Trifu22 scrie:Singura modalitate prin care se pot evita aceste accidente (schimbarea macazului sub tramvai) este montarea unui sistem de interblocare impreuna cu niste joante izonante (atat timp cat sectiunea macazului este ocupata, nici o alta comanda asupra acestuia nu se poate efectua pana ce tramvaiul nu degajeaza macazul)
Ar fi fost un bonus, ca de la soc sa se fi topit catenara si sa cada pe vagoane.
P.S. Dane, se scrie VEHICULE nu "vehicole"
Trifu22 scrie:Ar fi fost un bonus, ca de la soc sa se fi topit catenara si sa cada pe vagoane.
Chev Celios scrie:Tampenii. S-a gasit pe cine sa dea vina. Dam repede vina pe vatmanul de pe 204 ca domne el e de vina, cand de fapt sefi sunt de vina pentru proasta intretinere a macazelor. Vatmanu de pe 204 putea sa treaca de cate ori vroia muschiul lui pe sub patina de comanda ca macazul era blocat si nu avea cum sa-l schimbe. Cel mai probabil din cauza trepidatiilor acelea,macazul s-au schimbat inainte ca ultimul boghiu sa apuce sa treaca. Eu in momentul de fata as cere demiterea intregii conduceri a RATB in frunte cu directorul regiei Viorel Popescu si purtatoarea de cuvand Brandusa Raeceanu care la televiziuni habar nu stia despre ce vorbeste. Cred ca si eu ma descurcam mai bine ca dansa.
Chev Celios scrie:Pai 136 sa rupt in doua inainte sa il loveasca 306.
zofei.2006 scrie:Chev Celios scrie:Tampeni. Sa gasit pe cine sa dea vina. Dam repede vina pe vatmanu de pe 204 ca domne el e de vina, cand de fapt sefi sunt d evine pentru proasta intretinere a macazelor. Vatmanu de pe 204 putea sa treaca de cate ori vroia muschiul lui pe sub patina de comanda ca macazul era blocat si nu avea cum sa-l schimbe. Cel mai probabil din cauza trepidatiilor acele macazului s-au schimbat inainte ca ultimul boghiu sa apuce sa treaca. Eu in momentul de fata as cere demiterea intreci conduceri a RATB in frunte cu directorul regiei Viorel Popescu si purtatoarea de cuvand Brandusa Raeceanu care la televiziuni habar nu stia despre ce vorbeste. Cred ca si eu ma descurcam mai bine ca dansa.
Am asistat impreuna cu Daniel la probele de macaz nu am remarcat sa se faca macazu sub tramvai cat timp altu actiona patina de comanda chiar daca alt tramvai se afla pe macaz.
Ce sa facem ma chev au un regulament nu sa respectat, ca daca se afla la 5 m de patina de comanda nu aveau ce sa zica.
Acuma asteptam sa vedem ce zice procuratora, cine se face vinovat sau daca este un defect al macazului .
Înapoi la DISCUTII GENERALE DESPRE TRANSPORT PUBLIC / VARIOUS DISCUSSIONS ABOUT P.T.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group