Vagoane seria 20-49.0/20-49.200(SIRV si Remarul 16Februarie)
Scris: 06 Mar 2010, 13:39
Vagoanele din seria 20-49 rezultă din modernizarea vagoanelor din seriile 20-47(IVA) și 20-57(IVA), destinate transportului de călători, clasa a II-a, cu viteza de 140 km/h
Configurația:
- 6 compartimente a câte 8 locuri fiecare;
- salon cu 32 de locuri
- 2 cabine WC ecologice, câte una la fiecare capăt
- 2 peroane de urcare, accesibile de pe ambele laturi ale vagonului
- spații tehnice pentru tabloul electric, frâna de mână, modul de sonorizare și modul video
Caracteristici tehnice:
Seria înainte de reconstrucție: 20-47, 20-57(IVA)
Seria după reconstrucție: 20-49
Lungimea peste fețele tampoanelor: 24.500 mm
Înălțimea maximă: 4050 mm
Tipul boghiului: Minden-Deutz
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Ecartament: 1435 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 t
Tara vagonului: 46,2 t +- 5%
Viteza maximă: 140 km/h
Iluminatul incandescent și fluorescent: 24 V c.c.
Încălzire și ventilație: aer cald modulat
Frână: pneumatică tip KE-GPR
Alimentarea cu energie electrică: 1500 V/50 Hz
Lățimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80
Ateliere specializate: SIRV Brașov, Remarul Cluj și SIRV Caransebeș, cu toate că pe vagoane am văzut menționat doar SIRV BV(adică mai pe românește - "Unul cu munca, altul cu laudele!")
Configurația:
- 6 compartimente a câte 8 locuri fiecare;
- salon cu 32 de locuri
- 2 cabine WC ecologice, câte una la fiecare capăt
- 2 peroane de urcare, accesibile de pe ambele laturi ale vagonului
- spații tehnice pentru tabloul electric, frâna de mână, modul de sonorizare și modul video
Caracteristici tehnice:
Seria înainte de reconstrucție: 20-47, 20-57(IVA)
Seria după reconstrucție: 20-49
Lungimea peste fețele tampoanelor: 24.500 mm
Înălțimea maximă: 4050 mm
Tipul boghiului: Minden-Deutz
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Ecartament: 1435 mm
Sarcina maximă pe osie: 16 t
Tara vagonului: 46,2 t +- 5%
Viteza maximă: 140 km/h
Iluminatul incandescent și fluorescent: 24 V c.c.
Încălzire și ventilație: aer cald modulat
Frână: pneumatică tip KE-GPR
Alimentarea cu energie electrică: 1500 V/50 Hz
Lățimea coridorului: 710 mm
Număr de locuri: 80
Ateliere specializate: SIRV Brașov, Remarul Cluj și SIRV Caransebeș, cu toate că pe vagoane am văzut menționat doar SIRV BV(adică mai pe românește - "Unul cu munca, altul cu laudele!")