doar SIRV BV(adică mai pe românește - "Unul cu munca, altul cu laudele!")

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 15 Mar 2010, 19:42
de Dj_Jorj2007
Vagoanele din seria 20-49 primul tip:

Configuratie :

- 10 compartimente a cate 8 locuri fiecare
- 2 cabine WC ecologice, câte una la fiecare capăt
- 2 peroane de urcare, accesibile de pe ambele laturi ale vagonului
- spații tehnice pentru tabloul electric, frâna de mână, modul de sonorizare.

Acesta este 20-49 primul tip

20-49 B.JPG

20-49 A.JPG


Alte poze mai bune nu am sper sa pot face candva sa va arata o zi buna

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 18 Apr 2010, 16:13
de razwy2010
Un vagon modernizat la Remarul 16 Februarie Cluj Napoca.

In compunerea trenului P 3075 ( va fi dus in directia Oradea )

50 53 20-49 225-7 ( Stata de Domiciliu : Cluj Napoca )

Imagine

Imagine

Ieri au fost duse inca 3 vagoane 20-49 modernizate la Oradea cu P 3075 toate 3 aveau Stata de Domiciliu : Cluj Napoca ( nu puteam sa le fac poza pentru ca nu aveam la mine aparatul ), cine stie de ce au fost duse la Oradea sa posteze aicea un mesaj ? Si eu am sa incerc sa aflu mai multe detali.

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 18 Apr 2010, 18:59
de Daniel
Sa inteleg ca o parte din ele sunt semicompartimentate. Urat lucru... Am prins un astfel de bou-vagon si sincer genul ala de compartiment fals mi-a creat o senaztie de disconfort vizual destul de mare. E drept ca latimea locurilor parca e ceva mai mare in astfel de "separeuri". Cat despre saloane in general, au locurile mult prea aproape unele de altele, astfel incat, cel putin la AVA 200 salon te lovesti cu picioarele de persoana din fata ta :lol:

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 18 Apr 2010, 20:47
de Trifu22
da' ce parere ai de vagoanele 26-26 modernizate :))

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 18 Apr 2010, 21:32
de Vlad0012
Trifu22 scrie:da' ce parere ai de vagoanele 26-26 modernizate :))

sa nu le mai vad ca fac crize
pe 30KM cat am mers la clasa a doua am crezut ca moor in ele eu cum is si lung de picioare ma simteam ca intro cusca :|
la clasa 1 un singur lucru am de obiectat faptul ca is scaune unde nu este geam in rest chiar imi place cum este facuta clasa 1

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 18 Apr 2010, 23:02
de Trifu22
sa nu uitam ca put a naftalina

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 19 Apr 2010, 11:08
de Daniel
Sa ne intoarcem totusi, la 20-49. Despre celelalte se poate oricand deschide un topic nou ;)

Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 06 Iun 2010, 18:02
de Vladyz
Date tehnice:
Lungimea peste tampoane:...............................................24.500 mm
Ampatamentul:.............................................................17.200 mm
Înăltimea de la nivelul superior al sinei:.................................4.050 mm
Înăltimea cutiei:............................................................1.255 mm
Masa vagonului gol:........................................................42,6 tone
Viteza maximă de circulatie:.............................................140 km/h
Boghiurile:..................................................................Minden-Deutz
Frâna pneumatică:.........................................................KE - GPR
Ampatamentul boghiului:.................................................2500 mm
Sarcina maximă pe osie:..................................................16 tone
Tensiuni de alimentare:...................................................1500 V 50 Hz c.a.
Încălzire:....................................................................aer modulat instalatie de climatizare
Lătimea coridorului:.......................................................710 mm
Alte dotări:
- prize 220 V 50 Hz c.a., supraveghere video, sistem interiorde informare a călătorilor
- usi de acces electro-pneumatice

Fotografie130.jpg

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 06 Iun 2010, 20:33
de Daniel
Binevenite detaliile tehnice. Insa poti pune si o poza cu acest tip de vagon? :clap:

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 06 Iun 2010, 20:40
de Vladyz
Am sa mai pun cand am sa il prind adica, cand va venii de la Timisoara

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 11 Iun 2010, 19:04
de andrei1963

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 21 Iun 2010, 17:53
de Vladyz
Vin si eu cu poze din 20-49! Ele sunt atasate la R936 sau Acc11632
DSCF0391.jpg

DSCF0393.jpg

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 10 Iul 2010, 19:41
de andrei1963
YAY! R936!
Abia aştept să merg la gară să îl fotografiez 8-)

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 10 Iul 2010, 19:51
de Daniel
Ce nu-mi place mie la vagoanele astea: o eroare de design. Daca va uitati la usi, pe linga culoarea aflata in total dezacord cu restul schemei de vopsire, geamul usilor se afla la un nivel inferior liniei ferestrelor vagonului. Diferenta asta de nivel este deranjanta. Oare cei de la S.I.R.V. nu au designer industrial? :think:

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 10 Iul 2010, 22:00
de razwy2010
50 53 20-49 247-1 ( Statia de Domiciliu : Iasi )

Imagine

Imagine

50 53 20-49 236-4 ( Statia de Domiciliu : Suceava )

Imagine

Imagine

Inauntru ( scaunele in compartiment )

Imagine

Becurile

Imagine

WC

Imagine

Chiuveta

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 10 Iul 2010, 22:00
de razwy2010
50 53 20-49 026-9 ( Statia de Domiciliu : Satu Mare )

Imagine

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 10 Iul 2010, 22:00
de razwy2010
50 53 20-49 017-8 ( Statia de Domiciliu - Satu Mare )

Imagine

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 15 Aug 2010, 08:34
de razwy2010
50 53 20-49 240-5 ( Statia de Domiciliu : Suceava )

Imagine

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 02 Sep 2010, 23:33
de Vladyz
Aici un 20-49 in Oradea...
11.jpg

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 08 Sep 2010, 13:43
de razwy2010
50 53 20-49 247-1 ( Statia de Domiciliu : Iasi )

Imagine

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 12 Dec 2010, 17:48
de razwy2010
50 53 20-49 253-9 ( Statia de Domiciliu : Craiova )

Imagine

Imagine

50 53 20-49 251-3 ( Statia de Domiciliu : Craiova )

Imagine

Imagine

Re: Vagoanele 20-49.0 si 20-49.2

MesajScris: 26 Mar 2011, 20:08
de razwy2010
50 53 20-49 061-8 ( Statia de Domiciliu : Craiova )

Imagine

Imagine

Au ajuns si 20-49 pe personale pe placuta electrica scria P 4303 Dej - Cluj Napoca ( m-am mirat cand am vazut ce screi )

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 26 Mar 2011, 20:14
de razwy2010
50 53 20-49 022-8 ( Statia de Domiciliu : Satu Mare )

Imagine

Imagine

50 53 20-49 001-2 ( Statia de Domiciliu : Cluj Napoca )

Imagine

Imagine

Re: Vagoane seria 20-49

MesajScris: 20 Apr 2011, 18:52
de Goanga
Un 20-49 in Teius

Imagine