Trifu22 scrie:Când bandajul se uzează, pentru a nu schimba toată osia, se strunjeşte si se pune alt bandaj nou
ce naiba strunjesti cand bandajul e deja uzat? strunjesti osia? apropo, axul e detasabil
MrDaddY scrie:Ce inseamna locomotiva "izolata"?
Cum comunica locomotivele care sunt puse la tractiune dubla? Adica, cum fac cele doua locomotive sa impinga sau sa traga la fel de tare, sa mentina aceeasi viteza etc..
Vlad0012 scrie:MrDaddY scrie:Ce inseamna locomotiva "izolata"?
Cum comunica locomotivele care sunt puse la tractiune dubla? Adica, cum fac cele doua locomotive sa impinga sau sa traga la fel de tare, sa mentina aceeasi viteza etc..
Locomotiva izolata = locomotiva care circula singura fara a tracta un tren. Aceasta poate circula pe baza unui ordin de circulatie in linie directa sau daca e trecuta in livret cu o viteza maxima de 95km/h.
Dubla tractiune inseamna ca doua locomotive sunt asezate in capul trenului pentru a efectua tractiune , dar nu este neaparat ca ambele sa efectueze tractiune. Cat despre momentul in care sunt nevoite sa traga ambele nu stiu cum se procedeaza pentru ca nu am intalnit o astfel de situatie. Cel putin asa e la noi. In strainatate este totul mult mai simplu folosinduse o cupla pentru multipla tractiune si astfel 2-3 locomotive sunt controloate din cabina unei singure locomotive.
MrDaddY scrie:Vlad0012 scrie:MrDaddY scrie:Ce inseamna locomotiva "izolata"?
Cum comunica locomotivele care sunt puse la tractiune dubla? Adica, cum fac cele doua locomotive sa impinga sau sa traga la fel de tare, sa mentina aceeasi viteza etc..
Locomotiva izolata = locomotiva care circula singura fara a tracta un tren. Aceasta poate circula pe baza unui ordin de circulatie in linie directa sau daca e trecuta in livret cu o viteza maxima de 95km/h.
Dubla tractiune inseamna ca doua locomotive sunt asezate in capul trenului pentru a efectua tractiune , dar nu este neaparat ca ambele sa efectueze tractiune. Cat despre momentul in care sunt nevoite sa traga ambele nu stiu cum se procedeaza pentru ca nu am intalnit o astfel de situatie. Cel putin asa e la noi. In strainatate este totul mult mai simplu folosinduse o cupla pentru multipla tractiune si astfel 2-3 locomotive sunt controloate din cabina unei singure locomotive.
De exemplu, aici, trenul este in dubla tractiune (nu m-am luat dupa titlu, m-am luat dupa ventilatia care mergea la ambele locomotive, iar daca nu tractau amandoua, de ce a 2-a este conectata?): http://www.youtube.com/watch?v=7NLkOwuSm6g.
Vlad0012 scrie:MrDaddY scrie:Vlad0012 scrie:Ce inseamna locomotiva "izolata"?
Locomotiva izolata = locomotiva care circula singura fara a tracta un tren. Aceasta poate circula pe baza unui ordin de circulatie in linie directa sau daca e trecuta in livret cu o viteza maxima de 95km/h.
Dubla tractiune inseamna ca doua locomotive sunt asezate in capul trenului pentru a efectua tractiune , dar nu este neaparat ca ambele sa efectueze tractiune. Cat despre momentul in care sunt nevoite sa traga ambele nu stiu cum se procedeaza pentru ca nu am intalnit o astfel de situatie. Cel putin asa e la noi. In strainatate este totul mult mai simplu folosinduse o cupla pentru multipla tractiune si astfel 2-3 locomotive sunt controloate din cabina unei singure locomotive.
De exemplu, aici, trenul este in dubla tractiune (nu m-am luat dupa titlu, m-am luat dupa ventilatia care mergea la ambele locomotive, iar daca nu tractau amandoua, de ce a 2-a este conectata?): http://www.youtube.com/watch?v=7NLkOwuSm6g.
Pai chiar daca nu trage a doua poate ramane conectata dar sa aibe un mecanic in ea in caz de orice. La delfinele clasa 47 e mai usor sa conduci in dubla pentru ca selectezei la ambele acelasi numar de amperi aceasi viteza si merg singure in schimb la cele cu graduator e mai greu.
ÃŽnapoi la DICTIONAR INTERACTIV / INTERACTIVE DICTIONARY
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group