ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 20 Iul 2012, 01:48

Chev Celios scrie:Sa nu uitam cate accidente s-au petrecut pe astfel de macaze in zona 11 Iunie si Iancului. Toate aproape la fel. Ultimu boghiu a luat-o pe alta trasa.


Alea nu au fost mediatizate ca asta, pe bune ce dracu are ratb-ul asta ca au inceput anu prost si sper ca nu il termina tot prost .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde kid72 pe 21 Iul 2012, 22:05

S-a intamplat si la Braila, acum niste ani, dar mai putin grav (nu s-a rupt tramvaiul in doua), s-a schimbat singur macazul chiar cand trecea tramvaiul, boghiul din spate s-a inscris ("a luat-o") in cealalta directie, l-au legat cu un cablu de un camion si l-au rotit (repus) cu forta in directia cea buna, tramvaiul mergand apoi bine-mersi. /// Curiozitate (n-am inteles-o inca): la un macaz, cand tramvaiele merg in sensul in care liniile se despart, coboara vatmanul si-l schimba, e ok. Dar in sens opus (liniile se unesc), tramvaiul TRECE DIRECT, oricum gaseste macazul, chiar daca cel de dinainte a venit de pe cealalta "ramura", deci sinele sunt mutate doar de forta/ecartamentul rotilor =macazuri "auto-schimbabile" (uneori si cand nu trebuie, cauza accidentelor urbane despre care vorbim). La CFR nu exista asa ceva, totul e strasnic.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 21 Iul 2012, 22:33

kid72 scrie:S-a intamplat si la Braila, acum niste ani, dar mai putin grav (nu s-a rupt tramvaiul in doua), s-a schimbat singur macazul chiar cand trecea tramvaiul, boghiul din spate s-a inscris ("a luat-o") in cealalta directie, l-au legat cu un cablu de un camion si l-au rotit (repus) cu forta in directia cea buna, tramvaiul mergand apoi bine-mersi. /// Curiozitate (n-am inteles-o inca): la un macaz, cand tramvaiele merg in sensul in care liniile se despart, coboara vatmanul si-l schimba, e ok. Dar in sens opus (liniile se unesc), tramvaiul TRECE DIRECT, oricum gaseste macazul, chiar daca cel de dinainte a venit de pe cealalta "ramura", deci sinele sunt mutate doar de forta/ecartamentul rotilor =macazuri "auto-schimbabile" (uneori si cand nu trebuie, cauza accidentelor urbane despre care vorbim). La CFR nu exista asa ceva, totul e strasnic.


daca s-au bagat bani in campaniile electorale, investitiile in infrastructura au stagnat si uite asa apar accidente. E mai economic sa pui macaz intors invers cand se unesc linile, decat sa faci punct de unire fix, ala se toceste repede si trebuie tot timpul sa vina sa fie incarcat cu sudura, plus ca exista riscu deraierii.
Asa daca la o unire de linii pui un macaz pozitionat invers, ca iti da posibilitate sa schimbi linia avand o viteza destul de mare fara a exista probleme .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 23 Iul 2012, 21:38

Cum au ajuns banii RATB in buzunarul unei consiliere parlamentare

Sorin Gangler, cel care a sponsorizat Partidul Social Democrat din sutele de mii de euro incasate de pe urma „sicrielor” RATB a cotizat si la nivel inalt. El a facut afaceri cu o consiliera parlamentara care, culmea, era cenzor la firma abonata la contracte din bani publici.

„Tramvaiele mortii”, precum cel care s-a rupt in doua pe Calea Rahovei, sunt intretinute de firma „Denis Technology”, a lui Sorin Gangler.jpg


Omul de afaceri care primeste sute de mii de euro, prin firma „Denis Technology”, pentru a avea grija de tramvaiele RATB (precum cel care s-a rupt in doua saptamana trecuta, in teribilul accident de pe Calea Rahovei, unde 18 peroane au fost ranite – n.r.), este adanc infipt in sistem.

Desi in acea perioada era cenzor al societatii „Denis Technology”, Isabela Robe a mentionat doar veniturile incasate de la Parlament si de la Consiliul General.jpg


„National” a descoperit ca acesta nu numai ca a sponsorizat Partidul Social Democrat, caruia i-a virat in cont 190.000 de lei intr-un interval de sase luni, dar a fost si partener de afaceri cu Isabela-Patricia Robe, o fosta membra a Consiliului General al Municipiul Bucuresti.

Inainte ca Robe sa intre in Consiliu, pe listele PSD, aceasta si Gangler au pus bazele unei companii, Iorom, care intre timp a fost bagata in faliment.

Cenzor la firma de casa a RATB

Declaratia semnata in original se gaseste la Camera Deputatilor.jpg


Apoi, in 2007, Isabela Robe a demisionat din Consiliul General al Capitalei si a ajuns la Parlament, unde lucreaza si in prezent. Conform declaratiilor de avere si de interese depuse in ultimii ani la Camera Deputatilor, fosta partenera a lui Gangler nu detine decat un teren. Ea sustine ca nu a incasat bani din alta parte si ca nu a avut relatii comerciale cu vreo firma.

Firma lui Gangler este „abonata” la contractele regiei de transport.jpg


Chiar daca, aparent, Robe nu a mai avut nicio relatie profesionala cu Gangler, numele ei apare intr-o decizie a actionarilor societatii „Denis Technology”, care in 2007 s-a transformat din SA in SRL. „Ca urmare a schimbarii formei juridice a societatii, se revoca din functie toti cenzorii societatii (…) Popa Cornel, Stefanescu Elena (…) Robe Patricia Isabela”, se precizeaza in decizia AGA. Reporterii „National” au incercat sa discute atat cu Gangler, cat si cu Robe, pentru a afla cum a ajuns consiliera parlamentara cenzor la firma de casa a RATB, insa acestia nu au fost de gasit.

Sursa: http://www.enational.ro/actualitate/cum-au-ajuns-banii-ratb-in-buzunarul-unei-consiliere-parlamentare-174199.html/#_
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Trifu22 pe 24 Iul 2012, 02:23

De acum inainte sfatuiesc publicul sa foloseasca Taxi, bicicleta sau metroul (desi si cel din urma mijloc de transport a cam inceput sa ridice semne de intrebare privind siguranta daca au oamei ca iasmiun si deredouamiicinci la intretinere)!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 24 Iul 2012, 02:25

Trifu22 scrie:De acum inainte sfatuiesc publicul sa foloseasca Taxi, bicicleta sau metroul (desi si cel din urma mijloc de transport a cam inceput sa ridice semne de intrebare privind siguranta)!


Faci propanganda comunista impotriva ratb-ului, ai fost platit de Udriste sa descritezi transportul public de suprafata .
Nu toata lumea are bani de taxi, iarna nu poate fi folosita bicleta, iar metroul nu acopera toate linile de suprafata, asa ca documeteaza inainte sa aberezi ;) .
Chiar te invit sa platesti la toti bucuresti, ilfoveni, taxiul, abonamentul de metrou si bicletele, daca totusi sa nu mai foloseasca ratb-ul .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Daniel pe 24 Iul 2012, 12:51

Bine punctat Zofei. La cate incidente s-au intimplat si la metroul lui Udriste in ultima vreme... Chiar ieri a DERAIAT un tren! De afacerile de la Metrorex vaz ca nu se pomeneste mai pe nicaieri. Ciudat, nu? :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde kid72 pe 24 Iul 2012, 15:19

Trifu22 scrie:De acum inainte sfatuiesc publicul sa foloseasca Taxi, bicicleta sau metroul (desi si cel din urma mijloc de transport a cam inceput sa ridice semne de intrebare privind siguranta daca au oamei ca iasmiun si deredouamiicinci la intretinere)!


Un Taxi costa, doar in interiorul Bucurestiului, cat trenul de la Galati la Bucuresti (!!!), daca ai de dat jumatate de milion in fiecare zi... // Cu bicicleta e f.periculos (trafic) in Bucuresti, murdar (15 km pe ploaie, esapament, vant si praf), si rusinos (decazi in ochii colegilor, ori "este prea sarac", ori "a dat in mintea pustilor adolescenti"), // iar metroul merge cu viteza f.mare (va imaginati un accident similar de macaz la viteza metroului, nu la "carutele" de tramvaie)
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 24 Iul 2012, 15:56

kid72 scrie:
Trifu22 scrie:De acum inainte sfatuiesc publicul sa foloseasca Taxi, bicicleta sau metroul (desi si cel din urma mijloc de transport a cam inceput sa ridice semne de intrebare privind siguranta daca au oamei ca iasmiun si deredouamiicinci la intretinere)!


Un Taxi costa, doar in interiorul Bucurestiului, cat trenul de la Galati la Bucuresti (!!!), daca ai de dat jumatate de milion in fiecare zi... // Cu bicicleta e f.periculos (trafic) in Bucuresti, murdar (15 km pe ploaie, esapament, vant si praf), si rusinos (decazi in ochii colegilor, ori "este prea sarac", ori "a dat in mintea pustilor adolescenti"), // iar metroul merge cu viteza f.mare (va imaginati un accident similar de macaz la viteza metroului, nu la "carutele" de tramvaie)


Bine punctat kid72 .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Trifu22 pe 24 Iul 2012, 17:40

Bicicleta nu este deloc un mijoc de transport "periculos" decat daca esti destul de batut in cap si nu respecti regulile de circulatie de baza si deloc rusinos... poate rusinos pentru colegii tai puhavi care nu au forta sa ridice un ac da pai sa pedaleze plus ca nu stau sa ascult ce cred ei despre mine, deci = 0.
La taxi te organizezi in grup :)) oricum e mizerabil peste tot cu serviciile de taximetrie prin tara asta!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 24 Iul 2012, 17:53

Trifu22 scrie:Bicicleta nu este deloc un mijoc de transport "periculos" decat daca esti destul de batut in cap si nu respecti regulile de circulatie de baza si deloc rusinos... poate rusinos pentru colegii tai puhavi care nu au forta sa ridice un ac da pai sa pedaleze plus ca nu stau sa ascult ce cred ei despre mine, deci = 0.
La taxi te organizezi in grup :)) oricum e mizerabil peste tot cu serviciile de taximetrie prin tara asta!


Tot RATB-ul ramane baza, ia zi trifule cand sunt nameti afara tot cu bicicleta mergi, sau cand e viscol sau ger ?
Acuma de cand au fost cumparate Citaro versiunea cu Euro 3/4 au sistem de supraveghere care ii urmareste in permanenta iar intarzierele mai pot fi doar din cauza traficului sau din cauza unor defectiuni tehnice, de furat cursa sau de pierdut vremea pe la capat nu se mai pune in discutie, iar la troleibuzele Citelis au acelasi sistem de supraveghere, tramvaiele or fi ele vechi dar sunt fiabile, probemele tin de infrastructura adica de dobitoci de la SDDC .
Taxiu-l nu se merita pentru ca au preturi exorbitante, ca nu folosesti tu ratb-ul e una da fiecare e liber sa foloseasca ce vrea.
Daca e sa te duci pe copca te poti duce si intr-un taxi sau chiar pe bicicleta, nu uita biciclisti la fel ca si motociclisti nu sunt feriti in trafic asa ca e posibil sa ajungi donator de organe .
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Daniel pe 25 Iul 2012, 15:15

Cu bicicleta este riscant prin oras, din cauza soferilor care au o conduita indoielnica in trafic. Dar hai sa lasam polemicile de acest gen de-o parte si sa ne reintoarcem la subiectul nostru.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 26 Iul 2012, 16:32

O listă a câtorva dintre ultimele schimbări de macaz cu tramvaiul deasupra:

1. 08.02.2006 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al vagonului V3A-93 #179 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B şi deraierea ultimelor două boghiuri;

2. 22.06.2006 - în intersecţia Bd. Camil Ressu cu Şos. Mihai Bravu, vagonul V2A #4015 (linia 27, pe atunci nu circula prin Cal. Dudeşti) se înscrie în curba la stânga spre Şos. Mihai Bravu (vagonul mergea spre Piaţa Unirii), însă boghiul 3 se înscrie pe directă (spre Cal. Dudeşti), ducând la ruperea vagonului şi deraierea ultimelor două boghiuri;

3. 01.12.2007 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Str. 11 Iunie spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre stânga, astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea ultimelor 2 boghiuri;

4. 07.01.2008 - în Piaţa Iancului, vagonul V3A-93 #257 circula pe Şos. Mihai Bravu dispre Piaţa Hurmuzachi spre intersecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand. Boghiul 4 se înscrie pe linia abătută spre dreapta (spre Şos. Iancului), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

5. 09.02.2008 - pe Şos. Colentina, un vagon V3A-93 circula spre Depoul Colentina. În acea perioadă, între Str. teiul Doamnei şi staţia ,,Pod Lacuri" se circula pe un singur fir, fiind instalate macazuri automate la capetele acestui tronson, ci nu macaze talonabile cum ar fi fost normal. La ieşirea de pe acest tronson (vagonul trebuia să se înscrie în abatere), boghiurile 3 şi 4 se înscriu pe linia directă. Incidentul este observat la timp, astfel că are loc doar avarierea rulmenţilor crapodinei boghiului 3 şi a jugului articulaţiei 2. Nu se produce deraierea niciunei osii, vagonul fiind manevrat cu spatele şi apoi înscris corespunzător pe abatere. Neoficial, în momentul trecerii vagonului peste macaz ar fi avut loc o întrerupere de curent de câteva secunde. După aceasta, macazul s-a resetat, schimbându-se pe linia directă, astfel că boghiurile 3 şi 4 s-au înscris diferit de boghiurile 1 şi 2;

6. 10.03.2008 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al unui vagon V3A-93 de pe linia 21 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea jugului articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B. Incidentul este observat la timp, astfel că nu are loc o deraiere;

7. 29.03.2008 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Piaţa Unirii spre Str. 11 Iunie se înscrie cu boghiul 4 pe directă (spre Cal. Rahovei), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi răsturnarea secţiunii B. Vagonul mai fusese implicat într-o deraiere în aceeaşi zonă pe 1.12.2007;

8. 26.02.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #197 (linia 32) ce circula spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre dreapta (spre Str. 11 Iunie), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3, boghiul 4 rămânând pe şine pe linia abătută;

9. 11.04.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #199 (defect) este împins spre Depoul Alexandria. Întrucât #199 avea pantograful coborât, vagonul din spate schimbă macazul după ce boghiul 1 al vagonului #199 se înscrisese pe linia directă. Evenimentul este observat la timp, astfel că se produce doar deraierea osiei 3 (prima osie a boghiului 2), ea fiind repusă pe şină cu mijloace locale;

10. 15.09.2009 - în terminalul Ghencea este împins vagonul V2A-T #3005 (defect, osii blocate) cu pantograful coborât de către cuplul #3389+#3378. Din acest motiv, este acţionată patina de comandă a macazului de intrare, astfel că boghiul 1 al vagonului #3005 se înscrie pe linia 2, în vreme ce boghiul 2 se înscrie pe linia 1. Incidentul este observat la timp şi vagonul este manevrat cu spatele, apoi împins corespunzător pe linia 2, fără ca articulaţia să aibă de suferit şi fără a se produce deraiere;

11. 23.09.2009 - în intersecţia Căii Rahova cu Şos. Progresului, cuplul de Tatre #3348+#3330 (linia 8) circula dinspre Zeţarilor spre Depoul Militari. Ultimul boghiu al vagonului #3330 se înscrie pe linia directă (spre Piaţa Unirii), astfel se produce deraierea boghiului 1 al vagonului şi ruperea cuielor cuplei dintre cele două vagoane, vagonul #3330 ajungând de-a latul Căii Rahovei. Datorită prinderilor boghiurilor Tatra de cutie, vagonul #3330 nu este avariat, fiind repus pe şine şi apoi condus spre Depoul Militari;

12. 22.10.2009 - în intersecţia Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie 1918, vagonul V3A-93 #292 (linia 36) circula spre terminalul Republica. Boghiul 4 se înscrie pe abatere (spre Bd. 1 Decembrie 1918), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

13. 3.09.2010 - pe Şos. Colentina, vagonul V3A-93 #030 (linia 21) circula spre Pasaj Colentina. La trecerea peste macazurile de intrare în Depoul Colentina, boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre depou), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4;

14. 23.12.2010 - la intrarea în terminalul Ghencea, vagonul V3A-93 #196 (linia 41) se înscrie cu primele 3 boghiuri pe linia 1 şi cu boghiul 4 pe linia 2. Incidentul este observat la timp, având loc doar ruperea jugului articulaţiei doi, fără ca vagonul să deraieze;

15. 8.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 14 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

16. 10.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 55 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Cu două zile înainte, un incident identic avusese loc pe acelaşi macaz;

17. 6.02.2012 - în intersecţia Str. Traian cu Bd. Pache Protopopescu, vagonul V3A-93 #183 (linia 55) circula spre Bd. Pache Protopopescu. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Foişorul de Foc), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurlor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

18. 18.07.2012 - în intersecţia Căii Rahovei cu Cal. Ferentari, vagonul V3A-93-CH-PPC #136 circula spre Depoul Alexandria. Boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre Cal. Ferentari), ducând la ruperea completă a articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3. Din sens opus, vagonul V3A-93-CH-PPC #306 (linia 32) a tamponat lateral secţiunea B a vagonului #136, ducând la avarierea echipamentelor electronice de sub podeaua acesteia şi deraierea boghiului 4. Cabina vagonului #306 a fost şi ea grav avariată. Accidentul s-a soldat cu 18 răniţi transportaţi la spital.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 27 Iul 2012, 01:31

Anul 2007, linia 32, ce vremuri :))

English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 27 Iul 2012, 01:34

Tramvai deraiat în spatele Guvernului


Miercuri, 08/31/2005 - 17:55

IMG_2014..jpg
Foto: Zofei.2006


Un tramvai care a sărit de pe şine la o oră de vârf în centrul Capitalei a dat peste cap traficul bucureştean. Potrivit poliţiştilor de la Circulaţie, vagonul a sărit de pe şine, a izbit un automobil, după care s-a rupt în două şi s-a oprit în cele din urmă de-a latul drumului, chiar la intrarea în pasajul Victoria. Din fericire, nici o persoană nu a fost rănită. Martorii evenimentului spun că deraierea tramvaiului s-a produs din cauza şinelor proaste.

Angajaţii RATB au încercat mai bine de o oră să tragă tramvaiul din mijlocul străzii. Jumătăţile vagonului deraiat au fost scoase din intersecţie, după mai bine de o oră.

Sursa: http://www.amosnews.ro/arhiva/tramvai-deraiat-spatele-guvernului-31-08-2005
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde zofei.2006 pe 07 Sep 2012, 12:30

Raport eveniment circulatie 18.07.2012 petrecut pe calea Rahovei .

488380_134543963356391_1901372881_n.jpg


523094_134544070023047_1337060706_n.jpg


557444_134544266689694_1964108216_n.jpg


408294_134544450023009_1549118378_n.jpg
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Daniel pe 07 Sep 2012, 18:53

Din ceea ce am citit in acest raport, oricat de mult ar fi incalcat wattmanii articolele 120 si 126, se pare ca nu acestea sunt cauzele accidentului. Nu inteleg de ce nu s-a citit deja memoria computerului de bord in modul sincron al celor doua vagoane implicate in accident (136 si 204)? Nu stiu de ce, dar tind sa ma gandesc la ipoteza ca macazul respectiv a fost actionat prin "comanda falsa" asa cum este denumit fenomenul in raport. Prin aceasta inteleg ca acel motor de macaz a fost actionat fara sa fi fost comandat, posibil din cauza sa zicem a unei intreruperi in alimentarea cu tensiune si revenirea acesteia, fapt care ar putea provoca schimbarea macazului. Asta daca nu a fost un viciu de functionare de moment. In rest, acest raport vad ca nu a adus cine stie ce noutati.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Vatmanu076 pe 16 Noi 2012, 10:59

Cateva poze cu #306 si #136 dupa accident
2012-07-25 11.21.29 (Large).jpg

2012-07-25 11.21.17 (Large).jpg

2012-07-25 11.20.53 (Large).jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex şi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: ACCIDENT de tramvai in Rahova: 18 raniti, trafic inchis!

Mesajde Vatmanu076 pe 19 Noi 2012, 18:52

Alte cateva poze
IMG561 (Large).jpg

IMG560 (Large).jpg

IMG559 (Large).jpg

IMG558 (Large).jpg

IMG557 (Large).jpg

IMG555 (Large).jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex şi S.T.B. (R.A.T.B.)

Anterior

Înapoi la DISCUTII GENERALE DESPRE TRANSPORT PUBLIC / VARIOUS DISCUSSIONS ABOUT P.T.

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki